בית » קידום אתרים בגוגל » קידום אתרים SEO

קידום אתרים SEO

חיפוש בגוגל של הביטוי קידום אתרים SEO

כבעל עסק שמעת בוודאי על ערוצי פרסום באינטרנט כמו: שיווק ברשתות חברתיות, קידום ממומן, שיווק שותפים ועוד.
אתה יכול להציץ בהסבר התמציתי שכתבתי על ערוצי הפרסום השונים של קידום אתרים באינטרנט.
אחד מערוצי הפרסום החשובים ביותר באינטרנט לעסקים הוא SEO.
אם עדיין לא התחלת לבצע לאתר שלך קידום כזה, כדאי מאוד שתתחיל.
קידום SEO הוא בסיס חשוב להצלחת כל עסק בעולם המקוון.
רוצה להתחיל לקדם את האתר שלך בגוגל?
דבר איתי.

מה זה SEO?

השם SEO הוא קיצור של Search Engine Optimization ובעברית קידום אתרים במנועי חיפוש.
מאחר וגוגל שולט על מעל 90% מנתח שוק מנועי החיפוש, הרי כאשר מדברים על SEO, מדברים על קידום אתר בגוגל.
כאשר מדברים על קידום אתרים בגוגל, מדברים על שני סוגים שונים של קידום: קידום ממומן וקידום אורגני.

  • קידום ממומן מתייחס לפרסום בתשלום עבור מודעות פרסום המוצבות בדף החיפושים של גוגל ועבור פרסום ברשת המדיה של גוגל.
    רשת המדיה של גוגל המכונה GDN כוללת נכסים שונים כגון: יוטיוב, ג'ימייל, אתרים של שותפים ועוד.
    בקידום ממומן בעל העסק משלם על התנועה שגוגל מפנה אליו במודל תשלום מכונה PPC שפירושו תשלום פר לחיצה (Pay Per Click).
  • קידום אורגני המכונה גם SEO, מתייחס לתהליך שבו מקדם האתרים משיג תנועה ממנוע החיפוש של גוגל ללא תשלום.
    גוגל הוא מנוע חיפוש שמטרתו לספק לגולש תוכן רלוונטי לביטויים שהוא מחפש לכן, המטרה בקידום SEO היא לוודא שתנועת החיפוש תגיע לאתר המקודם.
    מטרה זו מושגת באמצעות דירוג תוכן האתר במיקומים גבוהים עבור ביטויי חיפוש מתאימים.
    הסבר יותר מפורט כיצד גוגל מדרג את האתרים השונים ניתן למצוא בעמוד המידע מה זה SEO?

קידום אתרים SEO המלצות לבעלי אתרים

אם אתה לא מעוניין בסיוע של מומחה קידום אתרים, להלן מספר המלצות שכדאי לך ליישם באתר שלך.
המלצות אלו יכולות לסייע לאתר שלך בדירוגו בגוגל.

בצע מחקר מילות מפתח יסודי

מחקר מילות מפתח הוא הבסיס החשוב ביותר של קידום האתר בגוגל.
המטרה בחקר מילות מפתח היא לאתר את ביטויי החיפוש שמתאימים לקהל היעד בו אתה מעוניין.
לאחר מכן, אתה צריך לספק תוכן שיספק את הגולשים שמחפשים את אותם הביטויים המתאימים.
התאמת תוכן האתר לביטויי החיפוש תבטיח לך תנועה רבה של קהל יעד ספציפי לתחום בו אתה עוסק.

כתוב תוכן המיועד לגולשים יותר מאשר למנועי חיפוש

בעבר בעלי אתרים ומקדמי אתרים חטאו בכתיבה שהתאימה יותר למנועי חיפוש ולא לבני אדם.
כתיבת תוכן SEO הייתה בעבר כתיבה מהסוג של "הרבה מילים ושום כלום של מידע".
היום המצב שונה, גוגל היכולת של גוגל להעריך תוכן איכותי השתנתה.
אם אתה רוצה קידום אתרים בר קיימא, כדאי שהגולש יהיה במרכז תשומת הלב שלך כאשר אתה מייצר תכנים באתר.

שלב את ביטויי המפתח בתוכן האתר

נכון שהתוכן שבאתר מיועד לגולש אולם, אתה צריך לחשוב גם על מנוע החיפוש כאשר אתה כותב את התוכן.
מנוע החיפוש מחפש תוכן מתאים לביטוי חיפוש ולכן חשוב שתכוון לביטויי חיפוש מתאימים בתוכן שאתה מייצר.
חשוב שעמודי טקסט יכילו את ביטוי המפתח בכותרת, בתיאור וגם בגוף הטקסט.
אל תגזים בהכנסת ביטויי מפתח, הכנס אותם רק במידה וניתן לעשות זאת באופן שלא פוגם בחוויית הקריאה של הגולש.

דאג לספק לגולש חווית גלישה מהנה ומספקת באתר

חווית הגלישה באתר היא פרמטר חשוב בדירוג האתר.
נטרל כמה שיותר גורמים שפוגמים בחוויית המשתמש של הגולש באתר, גורמים כגון:

  • טעינה איטית של דפי האתר
  • קישורים שבורים (קישורים המפנים לדפים לא קיימים)
  • דפים לא קיימים
  • תוכן דל או משוכפל
  • עיצוב ומבנה גרועים שגורמים לגולש לברוח מהאתר במהירות

שפר תוכן קיים

אם יש לך כבר תוכן באתר בדוק כיצד הגולשים מגיעים אליו, אילו ביטויים הם מחפשים.
לפעמים הגולשים יגיעו לדף תוכן כלשהו באמצעות ביטויים שאין להם מספיק תוכן בעמוד.
שפר את התוכן, הוסף מידע.
אתה יכול לבדוק מאיזה ביטויים מגיעים לדף כלשהו באמצעות שימוש בכלי שגוגל מספקים שנקרא: Google Search Console Tools

השתמש ב-Google Search Console Tools

גוגל פיתחו מערכת כלים שמיועדת לסייע לבעלי אתרים להתאים את האתר שלהם בצורה טובה לגוגל ומשמשת בכדי לבצע קידום אורגני מקצועי.
ארגז הכלים הזה נקרא Google Search Console Tools והוא מספק אפשרויות רבות כגון:

  • הגשת מפות אתר לאינדוקס מהיר של התוכן באתר
  • אינדוקס מהיר של דפים בודדים באתר
  • התראות על שגיאות באתר כגון: תוכן דל, דפי 404 (דפים שלא נמצאים), תוכן קנוני ואפשרויות רבות ונוספות.
  • גוגל גם מציגים נתונים על חווית הגולשים באתר
  • נוחות השימוש בניידים
  • הסרות של דפים מסוימים מהאינדקס
  • ואפשרויות נוספות

זמן משחק תפקיד חשוב

המתחרים שלך כבר התחילו לקדם את האתר שלהם בגוגל.
אתה צריך להדביק את הפער.
מחר עלול להיות מאוחר, לכן כדאי שתתחיל היום!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

שאלות נפוצות

מה עלות קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:

נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.

כיצד ניתן לדעת מה עוצמת התחרות?

בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בגוגל לבד בחינם?

כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.

כיצד לבחור מקדם אתרים מקצועי?

מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.

Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן