עסק חדש וזה לא משנה אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול, כל עסק חדש מתחיל את דרכו ללא לקוחות, ללא מוניטין, תקציב מוגבל, הוצאות רבות והכנסות מועטות.
קידום אתרים לעסק חדש המבוצע באופן יעיל ומקצועי, יגדיל את מאגר הלקוחות של העסק, יצור לו מוניטין טוב ויגדיל את המחזור וההכנסות של העסק.
בדף זה תמצא מספר טיפים המיועדים לבעלי עסקים חדשים שזו כניסתם הראשונה לעולם הקידום.
לפני שאתה בונה אתר…
קידום אתרים אורגני זה תחרות על בעלי אתרים אחרים על נתח כמה שיותר גדול מהתנועה בתוצאות החיפוש האורגניות.
לכן, בתחרות הזו אתה צריך לנסות להשיג כל יתרון, אפילו קטן על המתחרים שלך ולהימנע מכל מכשול שיעכב אותך.
אחד המכשולים שבעלי עסקים חדשים נופלים בו, הוא בניית אתר יפה ומעוצב אך, איטי ולא ידידותי למנועי חיפוש.
זה לא אומר שאי אפשר לשפר ולתקן אתרים כאלה אבל, זה אומר שבזמן שמקדם האתרים יתקן את הליקויים באתר שלך, מקדמי אתרים אחרים, ימשיכו לקדם את האתרים שלהם ויצברו עליך יתרון.
למה זה קורה?
כי פעמים רבות, בעל עסקים רבים חושבים בדרך הזו "קודם אני אחפש בונה אתרים ואחר כך אתחיל לחפש מקדם אתרים".
לא!
יש בוני אתרים רבים שלא מבינים בקידום אתרים והם יבנו לך אתר מאוד יפה ומשוכלל אך, קשה לקידום.
בכדי למנוע מצב שיבנו לך אתר פחות ידידותי לקידום, כדאי מאוד שתייעץ עם מקדם אתרים לפני שאתה מחפש בונה אתרים.
ולבנתיים כדאי שתקרא כאן את הפוסט על בניית אתרים לעסקים שמציג מספר נקודות חשובות שכדאי לך להבין על בניית אתרים לעסקים.
חלק את התקציב לבניית אתר אינטרנט וקידום
הטעות הגדולה ביותר שבעלי עסקים חדשים עושים, היא להשקיע את כל תקציב הפרסום שלהם באתר אינטרנט מעוצב ומשוכלל.
יש לא מעט בעלי עסקים שהשקיעו את כל תקציב הפרסום שלהם באתר אינטרנט מעוצב ומשוכלל, ופתאום הם מגלים שהאתר לא עושה את מה שציפו שיעשה – לא מביא לקוחות לעסק.
באתרים של בעלי מקצוע, שירותים ומכירת מוצרים, התכלית של אתר אינטרנט היא לא להביא לקוחות.
מטרת האתר היא לשכנע את הגולשים שמגיעים לאתר לקנות את המוצרים או השירותים שאתה מציע.
גולשים מתאימים יגיעו לאתר, רק אם תפרסם ותקדם את האתר בערוצי השיווק הנכונים.
לכן, אם התקציב שלך מוגבל, דאג להשקיע לא יותר מ-20% מסה"כ תקציב הפרסום שלך בבניית אתר אינטרנט.
אם בנית אתר בסיסי, דאג שבונה האתר יבנה אותו באופן שיהיה קל לשדרג אותו לאחר מכן לרמה גבוהה יותר עם פונקציות רבות יותר.
אתרי וורדפרס הם אתרים מהסוג שקל לשדרג אותם בהמשך הזמן.
"תפסת מרובה לא תפסת"
פעמים רבות פונים אלי בעלי עסקים קטנים ואומרים לי "יורם, אני רוצה גם קידום אורגני, גם ממומן, גם פייסבוק ונראה לי גם טיקטוק, כי שמעתי שזה הולך מצוין".
וכשאני שואל אותם "איזה תקציב יש לך לזה?"
הם אומרים: בין "2,000 ל-3,000 ש"ח."
השיטה הזו רק מביאה את בעל העסק למצב של "תפסת מרובה, לא תפסת" זאת אומרת, מי שמנסה לקבל תנועה מכל ערוצי הפרסום בתקציב דל, לא יצליח לקבל שום תנועה.
קידום אורגני בגוגל הוא ערוץ התנועה העיקרי לאתרים כמעט בכל תחום של עסקים.
השקע את עיקר התקציב שלך בקידום אורגני בגוגל.
עם זאת, חשוב לציין כי קידום אורגני הוא תהליך שלוקח זמן וככל שהתחום תחרותי יותר כך, הקידום יקח זמן רב יותר.
לכן, כדאי לבצע במקביל לקידום האורגני גם קידום ממומן בגוגל.
הקידום הממומן יביא לך לקוחות באופן מידי ואת פירות הקידום האורגני תוכל לקטוף לאחר מספר חודשים.
עקוב ונטר את ביצועי מקדם האתרים
בנית אתר אינטרנט זריז ויעיל, שכרת את שירותיו של מקדם אתרים מקצועי, מעולה.
אבל, זה לא אומר שאתה צריך לתת למקדם האתרים שלך לעבוד מבלי לפקח אחר עבודתו.
אם היית שוכר חברת ניקיון שינקו לך את העסק, לא היית בודק כיצד הם עושים את עבודתם?
כנ"ל גם לגביי מקדם אתרים, אתה צריך להיות תמיד עם היד על הדופק ולעקוב אחר תוצאות עבודתו.
איך מנהלים מעקב אחר תוצאות עבודתו של מקדם האתרים?
אתה צריך חיבור של האתר לשירות של גוגל שנקרא גוגל סרץ קונסול.
השירות הזה יאפשר לך לראות באילו שאילתות האתר שלך מתברג, מיקום בתוצאות החיפוש, קליקים, חשיפות של דפים באתר ועוד.
רק לחכות לטלפונים של לקוחות, זה לא מספיק!
מעקב אחר ביצועי האתר בגוגל סרץ' קונסול יאפשר לך לדעת את יעילות הקידום ולהבין אם יש בעיה, עוד לפני שאתה נמצא בבעיה.
קידום אתרים לעסק חדש
היי, שמי יורם בן אבו.
הקמת עסק חדש ואין לך עדיין מספיק לקוחות?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744
אני רוצה ייעוץ חינם
שאלות נפוצות
קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:
נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.
בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.
כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.
מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.