נתונים סטטיסטים על גלישה בישראל מראים כי כ-90% מגילאי 15 עד גיל 75 גולשים באינטרנט.
מעל 50% מבני ה-75 ומעלה משתמשים באינטרנט.
בסקר שבוצע על ישראלים בני 20 ומעלה נמצא כי 45% מהם השתמשו באינטרנט לצורך קניית מוצרים ושירותים.
תחום המסחר המקוון נמצא בעליה מתמדת ותקופת הקורונה הגבירה את השימוש באינטרנט לצרכי מסחר וקניות מקוונים.
בעל עסק, אתה חייב נוכחות אינטרנטית!
העסק שלך צריך אתר ואת האתר צריך לפרסם בכדי שהגולשים יגיעו לאתר.
ערוץ הפרסום העיקרי באינטרנט הוא מנוע החיפוש ורשת המדיה של גוגל.
ניתן לפרסם באופן עצמאי בגוגל אך, איש מקצוע שעוסק בפרסום אתרים בגוגל נקרא מקדם אתרים.
מה זה מקדם אתרים?
מקדם אתרים הוא כינוי לאיש מקצוע שעוסק בפרסום וקידום אתרים בגוגל.
יש מקדמי אתרים שעוסקים רק בקידום אורגני, אחרים מבצעים קידום ממומן ויש שמבצעים את שניהם.
בתמצית קידום ממומן הוא בעצם פרסום בתשלום לגוגל, באמצעות מודעות פרסום בדף תוצאות החיפוש של גוגל או ברשת המדיה של גוגל.
קידום אורגני מטרתו לדאוג לכך שגוגל יראה את תוכן האתר המקודם באופן סמכותי וידרג את התוכן במעלה תוצאות החיפוש.
כמובן שתוכן האתר צריך להיות תואם למה שקהל היעד מחפש.
גם בקידום אורגני וגם קידום ממומן במנוע החיפוש התאמת המודעות לקהל היעד נעשית לפי ביטויי חיפוש שמתאימים לקהל היעד.
ברשת המדיה של גוגל התאמת קהל היעד נעשית לפי התוכן.
מקדם פרילנסר או חברות קידום אתרים?
בעלי עסקים רבים מתלבטים בשאלה אם לשכור את שירותי הקידום לעסק שלהם ממקדם אתרים פרילנסר או מחברת קידום.
לשתי האפשרויות יש את נקודות החוזקה שלהן, להלן מספר נקודות להשוואה:
- לחברת קידום יש תדמית של גדילה והצלחה
- מקדם אתרים עצמאי נותן לך תחושה של מסירות ויחס אישי
- בחברת קידום יכולים להיות מספר אנשים שיספקו לך מענה.
- מקדם אתרים פרילנסר תמיד עם האצבע על הדופק ויודע בדיוק מה קורה עם העסק שלך.
- בחברת קידום אתה יכול להתלונן לבוס של המקדם במידה ואתה חושב שהאתר שלך מדשדש בגוגל.
- מקדם פרילנסר לוקח על עצמו את האחריות המלאה להצלחת אתר העסק שלך.
- בחברת קידום אתה יכול לקבל מספר בעלי מקצוע בתחומי מומחיות שונים, שיכולים לספק מענה טוב לעסק שלך במספר תחומים.
- פרילנסר חייב להרחיב את אופקיו ולהתמחות במספר תחומים בכדי לספק מענה טוב ללקוח.
מה זה קידום אתרים כובע שחור?
נתקלת בביטויים כמו קידום אתרים כובע שחור או כובע לבן ואתה לא יודע מה זה בדיוק?
בתמצית קידום אתרים כובע לבן הוא קידום האתר בגוגל תוך הקפדה על ביצוע פעולות קידום שתואמות את הנחיות גוגל לבעלי אתרים.
מקדמי אתרים בכובע שחור, מנסים לבצע מניפולציות שונות על גוגל בכדי לזכות בדירוג טוב יותר.
מדובר בפעולות שלעיתים הן בניגוד להנחיות גוגל לבעלי אתרים ולפעמים גם אינן חוקיות, שימוש בבוטים אוטומטים, ספאם, יש שגם פורצים לאתרים אחרים ושותלים שם דפים.
קידום אתרים בכובע שחור יכול לנחול הצלחה מידית אולם, בטווח הארוך, אתרים כאלה יכולים להיענש על ידי גוגל ולהעלם מתוצאות החיפוש.
מקדם אתרים פרילנסר שיזניק את האתר שלך להצלחה
רוצה שאתר העסק שלך ימריא להצלחה?
העסק שלך צריך יותר גולשים וגם יותר לקוחות?
מחר זה המועד האחרון להתחיל בקידום האתר שלך.
למה לחכות למחר? התחל עכשיו!
קידום אורגני בגוגל להצלחה!
היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744
אני רוצה ייעוץ חינם
שאלות נפוצות
קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:
נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.
בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.
כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.
מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.