בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

קידום אורגני בגוגל לעסקים

קידום אתרים אורגני הוא ערוץ השיווק החשוב ביותר לעסקים קטנים ובינוניים, לעסקים חדשים שבונים לעצמם מוניטין ולעסקים וותיקים שמנסים להגדיל את מאגר הלקוחות שלהם.
מה זה קידום אורגני, למה הוא חשוב? כיצד מזהים קידום אורגני טוב? מדוע קידום זול יעלה לך ביוקר?
תשובות לשאלות הללו ולשאלות נוספות במידע שלפניכם.

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא תהליך של שיפור הנראות והביצועים של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש האורגניות.
קידום אורגני נעשה באמצעות שיפור איכות התוכן באתר, הוספת מילות מפתח רלוונטיות, שיפור במבנה האתר, מהירות טעינת הדפים באתר, יצירת קישורים לאתר מאתרים אחרים ואמצעים נוספים.
קידום אתר אורגני ידוע גם בשם קיצור SEO שפירושו אופטימיזציה למנועי חיפוש והוא כלי מאוד חשוב לעסקים קטנים ובינוניים.
קידום אתרים יכול לסייע לך כבעל עסק, להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים.
אם האתר שלך יקודם, הוא ידורג גבוה בתוצאות החיפוש, הוא יקבל יותר תנועה, מה שיכול להוביל ליותר לקוחות פוטנציאליים, יותר מכירות ויותר רווחים.
קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים בתוצאות האורגניות בגוגל הוא אחד מערוצי הפרסום החשובים ביותר להגדלת התנועה לאתר ולגיוס לקוחות חדשים.

מדוע קידום אתרים חשוב לעסקים קטנים ובינוניים?

  • חשיפה גבוהה לקהל יעד מתאים: כאשר העסק שלך יופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש עבור כמות רבה של ביטויי חיפוש רלוונטים, הוא יחשף ליותר אנשים שיכולים להיות מעוניינים במוצרים או בשירותים שאתה מציע.
  • יצירת מוניטין חיובי: קידום אתרים יכול לעזור לך לבנות מוניטין ולזכות באמון מלקוחות פוטנציאליים.
    ככל שאתר מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות כך, הוא נחשב אמין, מהימן וסמכותי יותר.
  • הגדלת המכירות: קידום אתרים יסייע לך להגדיל את המכירות בעסק שלך, ברגע שהאתר שלך נחשף ליותר אנשים והוא בעל מוניטין חזק יותר, כך יהיו לך יותר הזדמנויות למכור את המוצרים או השירותים שאתה מציע.
  • יחס עלות מול תועלת הטוב ביותר: כאשר אתה מפרסם בפרסום ממומן בגוגל או ברשתות חברתיות, אתה משלם מחיר יקר עבור תנועת הגולשים וברגע שאתה מפסיק לשלם, תנועת הגולשים לאתר פוסקת.
    בקידום אתרים אורגני אתה מקבל זרם בלתי פוסק של גולשים.

התנועה לאתרים הכי מוצלחים כמעט בכל תחום מגיעה בעיקר מתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל!

מה זה קידום אתרים אורגני טוב?

הלב הפועם 💓 של קידום אורגני בגוגל הוא מחקר מילות מפתח.
המטרה של מחקר מילות מפתח היא לאתר ביטויי חיפוש רלוונטיים למוצרים או לשירותים שאתה מציע.
זאת אומרת, האתר צריך להיות מקודם לפי ביטויי החיפוש שמתאימים לחיפושים של אנשים שעשויים להיות הלקוחות שלך.
מילות המפתח הן הדרך להגדיר ולדייק את קהל היעד של העסק שלך.
על מנת לאתר את ביטויי החיפוש המתאימים, אתה צריך לחשוב על הלקוחות הפוטנציאלים שלך, מיהם האנשים שצריכים את השירות או המוצר שלך, איך הם מחפשים את המוצרים או השירותים שלך, איזה בעיות העסק שלך פותר להם וכדומה.
בשלב ההתחלתי כדאי לכוון לביטויי חיפוש רלוונטיים, שיש להם נפח חיפוש גבוה והם לא תחרותיים מדי.
לאחר מכן, יש לייצר תוכן מתאים לאותם ביטויי החיפוש.
אם הלב הפועם של קידום אתרים הוא מחקר מילות מפתח טוב הרי שמערכת הדם של קידום אתרים אורגני היא יצירת תוכן איכותי, מקורי ומועיל.
צריך לייצר תוכן שמתאים לביטויי החיפוש שנבחרו. תוכן שיענה על צרכי הגולש.
תוכן יכול להיות במגוון צורות ומדיות כמו: תוכן טקסטואלי, פודקאסטים, סרטונים, טבלאות, מחשבונים ועוד.
אתה צריך להבין שהתוכן באתר שלך, צריך להיות טוב יותר משל המתחרים שלך, משום שקידום אתרים זה תחרות מול בעלי אתרים אחרים.
טוב יותר זה אומר שהתוכן שלך נותן מענה טוב יותר לצרכי הגולשים שמחפשים את ביטוי החיפוש שאליו אתה מכוון.
קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים זו תחרות בין אתרים שונים ואתה צריך להיות טוב יותר מהמתחרים שלך בכדי להיות מדורג מעליהם.

קידום אתרים זול יעלה לך ביוקר

יש אמרה ידועה שאומרת "זול עולה ביוקר".
לא תמיד זה נכון, כבר יצא לי לקנות מוצרים זולים וטובים בעלי אקספרס.
בקידום אתרים האמרה הזו תתברר כנכונה יותר מכל תחום אחר.
למה?
משום תהליך של קידום אתרים אורגני בגוגל הוא סוג של תחרות.
תחרות בין מנהלי אתרים ו\או מקדמי אתרים שמנסים לדרג את האתרים שהם מקדמים בראש תוצאות החיפוש האורגניות.
מי שיגיע לראש תוצאות החיפוש האורגניות, יקבל את מרבית התנועה, האחרים יקבלו שאריות.
כמה שאתר ממוקם יותר גבוה ביותר ביטויי חיפוש רלוונטיים, כך הוא מצליח יותר.
לכן, על מנת להצליח בקידום אורגני, אתה צריך לעשות יותר וגם לעשות יותר טוב מהמתחרים שלך.
אם בחרת בקידום אתרים זול לעסק שלך, זה אומר שבחרת להפסיד למתחרים שלך.
קידום אתרים זול יכול לעבוד רק אם העסק שלך הוא בתחום שאין בו מתחרים רבים שעובדים קשה.
אגב, קידום אתרים יקר גם לא מבטיח לך הצלחה, אתה צריך לוודא שאתה מקבל את עבודת הקידום הטובה ביותר, עבור המחיר היקר שאתה משלם.

בחר באסטרטגיית הקידום הטובה ביותר

שוק הדיגיטל מלא במקדמי אתרים, חברות קידום, חברות דיגיטל, בוני אתרים וכולם מציעים שירותי קידום אתרים אורגני.
כיצד תדע במי לבחור?
בחר במקדם אתרים שמציע לך את אסטרטגיית הקידום הטובה ביותר – כזו שתספק לאתר שלך "מקסימום תנועה רלוונטית במינימום עלות".
יש חברות קידום שיציעו לך X מאמרים בחודש ו-Y קישורים לאתר בחודש – אל תיקח!
יש מקדמי אתרים שיציעו לך מספר מוגבל של מילות מפתח שיקודמו עבור האתר שלך – אל תיקח!
אל תיקח ואל תשכח, תפקידו של מקדם האתרים הוא לא להיות קבלן מאמרים או קבלן קישורים.
תפקידו של מקדם האתרים הוא להביא לאתר שלך "מקסימום תנועה רלוונטית במינימום עלות".

מעקב ובקרה אחר קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים

מקדמי אתרים נוהגים לומר (גם אני) שלוקח בערך 3 חודשים, עד שרואים תוצאות בקידום אתרים.
זה לא ממש נכון, אפשר לראות תוצאות כבר מהיום הראשון.
אבל בוא לא נתבלבל, לקוחות לא יגיעו אלייך כבר על היום הראשון מקידום אורגני אבל, אפשר לראות תוצאות בקידום אורגני ברמה יום יומית.
התוצאות שאתה יכול לראות בקידום אורגני הם:

  • גוגל יאנדקס יותר דפים מהאתר שלך.
  • האתר שלך יזכה ליותר חשיפה ביותר מילות מפתח.
  • יותר דפים באתר שלך יזכו ליותר חשיפה.
  • האתר שלך יקבל יותר קליקים מגולשים שמחפשים בגוגל.
  • בסופו של דבר הקליקים הללו ימיר ללקוחות משלמים.

אז נכון שמצב בו קליקים ממירים ללקוחות משלמים זה תהליך שלוקח זמן אבל, אתה יכול לראות תוצאות אחרות עוד קודם לכן.
כדאי מאוד שתהיה תמיד עם היד על הדופק ותוודא שהאתר שלך מתקדם בגוגל כבר מהיום הראשון.
את זה תוכל לעשות באמצעות מעקב אחר תוצאות כמו: חשיפה בתוצאות החיפוש, קליקים ודפים מאונדקסים.
איך עושים את זה?
גוגל מספקים לך כלי חינמי שמאפשר לך לעקוב אחר כל הנתונים האלה.
לכלי קוראים גוגל סרץ' קונסול ואתה יכול לקרוא עליו כאן.

אני ממליץ לך להשתמש בכלי בכדי לעקוב אחר עבודת הקידום ולראות שאכן האתר שלך משתפר מיום ליום ולא לחכות 3 חודשים ולגלות שלא קרה דבר.

קידום אתרים לעסק חדש

היי, שמי יורם בן אבו.
הקמת עסק חדש ואין לך עדיין מספיק לקוחות?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

שאלות נפוצות

מה עלות קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:

נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.

כיצד ניתן לדעת מה עוצמת התחרות?

בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בגוגל לבד בחינם?

כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.

כיצד לבחור מקדם אתרים מקצועי?

מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.

Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן