היי,
בעל עסק בדרום?
מחפש ספקי שירות קידום אתרים בדרום?
ובכן, שמי יורם בן אבו ואני מספק שירות של קידום אתרים בכל הארץ.
קידום אתרים זה לא סוג של שירות שיש צורך בנוכחות פיזית של המקדם באזור העסק.
מקדם אתרים מקצועי ידע לקדם את אתר העסק שלך בין אם הוא בדרום או בכל מקום אחר.
מעוניין להתחיל לקדם את האתר שלך?
דבר איתי.
למה חשוב לקדם גם עסק מקומי בגוגל?
לא פעם שמעתי בעלי עסקים שטוענים כי כאשר מדובר בעסק מקומי, אין צורך בקידום בגוגל.
לטענתם, פרסום "מפה לאוזן" או חלוקה של פליירים זה מספיק טוב.
פרסום מפה לאוזן אומנם עובד וכנראה שתמיד יעבוד, אך החולשה שלו היא שסוג פרסום זה הוא איטי.
פרסום באמצעות חלוקת פליירים זה עדיין אמצעי פרסום זול שמצליח להביא קצת לקוחות אבל, זה לא מספיק ועם הזמן הפליירים הופכים יותר למטרד.
מאז ומתמיד אנשים חיפשו עסקים, נותני שירותים ובעלי מקצוע באופן מקומי.
פעם אנשים עשו זאת בעזרת אינדקסים כמו דפי זהב או אינדקסים מקומיים אחרים.
היום אנשים מחפשים בגוגל!
אם הם צריכים עורך דין לתעבורה הם יקישו בגוגל את ביטוי החיפוש עורך דין לתעבורה בדרום.
וכך גם לגביי חשמלאי, אינסטלטור, טכנאי מזגנים ובעלי מקצועות אחרים.
שירותים ואטרקציות כמו: הופעות, אטרקציות, צימרים וכדומה בתוספת המילה בדרום הם ביטויי חיפוש עם מאות רבות של חיפושים.
אנשים מחפשים את העסק שלך בגוגל וכדאי שאתה תהיה שם.
האם מקדם האתרים צריך להיות מהדרום?
אתה הגעת לדף הזה כי חיפשת כנראה ביטוי כמו: קידום אתרים בדרום או מקדם אתרים בדרום או חברות קידום בדרום.
בשונה מבעלי מקצוע שצריכים להגיע פיזית אליך בכדי לתקן או לבנות משהו, מקדם אתרים לא צריך להימצא בדרום בכדי לקדם אתרים של עסקים מהדרום.
אני מתגורר בעפולה, אך אני מקדם אתרים של עסקים הממוקמים בדרום ובמקומות ואזורים שונים בארץ.
קידום אתרים נעשה באופן מקוון ולא דורש ממני נוכחות פיזית באזור בו אני מקדם.
דבר איתי ונתחיל
רוצה שאתר העסק שלך ימריא להצלחה?
העסק שלך צריך יותר גולשים וגם יותר לקוחות?
אל תחכה למחר.
התחל עכשיו!
דבר איתי.
קידום אורגני בגוגל להצלחה!
היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם.
שאלות נפוצות
קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:
נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.
בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.
כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.
מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.