בית » קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

יש לך אתר אינטרנט לעסק אבל, האתר לא מביא לך מספיק לקוחות?
אם כך אתה צריך לשאול את עצמך שתי שאלות חשובות:

  1. האם גולשים מגיעים לאתר העסק שלך מגוגל?
  2. האם סוג הגולשים שמגיע לאתר שלך, הוא קהל היעד של העסק שלך?

אם התשובה לאחת משתי השאלות הללו היא לא, זה סימן שאתה צריך שירות קידום אתרים אורגני.

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני הוא שירות מקצועי שמטרתו לדרג את תוכן האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל.
בקידום אורגני העיקרון החשוב הוא למשוך קהל יעד ספציפי אל האתר.
הדרך למשוך קהל יעד מסוים לאתר היא באמצעות תוכן שמתאים לביטויי חיפוש שהגולשים מחפשים בגוגל.
ברגע שאנו מספקים לגולש תוכן מתאים למה שהוא מחפש, גוגל ידרג את האתר שלנו במעלה תוצאות החיפוש והגולשים יגיעו לאתר.
באמצעות ביטוי החיפוש, אנו מכוונים לקהל היעד הספציפי שאליו אנו רוצים להגיע.
זאת אומרת, לדוגמה במקרים פשוטים כאשר הגולש מחפש "צימר בצפון" והאתר שלנו הוא אינדקס של צימרים, הרי שתוכן מועיל ומתאים יהיה ריכוז של כל הצימרים בצפון.
דרך אחרת לכוון לקהל יעד מתאים היא לכוון לבעיה של הגולש שבגללה הוא החל בחיפוש.
אם יש לנו אתר שמציע תוסף מזון למיגרנות, הרי שניתן יהיה להגיע לקהל יעד מתאים אם נספק מידע לשאלות גולשים כמו:
"טיפול טבעי למיגרנה" או "מה כדאי לקחת לכאבי ראש" וכדומה.
מאחר ואנחנו לא היחידים שמנסים להתברג במעלה תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, הרי שקידום אתרים אורגני הוא תחרות בין אתרים על דירוג טוב יותר בתוצאות החיפוש.
בכדי לנצח בתחרות הזו, אתה צריך מקדם אתרים טוב ותקציב גדול יותר משל המתחרים שלך.

התחל היום וקטוף את הפירות מחר

בקידום אתרים אורגני לראשוניות יש חשיבות.
ככל שהאתר שלך יקדים להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, כך המוניטין שלו יתחזק בעיני הגולשים.
אתר טוב, הוא אתר שהגולשים זוכרים ונכנסים אליו באופן ישיר גם לא דרך גוגל.
אם האתר שלך יהיה מספיק טוב בעיני הגולשים, שם האתר שלך יהפוך לביטוי שהגולשים יחפשו.
קידום אתרים בגוגל יכול להזרים דם חדש של לקוחות לעסק שלך.
לכן, המועד האחרון להתחיל לקדם באופן אורגני את האתר שלך, זה מחר.
אל תחכה למחר, התחל עכשיו!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

שאלות נפוצות

מה עלות קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:

נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.

כיצד ניתן לדעת מה עוצמת התחרות?

בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בגוגל לבד בחינם?

כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.

כיצד לבחור מקדם אתרים מקצועי?

מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.

Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן