בית » קידום אורגני » קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל


קידום אורגני בגוגל הוא תחום מומחיות שמטרתו לדרג את תוכן האתר במעלה תוצאות החיפוש בגוגל.
כאשר אתה מחפש בגוגל מילה או ביטוי כלשהו, אלגוריתם החיפוש של גוגל מציג לך תוצאות עם קישורים לתכנים באתרים שונים.
בראש תוצאות החיפוש יהיו התוצאות שהאלגוריתם מצא כתוצאות הרלוונטיות ביותר לביטוי שחיפשת.
למה חשוב שתוכן האתר יהיה מדורג בראש תוצאות החיפוש?
תוכן המדורג במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש ייחשף ליותר גולשים ויקבל יותר תנועה.
מעריכים כי כ-23% מהתנועה לאתרים שונים מגיע מהתוצאות האורגניות בגוגל.
מדובר בנתח עצום מתנועת הגולשים באינטרנט ואם יש לך עסק, אתה חייב להשתתף בחגיגה.
לתנועה מגוגל יש חשיבות רבה נוספת והיא האפשרות לקבל תנועת גולשים של קהל יעד מפולח.
זאת אומרת, בעזרת קידום אורגני נכון אתה יכול לבחור שגולשים ספציפיים שמתעניינים בשירות, מוצר או במידע שאתה מספק, יגיעו לאתר שלך.
קידום אורגני בגוגל זו דרך מצוינת לחשוף את העסק שלך לקהל לקוחות פוטנציאלי.

כיצד מתבצע קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני למנוע החיפוש גוגל מתבצע באופן הבא:

  • מחקר מילות מפתח: מטרת מחקר זה היא לאתר את כל ביטוי החיפוש שגולשים מקהל היעד של העסק מחפשים.
    מחקר מילות מפתח לא נעשה רק בתחילת הקידום אלא, בכל תקופת הקידום יש לבחון מחדש ולאתר ביטויים חדשים.
  • כתיבת תוכן מתאים: אם מחקר מילות המפתח מגדיר את קהל היעד אליו אנו רוצים לפנות, הרי שתוכן האתר הוא האמצעי להגיע אליו.
    תוכן האתר צריך להיות כזה שתואם את ביטוי החיפוש של הגולש ואת מה שהוא ביקש למצוא.
    ככל שהתוכן יתאים לכמה שיותר גולשים שחיפשו את הביטוי, כך תצליחו להגיע לקהל יעד ממוקד יותר ולהניע אותו לפעולה.
    תוכן מתאים יכול להיות דפי מוצרים, מידע על שירות, טיפים בתחום מסוים, מידע אינפורמטיבי ועוד.
  • יצירת מוניטין והמלצה על האתר: זה לא מספיק שתוכן האתר יהיה מכוון לביטויי חיפוש מתאימים ושהתוכן עצמו יספק את רצון הגולש.
    קידום אתרים זו תחרות מול אתרים אחרים שגם הם רוצים להיות מדורגים ראשונים.
    לכן, בקידום אתרים מלבד תוכן ומחקר מילות מפתח טוב, יש צורך גם ביצירת מוניטין לאתר.
    קידום אורגני בגוגל משלב תהליך של הכרה באתר העסק כאוטוריטה בתחום גם בעיני אתרים אחרים.
    הכרה זו מתבצעת על ידי קישורים שמפנים מאתרים שונים, רשתות חברתיות ועוד.
    מלבד התנועה שקישורים אלו מביאים לאתר, הם גם מקנים לאתר סמכותיות בעיני גוגל שרואה בהם המלצות של גולשים על האתר.

מתי כדאי להתחיל בקידום אורגני?

לראשוניות יש תפקיד חשוב בקידום אורגני.
ככל שהאתר שלך יהיה מהר יותר במקומות הראשונים בתוכן המתאים, כך העסק שלך יקבל יותר חשיפה.
עם יותר חשיפה, העסק שלך יקבל יותר לקוחות והמוניטין שלו ישתבח.
ככל שאתה מתחיל יותר מוקדם, כך למתחרים שלך יהיה יותר קשה לעבור אותך.
מחר זה המועד האחרון להתחיל בקידום אורגני בגוגל.
כדאי לך להתחיל היום!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

שאלות נפוצות

מה עלות קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:

נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.

כיצד ניתן לדעת מה עוצמת התחרות?

בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בגוגל לבד בחינם?

כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.

כיצד לבחור מקדם אתרים מקצועי?

מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.

Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן