בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין

צריך עורך דין?

אחת מאמרותיו הידועות והרבות של הסופר מארק טוויין היא:

עורך דין טוב יודע את החוק ועורך דין פיקח מזמין את השופט לארוחת צהריים.

אם מאק טוויין היה חי כיום הוא בטח היה אומר:


עורך דין חכם שוכר שרותי קידום אתרים בגוגל


הסיבה לכך היא מאוד פשוטה, קידום אתרים אורגני בגוגל הוא מקור התנועה העיקרי של לקוחות עבור עורכי דין.
לא פייסבוק, לא לינקדאין וגם לא טיקטוק!
האתרים המובילים והפופולריים ביותר בתחום עריכת דין מקבלים את עיקר תנועת הגולשים שלהם מהתוצאות האורגניות בגוגל.
אם אתה רוצה להיות עורך דין מהשורה הראשונה שבוחר את לקוחותיו, אתה צריך שירותי קידום אתרים לעורכי דין.

קידום אורגני של משרדי עורכי הדין המובילים

האתר DUN'S 100 מפרסם מידי שנה דירוג של משרדי עורכי הדין המובילים בארץ.
החלטתי לבצע מחקר קטן ולבדוק כיצד עשרת משרדי עורכי הדין המובילים משיגים את לקוחותיהם.
אם הייתי שואל אתכם, בטח הייתם אומרים "אהה הם משיגים לקוחות בזכות המוניטין הרב שלהם, מדובר במשרדים מבוססים שמעסיקים מאות עורכי דין".
לי זה נשמע מאוד הגיוני שלקוחות מגיעים למשרדי עורכי דין יוקרתיים בעיקר בגלל השם.
החלטתי לבדוק את הנושא בעזרת האתר similarweb.com שעוקב אחר נתוני הגלישה לאתרים שונים בעולם.
בדקתי מה מצב האתר של עשרת משרדי עורכי הדין המובילים והנתונים שמצאתי הפתיעו גם אותי:

הקידום האורגני מהווה את עיקר התנועה עבור שלושת המשרדים המדורגים במקומות העליונים ביותר בטבלת הדירוג של DUN'S 100.
להלן נתוני התנועה המלאים של עשרת אתרי משרדי עורכי הדין המובילים על פי דירוגם בDUN'S 100:

  1. גולדפרב גרוס זליגמן – אחוז התנועה מקידום אורגני 55.07%
  2. מיתר | עורכי דין – אחוז התנועה מקידום אורגני 63.02%
  3. הרצוג פוקס נאמן – אחוז התנועה מקידום אורגני 76.61%
  4. ארנון, תדמור-לוי – אחוז התנועה מקידום אורגני 47.07%
  5. פישר (.FBC & Co) – אחוז התנועה מקידום אורגני 53.13%
  6. שבלת ושות' – אחוז התנועה מקידום אורגני 41.38%
  7. מ. פירון ושות' – אחוז התנועה מקידום אורגני 62.28%
  8. גורניצקי GNY – אחוז התנועה מקידום אורגני 16.08%
  9. נשיץ ברנדס אמיר ושות' – אחוז התנועה מקידום אורגני 38.64%
  10. ש. הורוביץ ושות' – אחוז התנועה מקידום אורגני 62.68%

"איך אתה קשור לזה?"

יש מצב שאתה בטח עכשיו אומר "אוקי הבנתי שמשרדי עורכי הדין היוקרתיים והגדולים ביותר משקיעים בכדי להופיע בגוגל אבל, איך אני קשור לזה? אני עורך דין עצמאי שמחזיק מזכירה בחצי משרה, אין לי תקציבי ענק בכדי להיות ראשון בגוגל".
גם עורכי דין מתחילים, מנוסים עם משרד גדול או קטן יכולים להרוויח מקידום אורגני מוצלח.
גוגל הוא לא מנגנון דירוג המבוסס על יחסים וקשרים בין אנשים אלא, מנוע חיפוש שמטרתו לספק לגולש את התוכן הרלוונטי ביותר לחיפושי הגולש.
לגוגל לא משנה אם אתה עורך דין מתחיל או מנוסה או כמה שכירים אתה מעסיק.
לגוגל "אכפת" רק מהתוכן שבאתר שלך ומהאופן שהאתר שלך בנוי.
אם האתר שלך יספק את התוכן הטוב ביותר בעיני גוגל, הוא יזרים אליך זרם בלתי פוסק של גולשים שיהפכו ללקוחות משלמים.

התועלת בקידום אורגני

תוצאות ארוכות טווח:

  • קידום אורגני מספק תוצאות ארוכות טווח, התוכן שיצרת יכול לקבל חשיפה במשך חודשים ואפילו שנים.
  • ברשתות החברתיות אתה הופך לעבד שמייצר תוכן, ברגע שאתה מפסיק לייצר תוכן, החשיפה שלך נפסקת.

קידום אורגני זול יותר בטווח הארוך:

  • קידום אורגני הוא הכלי השיווקי הזול ביותר בטווח הארוך.
  • בקידום ממומן אתה כל הזמן משלם והמחיר לקליק עולה ככל שיש יותר מתחרים.

קידום אורגני מדויק יותר:

  • בקידום אורגני אתה מבצע מחקר מילות מפתח שמאפשר לך להגיע לקהל יעד מדויק יותר ולכן, ההמרה מקידום אורגני היא גבוהה יותר מרשתות חברתיות.
  • כמו כן, מנגנון הדרוג של גוגל יוצר התאמה כמעט מושלמת בין צרכי הגולש לבין התוכן שהוא צורך.
  • אם הדף שלך ראשון בגוגל, זה סימן שאתה מספק את צרכי הגולשים בצורה הטובה ביותר.

סיכום:

  • כאשר אתה נותן את המענה הטוב ביותר לגולשים, המוניטין שלך מתחזק והנטייה של הגולש לשכור את שירותיך, עולה.
  • אם תבדוק את האתרים הפופולריים ביותר של עורכי דין ומשרדי עורכי דין, אתה תראה שמרבית התנועה לאתרים הללו מגיעה מקידום אורגני.

דגשים חשובים בקידום אתרים לעורכי דין

מחקר מילות מפתח

הדבר ראשון שמקדם אתרים עושה, כאשר הוא מקדם אתר של עורך דין או משרד עורכי דין, הוא מחקר מילות מפתח.
מטרת המחקר היא לאתר כמה שיותר ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד של התחום, לדוגמה, ביטויים כמו עורך דין בתוספת שם התמחות כמו פלילי, מסחרי, תעבורה, דיני עבודה וכו' וגם בתוספת ציון שם האזור או העיר כמו: עורך דין פלילי בצפון, בתל אביב וכו'.

יצירת תוכן מתאים

לאחר איתור מילות המפתח יש לייצר תוכן מתאים ומועיל לביטויים שמצאנו.
התוכן צריך להיות איכותי, מקורי, ייחודי ונותן מענה לצרכי הגולש.
התוכן יכול להיות מסוגים שונים כמו סרטונים, תמונות, מאמרים, טיפים, תשובות לשאלות של לקוחות בתחום הניקיון ועוד.
חשוב לציין שאת התוכן צריך לכתוב בראש ובראשונה לגולש, ולאחר מכן להתאים אותו לגוגל.

אופטימיזציה לתוכן

בד בבד עם יצירת התוכן, חשוב לבצע אופטימיזציה. זאת אומרת, לשלב את מילות המפתח שמצאנו במחקר בכותרות הדפים, בתיאורים, בגוף התוכן, בתגיות אלט של תמונות ובקישורים פנימיים לדפים המתאימים.
את ביטוי החיפוש יש לשלב באופן שיראה טבעי לקורא אנושי, ולא כביטויים שנשתלו בטקסט באופן מלאכותי.

אופטימיזציה לאתר

חשוב לדאוג שהאתר יהיה מאובטח, יטען בצורה מהירה, בעל תצוגה ידידותית במכשירים ניידים, ללא קישורים או דפים שכבר לא קיימים, ואם יש צורך מבצעים הפניות מתאימות.

עזרה לגוגל באינדוקס

על מנת להקל על גוגל לאנדקס את האתר כמו שצריך, יש להגדיר את ההגדרות המתאימות בקובץ robots.txt, ליצור מפת אתר דינמית ולהגיש אותה לגוגל בסרץ קונסול.

חווית משתמש טובה

המטרה בקידום אורגני היא לשפר את חווית המשתמש ככל שניתן.
כדאי לסדר את התוכן באתר באופן שיקל על הגולש לנווט בו ולאתר את מה שהוא צריך.
חשוב לכתוב דף אודות שמציג את שירותיך עם תמונה שלך. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים ולא עם אתרים אנונימיים.

קידום לוקאלי

חשוב מאוד להירשם באינדקס העסקים של גוגל כעורך דין.
תוצאות מהאינדקס מופיעות גם בדף החיפושים האורגני ולכן חשוב לציין מיקום, אזורי פעילות, שעות עבודה ולעודד את הלקוחות המרוצים לדרג את הדף שלך בציון 5 כוכבים עם חוות דעת חיובית.

דגש על בידול

מצא מה מבדל אותך כעורך דין מעורכי דין מתחרים וצור מסר שמציג את הבידול הזה ודאג להבליט אותו באתר שלך.
הבידול הזה יכול להכריע אם הגולש ישכור את שירותיך או את השירותים של המתחרים.

הנעה לפעולה

מטרת האתר היא לגייס לקוחות, דאג להניע אותם לפעולה, להתקשר, למלא טופס פניה או לשלוח מייל. דאג לשלב מסרים שמניעים לפעולה הרצויה בכל דפי האתר.

בניית קישורים חיצוניים

חשוב מאוד לבנות קישורים חיצוניים לאתר.
קישורים חיצוניים מהווים הצבעות אמון באתר ויש להם חלק חשוב בדירוג האתר בגוגל.
יש להשיג קישורים חיצוניים מאתרים פופולריים שפונים לקהל היעד שלך.

חשיפה ברשתות החברתיות

יצירת דפי פרופיל בכל הרשתות החברתיות, ייצור תוכן כמו: פוסטים, תמונות, סרטונים עם הלוגו שלך, עם שם העסק שלך, דאג לחשוף את העסק שלך לעולם באמצעות קידום אורגני וקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות.
החשיפה תחזק את שם המותג שלך וחיזוק שם המותג יכול לתרום לדרוג בגוגל.

מעקב, ניטור והמשך עבודה

עבודת קידום האתר לעולם לא נפסקת, יש צורך לעקוב אחר שינויים, לאתר ביטויי חיפוש חדשים, לטפל בבעיות שצצות ולהמשיך לייצר תוכן.

דוגמאות לביטויי חיפוש בעריכת דין

להלן רשימה חלקית של ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד הפוטנציאלי שמחפש שירותי עריכת דין.
בדוק את מיקומי האתר שלך עבור הביטויים שרלוונטיים לשירותים שאתה מציע וראה האם האתר שלך מדורג בין עשרת האתרים הראשונים:

  • עורכי דין: נפח חיפושים 8100 גולשים בחודש.
  • חוק הירושה: נפח חיפושים 6600 גולשים בחודש.
  • פשיטת רגל: נפח חיפושים 5400 גולשים בחודש.
  • פְּשִׁיטַת רֶגֶל: נפח חיפושים 5400 גולשים בחודש.
  • עורכי דין פליליים: נפח חיפושים 4400 גולשים בחודש.
  • הרשם לענייני ירושה: נפח חיפושים 4400 גולשים בחודש.
  • צו ירושה: נפח חיפושים 4400 גולשים בחודש.
  • הסכם ממון: נפח חיפושים 3600 גולשים בחודש.
  • עורכי דין לענייני משפחה: נפח חיפושים 2900 גולשים בחודש.
  • פיצויי פיטורין: נפח חיפושים 2900 גולשים בחודש.
  • עורך דין תעבורה: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • עורך דין דיני עבודה: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • בקשה לצו ירושה: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • הגשת תביעה קטנה: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • משרד עורכי דין: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • יפוי כח: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • הכונס הרשמי תיקים: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • חוק הבוררות: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • פתיחת תיק ברבנות: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • חוק פיצויי פיטורין: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • שימוע לפני פיטורין: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • עורך דין צבאי: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • עורך דין לענייני עבודה: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • פתיחת תיק גירושין: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • תביעות ייצוגיות: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • יפוי כוח: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • הסכם גירושין: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • פירוק חברה: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • רשם הצוואות: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • הסכם גירושין: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • עורך דין רשלנות רפואית: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • עורך דין ביטוח לאומי: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • עורכי דין רשלנות רפואית: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • יפוי כח תאגיד: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • איתור צו ירושה: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • גישור: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • בוררות: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • בוררים: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • עורך דין נזיקין: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • עורך דין נדל ן: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • ירושה: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • פקודת פשיטת הרגל: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • צו ירושה מקוון: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • פירוק חברה מרצון: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • רשם ירושה: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • פושט רגל: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • פירוק חברות מרצון: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • נהיגה בשכרות: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • מזונות ילדים: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • מחשבון מזונות: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • מכתב פיטורין לדוגמא: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • עורך דין לתביעות קטנות: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • לשכת עו ד: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • שכר טרחה עורך דין: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • עורך דין לדיני עבודה: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • עורך דין חדלות פירעון: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • עורך דין פשיטת רגל: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • מס ירושה: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • הסכם ממון דוגמא: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • מיסוי ירושות: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • גירושין בהסכמה: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • מזונות אישה: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • דירוג משרדי עורכי דין: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • עו ד דיני עבודה: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • עורכי דין משפחה: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • הסכם גירושין דוגמא: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • הסכם ממון ידועים בציבור: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • איתור בקשה לצו ירושה: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • תביעת דיבה: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • פיטורין בהריון: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • עורך דין פלילי מומלץ: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • עורך דין לשון הרע: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • עורך דין פלילי מפורסם: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • צו מניעה: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • פירוק מרצון: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • הסכם ממון לפני נישואין: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • תיקים פשיטת רגל: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • דמי מזונות ממוצעים לחודש: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • עו ד רשלנות רפואית: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • רשלנות רפואית עורך דין: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • עורך דין משרד הביטחון: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • עורך דין ייפוי כוח מתמשך: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • רשלנות רפואית עורכי דין: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • עורכי דין גירושין מומלצים: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • רשם החברות פירוק חברה: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • פירוק מרצון בהליך מזורז: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • בקשה לפירוק מרצון בהליך מזורז: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • נהיגה ללא רישיון: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • תביעה אזרחית: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • כתב תביעה לדוגמא: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • סכום תביעה בסדר דין מהיר: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • עורך דין אזרחי: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • עורך דין לתעבורה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • עורך דין ביטוח לאומי נכות כללית: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • עו ד לענייני עבודה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • עורך דין לענייני משפחה מומלץ: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • עורכי דין דיני משפחה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • עורכי דין פינוי בינוי: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • חלוקת רכוש בגירושין: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • פיטורים ללא שימוע: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • תקנות פיצויי פיטורין: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • עורך דין מסחרי: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • עורך דין חוזים: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • עורך דין לביטוח לאומי: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • איתור עורך דין: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • עורך דין נוטריון: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • תביעה נגד עורך דין: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • עורכי דין מטעם המדינה: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • נהיגה תחת השפעת אלכוהול: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • נהיגה בשכרות עונש: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • גישור משפחתי: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • דיני עבודה עורך דין: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • עורך דין לענייני צבא: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • עורך דין לענייני תעבורה: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • עורך דין תביעות קטנות: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • עורך דין ביטוח: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • עורך דין עבודה: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • עורך דין נזיקין מומלץ: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • שאל עורך דין בחינם: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • עורך דין תביעה ייצוגית: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • עורך דין התחדשות עירונית: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • חיפוש עורכי דין: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • עו ד נדל ן: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • דירוג עורכי דין: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • עורך דין הוצאת דיבה: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • המלצה על עורך דין ביטוח לאומי: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • עורך דין לענייני ביטוח לאומי: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • עורך דין לדיני משפחה: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • עורך דין תעבורה הכי טוב בארץ: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • עו ד פלילי מפורסם: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • עורך דין מפורסם: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • עורכי דין נזיקין: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ליטיגציה אזרחית: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • עו ד חדלות פירעון: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • עורך דין נזקי רכוש: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.

שירות קידום אתרים לעורכי דין

בין אם יש לך אתר אינטרנט או אין לך אתר אינטרנט אתה יכול להתחיל כבר עכשיו לקדם בגוגל.

אם אין לך אתר אינטרנט, אבנה לך אתר אינטרנט יעיל, מהיר ובמחיר משתלם שגם אתה וגם גוגל תאהבו.
אם יש לך אתר אינטרנט, אגיע הזמן שהוא יתחיל להופיע ראשון בגוגל בביטויי החיפוש המתאימים.
אתר אינטרנט יוקרתי ללא גולשים, הוא כמו שלט פרסומת מפואר ביער מלא עצים (אף אחד לא רואה אותם).

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

שאלות נפוצות

מה עלות קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:

נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.

כיצד ניתן לדעת מה עוצמת התחרות?

בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בגוגל לבד בחינם?

כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.

כיצד לבחור מקדם אתרים מקצועי?

מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.

Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן