בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרים לסוכני ביטוח

קידום אתרים לסוכני ביטוח

קידום אתרים לסוכני ביטוח

כל סוכן ביטוח יודע עד כמה רבה התחרות בתחום שירותי ביטוח.
בכדי להתחרות בהצלחה בענף הביטוח, אתה צריך שיווק מנצח.
אחד מהכלים החזקים ביותר לשיווק מוצלח עבור סוכני ביטוח הוא קידום אורגני בגוגל.
מטרת הקידום האורגני היא להתברג בתוצאות החיפוש שמתאימות לקהל היעד שמחפש שירותי ביטוח או סוכן ביטוח.
אם פעם אנשים חיפשו סוכני ביטוח בדפי זהב, היום, בכדי להזמין סוכני ביטוח, הם מחפשים שירותי ביטוח בגוגל.

קידום אורגני כלי שיווקי יעיל עבור סוכני ביטוח

במה עדיף להשקיע בכדי להשיג לקוחות בתחום הביטוח? פייסבוק, קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן בגוגל.
סוכני ביטוח לא תמיד יודעים כיצד להעריך איזה כלי שיווקי יביא להם יותר תועלת.
הדרך לבחון את הנושא היא, לראות מה סוכנויות הביטוח הגדולות עושות משום שלהן יש מספיק כסף בכדי לבדוק ערוצי שיווק שונים.
בדקתי 4 אתרים של סוכנויות הביטוח הגדולות בישראל עם מאות מועסקים.
בתמונה למטה תוכלו לראות את מקורות התנועה לסוכנויות הביטוח השונות.
להלן תקציר נתוני מקורות התנועה:

  • סוכנות הביטוח אגם לידרים אחזקות היא בעל כמות הכניסות הרבה ביותר לאתר shekelgroup.co.il עם מעל 45 אלף כניסות בחודש ומעל 39% מהם מגיעים מקידום אורגני בגוגל.
  • סוכנות הביטוח מבטח סימון עם אתר בשם mvs.co.il מעל 44 אלף כניסות לאתר בחודש ומעל 43% מהם מגיעים מקידום אורגני בגוגל.
  • סוכנות הביטוח מדנס עם אתר בשם madanes.com מעל 24 אלף כניסות לאתר בחודש ומעל 56% מהם מגיעים מקידום אורגני בגוגל.
  • סוכנות הביטוח אגם לידרים אחזקות עם אתר בשם agamin.co.il עם מעל 15 אלף כניסות לאתר בחודש ומעל 55% מהם מגיעים מקידום אורגני בגוגל.
  • סוכנות הביטוח נטו תכנון פיננסי עם אתר בשם neto-finance.co.il עם מעל 10 אלף כניסות לאתר בחודש ומעל78% מהם מגיעים מקידום אורגני בגוגל.
מקורות תנועה לסוכנויות ביטוח.


קידום אורגני כלי שיווקי יעיל עבור סוכני ביטוח

תוצאות ארוכות טווח:

  • קידום אורגני מספק תוצאות ארוכות טווח, התוכן שיצרת יכול לקבל חשיפה במשך חודשים ואפילו שנים.
  • ברשתות החברתיות אתה הופך לעבד שמייצר תוכן, ברגע שאתה מפסיק לייצר תוכן, החשיפה שלך נפסקת.

קידום אורגני זול יותר בטווח הארוך:

  • קידום אורגני הוא הכלי השיווקי הזול ביותר בטווח הארוך.
  • בקידום ממומן אתה כל הזמן משלם והמחיר לקליק עולה ככל שיש יותר מתחרים.

קידום אורגני מדויק יותר:

  • בקידום אורגני אתה מבצע מחקר מילות מפתח שמאפשר לך להגיע לקהל יעד מדויק יותר ולכן, ההמרה מקידום אורגני היא גבוהה יותר מרשתות חברתיות.
  • כמו כן, מנגנון הדרוג של גוגל יוצר התאמה כמעט מושלמת בין צרכי הגולש לבין התוכן שהוא צורך.
  • אם הדף שלך ראשון בגוגל, זה סימן שאתה מספק את צרכי הגולשים בצורה הטובה ביותר.

סיכום:

  • כאשר אתה נותן את המענה הטוב ביותר לגולשים, המוניטין שלך מתחזק והנטייה של הגולש לשכור את שירותיך, עולה.
  • אם תבדוק את האתרים הגדולים ביותר בתחום של ביטוח, אתה תראה שמרבית התנועה לאתרים הללו מגיעה מקידום אורגני.

דגשים חשובים בקידום אתרים לסוכני ביטוח

מחקר מילות מפתח

הדבר ראשון שמקדם אתרים עושה כאשר הוא מקדם אתר של סוכני ביטוח הוא מחקר מילות מפתח.
מטרת המחקר היא לאתר כמה שיותר ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד שלך, לדוגמה, ביטויים כמו סוכני ביטוח, סוכן ביטוח, ביטוח רכב, ביטוח נסיעות, ביטוח מבנה וכו'.

יצירת תוכן מתאים

לאחר איתור מילות המפתח יש לייצר תוכן מתאים ומועיל לביטויים שמצאנו. התוכן צריך להיות איכותי, מקורי, ייחודי ונותן מענה לצרכי הגולש. התוכן יכול להיות מסוגים שונים כמו סרטונים, תמונות, מאמרים, טיפים, תשובות לשאלות של לקוחות בנושאי ביטוח ועוד.
חשוב לציין שאת התוכן צריך לכתוב בראש ובראשונה לגולש, ולאחר מכן להתאים אותו לגוגל.

אופטימיזציה לתוכן

בד בבד עם יצירת התוכן, חשוב לבצע אופטימיזציה. זאת אומרת, לשלב את מילות המפתח שמצאנו במחקר בכותרות הדפים, בתיאורים, בגוף התוכן, בתגיות אלט של תמונות ובקישורים פנימיים לדפים המתאימים.
את ביטוי החיפוש יש לשלב באופן שיראה טבעי לקורא אנושי, ולא כביטויים שנשתלו בטקסט באופן מלאכותי.

אופטימיזציה לאתר

חשוב לדאוג שהאתר יהיה מאובטח, יטען בצורה מהירה, בעל תצוגה ידידותית במכשירים ניידים, ללא קישורים או דפים שכבר לא קיימים, ואם יש צורך מבצעים הפניות מתאימות.

עזרה לגוגל באינדוקס

על מנת להקל על גוגל לאנדקס את האתר כמו שצריך, יש להגדיר את ההגדרות המתאימות בקובץ robots.txt, ליצור מפת אתר דינמית ולהגיש אותה לגוגל בסרץ קונסול.

חווית משתמש טובה

המטרה בקידום אורגני היא לשפר את חווית המשתמש ככל שניתן. כדאי לסדר את התוכן באתר באופן שיקל על הגולש לנווט בו ולאתר את מה שהוא צריך. חשוב לכתוב דף אודות שמציג את שירותיך עם תמונה שלך. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים ולא עם אתרים אנונימיים.

קידום לוקאלי

חשוב מאוד להירשם באינדקס העסקים של גוגל כסוכני ביטוח.
תוצאות מהאינדקס מופיעות גם בדף החיפושים האורגני ולכן חשוב לציין מיקום, אזורי פעילות, שעות עבודה ולעודד את הלקוחות המרוצים לדרג את הדף שלך בציון 5 כוכבים עם חוות דעת חיובית.

דגש על בידול

מצא מה מבדל אותך כסוכן ביטוח מהמתחרים שלך וצור מסר שמציג את הבידול הזה ודאג להבליט אותו באתר שלך.
הבידול הזה יכול להכריע אם הגולש ישכור את שירותיך או את השירותים של המתחרים.

הנעה לפעולה

מטרת האתר היא לגייס לקוחות, דאג להניע אותם לפעולה, להתקשר, למלא טופס פניה או לשלוח מייל. דאג לשלב מסרים שמניעים לפעולה הרצויה בכל דפי האתר.

בניית קישורים חיצוניים

חשוב מאוד לבנות קישורים חיצוניים לאתר. קישורים חיצוניים מהווים הצבעות אמון באתר ויש להם חלק חשוב בדירוג האתר בגוגל. יש להשיג קישורים חיצוניים מאתרים פופולריים שפונים לקהל היעד שלך.

חשיפה ברשתות החברתיות

יצירת דפי פרופיל בכל הרשתות החברתיות, ייצור תוכן כמו: פוסטים, תמונות, סרטונים עם הלוגו שלך, עם שם העסק שלך, דאג לחשוף את העסק שלך לעולם באמצעות קידום אורגני וקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות.
החשיפה תחזק את שם המותג שלך וחיזוק שם המותג יכול לתרום לדרוג בגוגל.

מעקב, ניטור והמשך עבודה

עבודת קידום האתר לעולם לא נפסקת, יש צורך לעקוב אחר שינויים, לאתר ביטויי חיפוש חדשים, לטפל בבעיות שצצות ולהמשיך לייצר תוכן.

דוגמאות לביטויי חיפוש בתחום הביטוח

להלן רשימה חלקית של ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד הפוטנציאלי שמחפש שירותי ביטוח שונים.
בדוק את מיקומי האתר שלך עבור הביטויים שרלוונטים לשירותי הביטוח שאתה מציע וראה האם האתר שלך מדורג בין עשרת האתרים הראשונים:

  • ביטוח נסיעות לחול: נפח חיפושים 33100 גולשים בחודש.
  • ביטוחי רכב: נפח חיפושים 33100 גולשים בחודש.
  • ביטוח חול: נפח חיפושים 6600 גולשים בחודש.
  • ביטוח רכב השוואה: נפח חיפושים 6600 גולשים בחודש.
  • ביטוחים לרכב: נפח חיפושים 5400 גולשים בחודש.
  • ביטוח חובה לרכב: נפח חיפושים 4400 גולשים בחודש.
  • ביטוחי בריאות: נפח חיפושים 4400 גולשים בחודש.
  • ביטוח ביטול טיסה: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • ביטוח משכנתא: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • ביטוח בריאות לחול: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • ביטוח סיעודי: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • ביטוח תאונות אישיות: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • ביטוח אופנוע: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • סוכן ביטוח: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • ביטוח לאופנוע: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • ביטוח לכלב: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • ביטוח מבנה: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • ביטוח אחריות מקצועית: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • ביטוח שיניים: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • סוכנות ביטוח: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • סוכנת ביטוח: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • ביטוח אובדן כושר עבודה: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • סוכן ביטוח רכב: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • ביטוח עסק: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • ביטוח צד ג דירה: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • ביטוח חיות מחמד: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • ביטוח שיניים פרטי: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • ביטוח אלמנטרי: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • ביטוח כלבים: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • איתור סוכן ביטוח: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • סוכן פנסיה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • סוכן ביטוח פנסיוני: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • סוכנות לביטוח: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • סוכנות ביטוח רכב: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • סוכן ביטוח מומלץ: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • נח סוכנות לביטוח: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • סוכן ביטוח רכב מומלץ: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ביטוח חבות: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • רשימת סוכני ביטוח מורשים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • סוגי ביטוח לרכב: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • אתר סוכני ביטוח: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • סוכן ביטוח בריאות: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • סוכן ביטוח לרכב: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • סוכנות ביטוח פנסיה: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.

קידום, שיווק ובניית אתר מנצח לסוכני ביטוח

אני מספק מעטפת מלאה של שיווק דיגיטלי מנצח לסוכני ביטוח.
אם אין לך אתר אינטרנט, אבנה לך אתר מקצועי שיציג את שירותי הביטוח שאתה מספק.
אני אדאג לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק וספציפי לתחום הביטוח ואכתוב תוכן איכותי ומועיל.
אני אקדם את האתר שלך בגוגל בביטויי חיפוש רלוונטיים לתחום הביטוח.
אקים לך קמפיין קידום ממומן בגוגל.
אקים לך דף לעסק בגוגל עסקים וברשתות החברתיות ואכתוב תוכן שיגדיל את המוניטין והחשיפה שלך ללקוחות פוטנציאלים.

למה אתה מחכה?

דבר איתי ואסביר לך איך שיווק מנצח יכול להפוך אותך לסוכן ביטוח מוביל באזורך!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן