שלום לך,
מחפש מומחה קידום אתרים שיגרום לאתר שלך לזנק בגוגל?
מחפש מקדם אתרים מקצועי שסוף סוף ידאג לכך שגולשים ולקוחות פוטנציאלי יזרמו לאתר שלך ויקנו מוצרים ושירותים?
מחפש מומחה לקידום אורגני וממומן שיודע את העבודה.
אני עוסק בקידום אתרים בגוגל מזה שנים רבות ובהצלחה הרבה.
דבר איתי!
למה העסק שלך צריך מומחה קידום אתרים?
העולם המקוון הפך בשנים האחרונות לעולם מקביל לעולם האמיתי.
אנשים מנהלים אינטראקציות חברתיות, מבלים, מחפשים מידע, קונים, ממליצים ומזמינים ומבצעים ופעולות רבות נוספות.
אם פעם ערוצי הטלוויזיה, הרדיו והעיתונות היו הדרך היחידה של בעלי עסקים לפנות לקהל היעד שלהם, היום האינטרנט תפס את מקומם.
עולם האינטרנט פתח הרבה יותר אפשריות בפני בעלי עסקים.
פעם עסקים גדולים פרסמו בטלוויזיה והקטנים יותר פרסמו ברדיו ובעיתונים במודעות צנועות שכמעט לא נראו לעין.
היום, ערוצי הפרסום מאפשרים לכל עסק בכל תקציב לפנות לקהל יעד פוטנציאלי.
יתרה מזאת, האינטרנט מאפשר לעסקים להגיע באופן מדויק לקהל היעד שמתאים לשירותים או המוצרים שהם מוכרים.
עולם האינטרנט פתח עולם חדש של הזדמנויות פרסום בפני בעלי עסקים, אך יש צורך במומחיות ובמקצועיות רבה בכדי לפרסם בו נכון.
מומחה קידום אתרים הוא איש מקצוע שמטרתו לפרסם עסקים בעולם המקוון.
אם יש לך עסק ואתר או שאתה מתכוון להקים אתר אינטרנט לעסק, אתה צריך מומחה לקידום אתרים שיסייע לך.
מה עדיף קידום אורגני או ממומן?
התשובה לשאלה הזו תלויה בצרכי העסק שלך.
מרבית העסקים ישלבו גם קידום אורגני וגם קידום ממומן.
הקידום הממומן מאפשר תנועה מידית של מתעניינים לאתר העסק ובקידום האורגני התנועה מגיעה יותר מאוחר.
בקידום ממומן אתה מקבל את התנועה בהתאם לתקציב שלך ובקידום אורגני התנועה מוגבלת רק במספר הגולשים שמחפשים את הביטויים שקשורים לתחום שלך.
ישנם הבדלים נוספים בין קידום אורגני לקידום ממומן שאתה יכול לקרוא עליהם כאן.
אך, מה שחשוב הוא שמומחה לקידום אתרים בגוגל יבצע את עבודת הקידום האורגני או הממומן.
מומחה לקידום אתרים בגוגל ידע לאתר את קהל היעד המתאים לעסק שלך ולפנות אליו באמצעות ביטויי החיפוש המתאימים.
המטרה בקידום מומן ובקידום אורגני היא זהה – חשיפה בפני קהל יעד מפולח שכל אחד מהם יכול להיות הלקוח הבא שלך.
איך לבחור מומחה קידום אתרים?
עבור מי שאין לו ידע בקידום אתרים, הדרך הטובה ביותר לזהות מומחה קידום אתרים היא לשאול אותו שאלות.
לנסות להבין כיצד הוא עובד ומה הוא עושה.
מומחה אמיתי לא יסתיר את אופן עבודתו ולא ינסה להרשים אותך בכך שהוא לא מספר "סודות מקצועיים".
מומחה אמיתי לקידום אתרים ינסה לענות על שאלותיך בסבלנות ותוך כדי הפגנת ידע.
מתי אתה יוצר איתי קשר?
המועד הכי מאוחר להתחיל בקידום אתרים הוא מחר.
למה לחכות למחר, צור איתי קשר היום ונתחיל להזניק את העסק שלך קדימה להצלחה.
קידום אורגני בגוגל להצלחה!
היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744
אני רוצה ייעוץ חינם
שאלות נפוצות
קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:
נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.
בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.
כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.
מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.