בית » מקדם אתרים » יועץ קידום אתרים

יועץ קידום אתרים


אם הייתי צריך להגדיר בפשטות את המטרה בקידום אתרים, הייתי מגדיר זאת כך:

המטרה בקידום אתרים אורגני, היא להשיג את הדירוג הגבוה ביותר עבור ביטויי החיפוש המתאימים ביותר.

דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות, מביא יותר תנועה וביטויי חיפוש מתאימים יותר, הם ביטויים שקהל היעד של העסק שלך מחפש.
ככל שתצליח להגיע ליותר אנשים שמתאימים לשירותים או המוצרים שהעסק שלך מספק, כך תצליח למכור יותר, להצליח ולבנות עסק משגשג.

עם זאת, חשוב להבין שקידום אתרים אורגני זה תחרות בין אתרים בנישות זהות שמתחרים על החשיפה בגוגל בפני אותו קהל יעד.
כדי להצליח אתה לא צריך להונות את גוגל, אתה צריך להיות טוב יותר מהמתחרים שלך.
כדי להיות טוב יותר אתה צריך צוות טוב יותר שיעזור לך לנצח.
אם אין לך תקציב לשכור שירותי SEO שוטפים או שאתה מבצע In-House SEO בעזרת שכיר שזו עבודתו בעסק שלך, כדאי להיעזר ביועץ קידום אתרים.

איזו תועלת יש בשירותי יועץ קידום אתרים?

התאמה טובה לצרכים ולמצב העסק: יועץ קידום אתרים מקצועי יבין את מטרות העסק, יזהה את קהל היעד המתאים לעסק, יאבחן את המתחרים ויבנה לך אסטרטגיית SEO שתתאים לצרכים ולמטרות של העסק.

חסכון בזמן ובכסף: כל אחד יכול ללמוד לקדם את האתר, רק שתהליך הלמידה לוקח זמן.
לבעלי עסקים אין זמן ללמוד תחום חדש ומורכב כמו SEO ולכן, יועץ קידום אתרים שהוא בעל ידע, מומחיות וניסיון רב יכול למלא את החלל של הידע ולהנחות את בעל העסק במשימות שהן יותר טכניות ודורשות פחות ידע. אם מדובר בקידום עסק קטן, בעל העסק יכול למלא את המשימות בעצמו ואם מדובר בעסק עם עובדים שכירים שניתן להאציל להם משימות טכניות, הרי גישה כזו יכולה לחסוך לעסק זמן וכסף יקר.

עלות נמוכה ושיפור ענק: לפעמים, יש אתרים ותיקים עם תוכן רב שמצליחים לא רע בגוגל למרות שמעולם לא נגעה בהם יד של איש SEO מקצועי.
אתר כזה שמגיע לידיים של יועץ אתרים מקצועי יכול לעבור שינוי אדיר רק מביצוע של אופטימיזציית on-page מתאימה.

ניטור ובקרה: אם אתה מצליח לבצע בעצמך את מרבית המשימות הטכניות של קידום אתרים בצורה טובה או שאתה מאציל את המשימות הללו לעובד שכיר מיומן, חשוב שתשכור את שירותיו של יועץ מתאים שיבצע מעקב ובקרה שוטפים אחר ביצועי האתר שלך.
קידום אתרים זה דבר דינמי אפילו ביטויי החיפוש שקהל היעד שלך מחפש בגוגל משתנים עם הזמן. לכן יש צורך בניטור ובקרה שוטפים כדי לזהות שינויים, לאבחן את המידע ולהגיע לתובנות מתאימות כדי לנצח בתחרות מול אתרים אחרים.

יתרון בתחרות: קידום אורגני בגוגל זה תחרות בין עסקים המתחרים על חשיפה בפני אותו קהל היעד.
כל האתרים המובילים כמעט בכל תחום הם אתרים שמקדמים אותם אנשי SEO או שהם פועלים על פי אסטרטגיה שנקבעה על ידי איש SEO. אתה חייב יועץ קידום אתרים מקצועי כדי שהאתר שלך ישאר רלוונטי בתחרות הזו.
אתרים שנהנו מתהילת עבר וזכו לחשיפה רבה בתוצאות האורגניות של גוגל ללא שירותי קידום מקצועיים, מוצאים את עצמם נדחקים לאט לאט למיקומים נמוכים יותר ומאבדים תנועת גולשים חשובה.
יועץ קידום אתרים יכול לסייע להם להתרומם.

המטרה ROI גבוה יותר: בקידום אתרים קל לאבד כיוון.
המטרה של כל בעל עסק היא החזר (ROI) השקעה גבוה יותר.
דירוג גבוה יותר בביטוי חיפוש מסוים בגוגל זה רק אמצעי ולא מטרה.
המטרה היא חשיפה בפני קהל יעד מתאים בעלות מינימלית ובאופן כזה שיגביר את רווחי העסק.
וזו גם המטרה של כל יועץ קידום אתרים שייעץ לך כיצד לקדם את אתר העסק.

שירותי ייעוץ לקידום אתרים

עכשיו כשהבנת כיצד יועץ קידום אתרים יכול לסייע, אתה מוזמן ליצור איתי קשר.

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

שאלות נפוצות

מה עלות קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:

נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.

כיצד ניתן לדעת מה עוצמת התחרות?

בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בגוגל לבד בחינם?

כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.

כיצד לבחור מקדם אתרים מקצועי?

מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.

Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן