בית » קידום אתרים שאלות ותשובות » קידום אתרים בזול איפה מוצאים מקדם אתרים זול בפחות מ-1,000 ש"ח לחודש?

קידום אתרים בזול איפה מוצאים מקדם אתרים זול בפחות מ-1,000 ש"ח לחודש?

תחרות קידום אתרים

אין ספק שאחד הפרמטרים החשובים ביותר לנו ברכישת שירות או מוצר הוא נושא המחיר.
כולנו אוהבים חינם ואחרי חינם אנחנו אוהבים מחיר זול.
לכן, כמו במוצרים ושירותים אחרים אנחנו נעדיף קידום אתרים במחיר זול ונשקיע לא מעט חיפושים בכדי לאתר איש מקצוע אשר מקדם אתרים בזול.
אם גם אתה מחפש קידום אתרים בזול כדאי מאוד שתמשיך לקרוא, כי כך תוכל להבין מה המשמעות של קידום אתרים זול, לאילו סכנות אתה חושף את העסק שלך ואיזה קידום אתרים זול יכול להצליח?

מקדם אתרים בזול או מקדם אתרים מנצח?

נתונים על תנועת הגולשים בגוגל מראים כי 90.63% מדפי התוכן באינטרנט לא מקבלים שום תנועה מגוגל.
5.29% מהדפים באינטרנט יקבלו רק 1 עד 10 כניסות בחודש
רק 4% מדפי התוכן באינטרנט, יקבלו יותר מ-10 כניסות לאתר בחודש מגוגל.
זה אומר שקומץ מאוד קטן של אתרים מקבל נתח אדיר של תנועה מגוגל.
אתה צריך להבין שקידום אתרים זה תחרות בין אתרים על דירוג בביטויי חיפוש ותנועת גולשים ובתחרות הזו מעטים מרוויחים ורבים מפסידים.
ברגע שאתה מבין את המהות של קידום אתרים אתה צריך להתחיל לחפש מקדם אתרים מנצח ולא מקדם אתרים בזול.

מה זה קידום אתרים מנצח?

  • קידום אתרים מנצח הוא קידום שמכיר את השירותים או המוצרים שאתה מספק.
  • קידום אתרים מנצח הוא קידום שמבין את צרכי העסק שלך.
  • קידום אתרים מנצח מאתר ומגיע לקהל היעד שמחפש את השירות או המוצר שאתה מציע.
  • קידום אתרים מנצח הוא קידום שמביא לך תנועת גולשים רבה שממירה ללקוחות משלמים.

החסרונות של קידום אתרים בזול

קידום אתרים זול מוצע בדרך כלל על ידי חברות קידום אתרים זולות או מקדמי אתרים בתחילת דרכם שמעוניינים לצבור ניסיון.
מדובר בקידום אתרים שמתחיל ממחיר של 500 ש"ח לחודש ועד 1,500 ש"ח לחודש.
כאשר מדובר בחברות קידום אתרים זולות, החברות הללו יעסיקו מערך גדול של אנשי מכירות שתפקידם להשיג כמה שיותר לקוחות.
יכולת ההצלחה של חברות קידום אתרים כאלה תלוי יותר ביכולת המכירה שלהם מאשר ביכולת המקצועית שלהם לקדם אתרים.
להלן חלק מהבעיות שנוצרות בקידום אתרים זול:

  • שירות גרוע: בחברות שמציעות קידום אתרים זול יש לכל לקוח מנהל לקוחות שתפקידו לפקח ולבצע על עבודת הקידום של הלקוחות וכל מנהל לקוחות כזה ינהל עשרות לקוחות.
    כל לקוח מקבל כמות מאוד קטנה של שעות עבודה, למנהלי הלקוחות אין זמן רב להקדיש לעבודת הקידום ולשאלות של הלקוחות ולכן שירות הלקוחות בחברות קידום זולות יהיה גרוע במקרה הטוב.
  • אסטרטגיית קידום כללית: קידום אתרים בזול מתבצע באמצעות אסטרטגיית SEO אחידה לכל העסקים וללא שום התאמה אישית למאפייני העסק.
    הקישורים לאתרי הלקוחות מגיעים מאותם אתרים חסרי ערך וVתוכן שטחי ורדוד שנכתב במקרה הטוב על ידי כותבי תוכן זולים (עכשיו תוכן AI באופנה)
  • אוטומציה ותוכן AI: חברות שמציעות קידום אתרים בזול יחסכו בשעות עבודה אנושיות ויבצעו כמה שיותר עבודה באמצעות בוטים גם לבניית קישורים חיצוניים לאתר וגם ביצירת תכנים.
    כבר שנים רבות קיימים בוטים שמאפשרים כתיבת תוכן אוטומטי באמצעות ספינרים שמחליפים בין ביטויים ומילים נרדפות בכדי ליצור תכנים בעלי נוסח שונה ממקורות זהים. גוגל עלו על כך בעבר והאתרים הללו ספגו נזקים בדירוג ונעלמו מהאינדקס.
    בשנה האחרונה כתיבת תוכן לאתרים באמצעות AI היא מאוד נפוצה אך, גם תוכן AI עלול להזיק לאתר שלך.
    הכתיבה בעברית איננה טובה מספיק בכדי לעניין את הגולש וככל שיותר אתרים ישתמשו בשירותי תוכן AI כך, יותר אתרים יכילו תוכן זהה ולא מקורי. מה שיוביל לבסוף לפגיעה בדירוג ואובדן של תנועת גולשים יקרה.
  • אנשי מקצוע לא מנוסים: על מנת לעמוד בהצעות זולות לקידום אתרים, חברות קידום זולות שוכרות את שירותיהם של מקדמי אתרים חסרי ניסיון שאפשר לשלם להם שכר זעום ואיכות עבודת הקידום שהם מספקים היא גרועה בהתאם.
  • שימוש במשאבים זולים: בקידום אתרים זול חברות הקידום יעשו שימוש בכמה שיותר משאבים זולים. תוכן רדוד, גנרי וזול, פרופיל קישורים מאתרים זולים וחסרי ערך ומחקר מילות מפתח שטחי ורדוד שכלל לא מנסה להגיע לקהל היעד המתאים.
  • קידום אתרים כובע שחור: פעמים רבות מקדמי אתרים שמציעים קידום אתרים זול, ינקטו בטקטיקות קידום אתרים כובע שחור. בטקטיקות אלו נעשה בעיקר שימוש ביצירת קישורים מדפי ספאם באתרים שונים המכילים קישורים למאות רבות של אתרים נוספים.
    קידום אתרים כובע שחור גם אם נראה שהוא מצליח לקדם, זו תהיה הצלחה רגעית, לאחר זמן מה, האתר עשוי לספוג ענישה מגוגל ואז יהיה מאוד קשה לשנות את האופן שאלגוריתם הדירוג של גוגל מדרג את האתר שלך.

מתי בכל זאת אפשר לקדם אתרים בזול?

כפי שציינתי קודם, קידום אתרים זה תחרות בין אתרים על מיקומים בביטויי חיפוש מתאימים ולכן המקרים שבהם אפשר לקדם בהצלחה אתר בזול הם המקרים הבאים:

  • קידום אתרים בתחומים שהם לא תחרותיים.
  • תחומים בהם מרבית האתרים לא עובדים עם מקדמי אתרים אלא בעלי האתרים מנסים לקדם בעצמם באופן לא מקצועי.
  • מקרים בהם כל האתרים שוכרים את שירותיהם של מקדמי אתרים זולים וחסרי ניסיון.
  • מקרים בהם בעל האתר לוקח על עצמו לסייע למקדם האתרים בכתיבה וייצור תכנים איכותיים ומקוריים. הבעיה היא שמרבית בעלי האתרים מראים נכונות לעשות זאת באופן תיאורטי אך, באופן מעשי הם לא מוצאים את הזמן לייצר תוכן כזה וחבל.

כמה זול אני מוכן לקדם?

אני מקדם אתרים במחירים של החל מ-2,000 ש"ח לחודש לא כולל מע"מ.
לאתרים בתחומים תחרותיים אני ממליץ להשקיע יותר.
למה אני לא מקדם אתרים במחיר נמוך מ-2,000 ש"ח לחודש?
מהסיבה הפשוטה שכאשר אני מקדם אתר, אני משקיע מזמני גם בדברים שלא קשורים ישירות לקידום האתר כמו: ייצור דוחות, הסברים, מענה לשאלות, והנחיה של הלקוח.
2,000 ש"ח נותנים לבעל האתר תמורה של 10 שעות בחודש שזה בערך 2.5 שעות בשבוע.
בכמות שעות נמוכה מ-2.5 שעות לשבוע אני עלול להשקיע למצוא את עצמי משקיע כמעט את אותה כמות שעות עבודה בקידום ובהסברים ללקוח וזה לא יהיה קידום יעיל מבחינתי.

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן