בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרי תכשיטים

קידום אתרי תכשיטים

קידום אתרי תכשיטים

אם בבעלותך אתר למכירת תכשיטים אתה בוודאי יודע עד כמה השוק הזה תחרותי ועד כמה שיווק מוצלח הוא המפתח להצלחה עסקית.
כאשר מדובר בקידום אורגני בגוגל לאתרי תכשיטים הרי שהתחרות הרבה יותר גדולה.
קונים פוטנציאלים רבים מחפשים תכשיטים שונים בגוגל ורק מספר מצומצם של אתרים יקבלו נתח גדול מתנועת הגולשים הזו ומרבית אתרי התכשיטים ישארו כמעט נטושים וללא תנועה.
למה?
כי זה המצב בגוגל, גולשים נכנסים לחנויות התכשיטים שהופיעו ראשונות בגוגל ושם הם רוכשים את מה שהם רוצים.
אם אתה רוצה שהחנות שלך תשגשג, אתה צריך להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל.
איך החנות שלך יכולה להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל?
שירות יעיל ומקצועי של קידום אתרי תכשיטים יכול לקדם את האתר שלך למקומות הראשונים ולהיות מהנבחרים שמקבלים את כל תנועת הגולשים.

מה עדיף קידום ממומן, אורגני או שאולי סרטונים בטיקטוק?

במבט ראשון אולי זה נראה לך שעדיף קידום ממומן בגוגל שמביא לך לקוחות באופן מידי, על פני קידום שנמשך חודשים.
אבל, ההוצאה המתמשכת על קידום ממומן יכולה לצאת במהירות משליטה, עלויות הקליקים עולות ואתה מרגיש שאתה שורף כסף על קידום ממומן, ללא שום המרה.
זה עלול לקרות לכל חנות תכשיטים שלא בנויה בצורה האופטימלית.
לקוח שמעוניין לקנות תכשיט, רוצה לקבל דף שיאפשר לו חווית קניה מעולה ושיספק לו את כל המידע שהוא צריך וזה בדיוק מה שעושים ב-SEO (קידום אורגני).
זאת אומרת, לפני שאתה זורק כסף על קידום ממומן בגוגל וקמפיינים בפייסבוק, טיקטוק ורשתות חברתיות אחרות, בצע SEO (קידום) איכותי לדפי המוצרים וקטגוריות המוצרים שבחנות שלך.
לפני שאתה מביא את הגולשים לאתר, דאג שכל דף מוצר באתר שלך, יספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר – זה הדבר הראשון שעושים בקידום אורגני.

10 דגשים חשובים לקידום אתרי תכשיטים

עכשיו לחלק היותר מעשי, החלק בו אתה תלמד כיצד לשפר את האתר שלך בצורה כזו שגוגל יאהב אותו וידרג אותו מעל כל המתחרים שלך.
בגדול, הרעיון הוא שגוגל כמנוע חיפוש, מנסים לספק את צרכי הגולש בצורה הטובה ביותר והם מדרגים את האתרים השונים לפי איכות המענה שהם נותנים לגולשים.
בכדי להיות ראשון בגוגל, האתר שלך צריך לתת לגולש את המענה הטוב ביותר ואלו הדגשים החשובים שכדאי לך לשים אליהם לב:

1. מחקר מילות מפתח מאפשר לך לפנות לקהל היעד בדרך הנכונה

מחקר מילות מפתח הוא הלב הפועם של קידום אורגני.
מחקר מילות מפתח הוא כלי שמאפשר לך לזהות כיצד קהל היעד שלך מחפש בגוגל ואילו ביטויי חיפוש מעניינים אותו.
ברגע שאתה יודע אילו ביטויים הגולשים יותר מחפשים ואילו פחות, אתה תוכל להתאים את התוכן באתר שלך בכדי למשוך את הלקוחות שמחפשים תכשיטים בגוגל.
דוגמא שמתאימה לאתר תכשיטים: בדקתי את ביטויי החיפוש שאנשים מחפשים עבור טבעת ומצאתי שעבור הביטוי "טבעת אירוסין" יש 22,200 חיפושים בחודש, עבור "טבעות נישואין" 14,800 חיפושים בחודש ו*"טבעת יהלום" 6,600 חיפושים.
אם לדוגמא נמשיך לחקור את הביטוי "טבעת אירוסין" נראה שהביטויים הפופולריים בתחום הזה הם: "טבעת אירוסין יהלום", "טבעת אירוסין זהב צהוב", "טבעת אירוסין קלאסית" וגרסאות נוספות.
מחקר מילות מפתח מקצועי, יאפשר לך לדעת מהם המוצרים היותר חשובים, איזה פחות וכיצד הגולשים מחפשים מוצרים מסוימים.
ברגע שתדע כיצד הגולש מחפש את התכשיטים באתר שלך, אתה תדע מהי הדרך האופטימלית להציג אותם באתר.

2. מה מבדיל אותך מהמתחרים?

במסחר מקוון, כמו בחיים האמיתיים בידול מהמתחרים הוא היתרון שאתה צריך בכדי שהלקוחות המתאימים יגיעו אליך ולא למתחרים שלך.
אתה צריך לחשוב מה מבדל אותך מהמתחרים שלך ולהעביר את הבידול הזה לגולשים באתר.

  • אם התכשיטים שאתה מוכר הם תכשיטים יוקרתיים, דאג שהגולש ידע.
  • אם התכשיטים שלך הם תכשיטים שנראים יוקרתיים אך במחיר שווה לכל נפש – דאג שהגולש ידע.
  • אם התכשיטים שלך מאופיינים בעיצוב מיוחד – דאג שהגולש ידע.

ארוז את הבידול שלך במסר שיווקי קליט והבלט את המסר הזה בכל מקום באתר!

3. קידום אתר תכשיטים זה קודם כל דפי מוצר ממירים

הדפים החשובים ביותר באתר תכשיטים הם דפי המוצרים, דפים שמציגים את התכשיטים שאתה מוכר.
דפי המוצרים צריכים לתת מענה לצרכי הקונים ולהניע אותם לקנייה, שים לב לדגשים הבאים בבניית דפי המוצר:

  • תמונות וסרטונים: דפי המוצרים צריכים להכיל מגוון של תמונות איכותיות וייחודיות שמציגות את המוצר בצורה מושכת ומזמינה.
    רצוי מאוד לשלב בתמונות גם אנשים שעונדים את התכשיטים וסרטוני מוצר איכותיים.
  • סיפורים מוכרים: אם מאחורי המוצר יש סיפור מעניין, ספר אותו. לפעמים אנשים קונים מוצרים רק בגלל הסיפורים שמאחוריהם.
  • תן מענה ללקוחות: חשוב על שאלות שלקוחות שואלים אותך כאשר הם מתעניינים ברכישת תכשיט בעולם האמיתי וספק בדף המוצר את התשובות לשאלות הללו. המטרה היא לצמצם ככל שניתן את כל הספקות, ההתלבטויות והשאלות שהלקוחות עשויים לשאול את עצמם בתהליך הקנייה.
  • תוכן ייחודי: דאג שדפי המוצרים שלך יהיו שונים מדפי מוצרים באתרי תכשיטים אחרים. גוגל מדרגים במקומות העליונים את האתרים המיוחדים והמקוריים.
  • חוות דעת גולשים: עודד את הקונים המרוצים לחלוק עם קונים פוטנציאלים את חווית הקניה הטובה שהיתה להם ברכישת התכשיט. צור מנגנון דירוג וחוות דעת לכל דף מוצר ועודד לקוחות מרוצים להגיב.
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש: דאג לשלב את מילות המפתח בכותרות דפי המוצרים, בתיאור, בתוכן ובתגי אלט של תמונות. עשה זאת באופן טבעי ולא באופן מלאכותי.
    כותרת דף המוצר היא הדבר הראשון שהגולש מבחין בו בגוגל, מלבד שילוב מילות מפתח, דאג שהכותרת תהיה מזמינה ומושכת.
  • הנעה לפעולה: הנע את הגולש לפעולה, לרכישה באמצעות מסרים ברורים כמו מבצעים. ודא שכפתורי הקניה באתר בולטים ומזמינים.
  • דאג לחוויית קנייה מעולה: קונים אוהבים לקנות במקומות שמספקים חווית קניה מעולה שמחזקת אצלם את החלטת הקנייה שביצעו, אפשר רכישה במינימום קליקים, שלח מייל המברך את הקונה על הקנייה המוצלחת ויידע אותו כאשר התכשיט נשלח לביתו.

4. אופטימיזציה לאתרי תכשיטים

בפסקה הקודמת ציינתי חלק מהפרמטרים לאופטימיזציה של דפי מוצרים, פרמטרים אלו נכונים גם לדפים אחרים באתר.
כותרות מזמינות המשלבות את מילות המפתח, שיבוץ מילות מפתח בתיאורי הדפים, בתגי אלט של תמונות ובתוכן.
מלבד השיפורים הללו כדאי להוסיף גם את השיפורים הבאים:

  • וודא שמילות המפתח המתאימות מופיעות גם בקישורים פנימיים אל הדפים.
  • דאג שהאתר יטען בצורה מהירה, גולשים לא אוהבים אתרים איטיים.
  • וודא שהאתר ידידותי לבעלי מכשירים ניידים, יותר ויותר אנשים גולשים וקונים באמצעות טלפונים ניידים.
  • דאג למפת אתר שתאפשר לגוגל לאנדקס את האתר שלך בצורה מהירה יותר.
  • דאג לקובץ robots.txt עם הגדרות מתאימות, שיסמנו לגוגל מהם הדפים שאותם אתה רוצה שיאנדקס.
  • וודא שהאתר שלך לא מכיל לינקים או דפים שכבר לא קיימים, בצע הפניות מתאימות בהתאם לצורך.
  • דאג שהאתר שלך יהיה מאובטח כמו שצריך, זה חשוב לא רק לקידום בגוגל אלא, גם ללקוחות.

5. קידום אתרים לוקאלי

אם לחנות התכשיטים שלך יש גם חנות פיזית, אתה חייב קודם כל קידום לוקאלי (קידום מקומי).
אתה צריך דף לעסק שלך בגוגל עסקים עם ציון שעות פתיחה, מיקום, מידע ותמונות על מוצרים.
עודד את הלקוחות שלך לדרג את דף העסק שלך בציון גבוה ולהשאיר חוות דעת מאוד חיובית.
במידה ולקוחות השאירו חוות דעת שליליות, התמודד עם המצב בצורה שקופה ומכבדת, הבע את התנצלותך על האופן בו הלקוח מרגיש והצע לו ליצור אתך קשר בכדי לנסות לשפר את תחושת החוויה הלא נעימה שעבר.
אם הצלחת לתת לו מענה שסיפק אותו, בקש ממנו לשנות את חוות הדעת השלילית שלו לחוות דעת חיובית.
דף העסק בגוגל עסקים, מופיע גם בתוצאות האורגניות בגוגל עבור גולשים שנמצאים בקרבת מקום לחנות.
זאת אומרת, אם החנות שלך ברמת גן וגולש שנמצא ברמת גן מחפש בגוגל "חנות תכשיטים" הוא עשוי לראות את דף העסק שלך במידה ובנית אותו כמו שצריך.
ציין באתר באופן בולט את המיקום הפיזי של החנות שלך ופרט דרכי הגעה ללקוחות שמעוניינים להגיע, לראות ולממש את המוצרים.
לקוחות כאלה יהיו לקוחות עם סיכוי גבוה יותר להמרה.

6. ספק חוויית משתמש טובה

בנה את האתר שלך באופן שמספק חוויית משתמש מעולה.
ערוך את האתר במבנה שמאפשר לגולש לאתר את מה שהוא מחפש בצורה מהירה וקלה.
תן אפשרויות סינון ופילטור תכשיטים לפי סוגי מוצרים, מתכות, אבנים וכדומה.
דאג לדף אודות שיציג באופן ברור ושקוף מי מנהל את האתר.
אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים ולא עם אתרים, זה נכון במיוחד כאשר מדובר באתרי תכשיטים יוקרתיים.
דף האודות צריך ליצור רושם אמיתי מהימן ואמין.

7. צור תוכן מועיל לרוכשים תכשיטים

מלבד דפי מוצר לרכישת תכשיטים, כדאי שיהיה באתר שלך מידע מועיל על תכשיטים.
הקצה מקום באתר שלך לבלוג בו תכתוב תוכן מועיל לאנשים שאוהבים וקונים תכשיטים.
תוכן כמו: כיצד לנקות תכשיטים שונים, רעיונות למתנות לאירועים שונים, תכשיטים של סלבריטאים וכדומה.
גם אם הגולשים שיגיעו לתוכן הזה לא יהיו כאלה עם כוונות רכישה מיידות, הם יחשפו לתכשיטים באתר ובפעם הבאה שהם ירצו לקנות תכשיט, הם עשויים לזכור את האתר שלך.

8. בניית קישורים לחנויות תכשיטים מקוונות

גוגל בנו את המוניטין שלהם בזיהוי תוכן איכותי ורלוונטי, באמצעות אלגוריתם הפייג'ראנק שדרג אתרים על פי הקישורים החיצוניים שהיו להם.
קישורים חיצוניים לאתר, משמשים כהצבעות אמון של אתרים אחרים והם עדיין מאוד חשובים.
דאג להשיג קישורים כאלה מאתרים רלוונטיים בתחום כמו: אתרי אופנה וביגוד, אולמות אירועים, אתרי סטייל, אתרים של סלבריטאים וכדומה.

9. דאג לחשיפה ברשתות חברתיות

גוגל מנסים להאזין לרחשי הגולשים ולזהות מותגים חדשים שצומחים ומשגשגים.
המטרה שלך היא לבנות מותג מנצח, מותג שאנשים מכירים אותו בשמו ומחפשים אותו בגוגל.
אם תצליח לבנות מותג מנצח, אתה תראה שגולשים רבים יכנסו לאתר שלך באמצעות שם המותג ולא רק באמצעות חיפוש שמות תכשיטים.
אם תצליח לבנות מותג כזה, גוגל יזהו זאת והאתר שלך יתחזק עוד יותר בגוגל.
בכדי לבנות מותג חזק, אתה צריך חשיפה רבה.
חשוף ככל שניתן את האתר שלך לקהל היעד הפוטנציאלי.
צור דף עסקי בכל הרשתות החברתיות, צור תוכן אורגני וקמפיינים ממומנים.
צור תוכן שיעניין את קהל היעד שלך ויגרום לו לשתף את התוכן שלך.
צור סרטונים, פוסטים, תמונות, טיפים, עצות וכל מה שאתה חושב שיעניין את קהל היעד שלך.
ככל שתחשוף את האתר שלך לכמות אנשים רבה יותר, כך המותג שלך יתחזק והסמכותיות של האתר תעלה בעיני גוגל.

10. מעקב ובקרה לשיפור תוכן וביטויי חיפוש חדשים

קידום אתרי תכשיטים זו עבודה ללא הפסקה.
בדיוק כפי שאתה כל הזמן דואג שהחנות תהיה נקייה, כך אתה כל הזמן צריך לדאוג שהאתר שלך יחשב כמקורי, מיוחד, איכותי ומועיל בעיני גוגל.
בצע מעקב ובקרה אחר ביצועי האתר באמצעות כלים כמו: גוגל סרץ' קונסול וגוגל אנליטיקס.
גוגל סרץ קונסול יכול לסייע לך באיתור מילות מפתח חדשות שכדאי לך להיות מדורג בהן ובזיהוי דפים שצריכים אופטימיזציה.
ואילו גוגל אנליטיקס יכול לסייע לך באיתור ואבחון הגורמים לדפים שלא ממירים טוב. אבחון ואיתור זה חצי מהפתרון.

קידום מנצח בגוגל לחנות תכשיטים

מרגיש שכל הנושא של קידום אתרים גדול עלייך?
אתה מרגיש שאתה לא יכול לעשות הכל 100%, למכור, לשווק ולקדם את האתר בגוגל?
אני יכול לתת לך מענה מתאים.
החל מייעוץ לבניית אתר מתאים לחנות תכשיטים, קידום ממומן, קידום אורגני ופעילות ברשתות החברתיות.
דבר איתי: 058-5843744

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן