בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרי תיירות ונופש

קידום אתרי תיירות ונופש

קידום אתרי תיירות ונופש

כל מי שעוסק בענף הנופש והתיירות יודע עד כמה גדולה התחרות בתחום גדולה.
בכדי להתחרות בהצלחה בענף שירותי הנופש והתיירות, אתה צריך שיווק מנצח.
אחד מהכלים החזקים ביותר לשיווק מוצלח עבור אתרי תיירות הוא קידום אורגני בגוגל.
מטרת הקידום האורגני היא להתברג בתוצאות החיפוש שמתאימות לקהל היעד שמחפש בתי מלון, צימרים או אטרקציות ופעילויות שונות.
היום, אנשים מחפשים בתי מלון, צימרים ואטרקציות שונות בתחומי התיירות והנופש רק בגוגל.
אולם, זה לא דבר פשוט לקבל חשיפה לגולשים בגוגל, רק כמות קטנה מאתרי התיירות יחשפו לקהל העצום שמחפש בגוגל.
האתרים שנמצאים במקומות הראשונים עבור ביטויים מתאימים, יקבלו את מרבית התנועה והאחרים יקבלו פירורים.
בכדי להיות במקום הראשון בגוגל, אתה צריך קידום אתרי תיירות מנצח!

קידום אורגני לאתרי תיירות

תוצאות ארוכות טווח:

  • קידום אורגני מספק תוצאות ארוכות טווח, התוכן שיצרת יכול לקבל חשיפה במשך חודשים ואפילו שנים.
  • ברשתות החברתיות אתה הופך לעבד שמייצר תוכן, ברגע שאתה מפסיק לייצר תוכן, החשיפה שלך נפסקת.

קידום אורגני זול יותר בטווח הארוך:

  • קידום אורגני הוא הכלי השיווקי הזול ביותר בטווח הארוך.
  • בקידום ממומן אתה כל הזמן משלם והמחיר לקליק עולה ככל שיש יותר מתחרים.

קידום אורגני מדויק יותר:

  • בקידום אורגני אתה מבצע מחקר מילות מפתח שמאפשר לך להגיע לקהל יעד מדויק יותר ולכן, ההמרה מקידום אורגני היא גבוהה יותר מרשתות חברתיות.
  • כמו כן, מנגנון הדרוג של גוגל יוצר התאמה כמעט מושלמת בין צרכי הגולש לבין התוכן שהוא צורך.
  • אם הדף שלך ראשון בגוגל, זה סימן שאתה מספק את צרכי הגולשים בצורה הטובה ביותר.

סיכום:

  • כאשר אתה נותן את המענה הטוב ביותר לגולשים, המוניטין שלך מתחזק והנטייה של הגולש לשכור את שירותיך, עולה.
  • אם תבדוק את האתרים הגדולים ביותר בתחומי התיירות והנופש, אתה תראה שמרבית התנועה לאתרים הללו מגיעה מקידום אורגני.

דגשים חשובים בקידום אתרי תיירות

מחקר מילות מפתח

הדבר ראשון שמקדם אתרים עושה כאשר הוא מקדם אתר של אתרי תיירות הוא מחקר מילות מפתח.
מטרת המחקר היא לאתר כמה שיותר ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד שלך, לדוגמה, ביטויים כמו בתי מלון באזורים שונים, צימרים, יחידות נופש, שמות של אטרקציות ופעילויות ועוד ביטויי חיפוש רבים שמאפיינים עסק תיירותי כזה או אחר.

יצירת תוכן מתאים

לאחר איתור מילות המפתח יש לייצר תוכן מתאים ומועיל לביטויים שמצאנו. התוכן צריך להיות איכותי, מקורי, ייחודי ונותן מענה לצרכי הגולש. התוכן יכול להיות מסוגים שונים כמו סרטונים, תמונות, מאמרים, טיפים, תשובות לשאלות של לקוחות בנושאי שרוצים לשכור חדר במלון, צימר או לבצע אטרקציה או פעילות מיוחד וכו'.
באתרי תיירות התוכן צריך להלהיב את הגולש ולגרום לו לתחושה שהוא אכן יקבל את החוויה שהוא מצפה לה בנופש.
מסר של חוויה מהנה ומרגשת ניתן להעביר באמצעות סרטונים מרהיבים, תמונות איכותיות וטקסט.
חשוב לציין שאת התוכן צריך לכתוב בראש ובראשונה לגולש, ולאחר מכן להתאים אותו לגוגל.

אופטימיזציה לתוכן

בד בבד עם יצירת התוכן, חשוב לבצע אופטימיזציה. זאת אומרת, לשלב את מילות המפתח שמצאנו במחקר בכותרות הדפים, בתיאורים, בגוף התוכן, בתגיות אלט של תמונות ובקישורים פנימיים לדפים המתאימים. את ביטוי החיפוש יש לשלב באופן שיראה טבעי לקורא אנושי, ולא כביטויים שנשתלו בטקסט באופן מלאכותי.

אופטימיזציה לאתר

חשוב לדאוג שהאתר יהיה מאובטח, יטען בצורה מהירה, בעל תצוגה ידידותית במכשירים ניידים, ללא קישורים או דפים שכבר לא קיימים, ואם יש צורך מבצעים הפניות מתאימות.

עזרה לגוגל באינדוקס

על מנת להקל על גוגל לאנדקס את האתר כמו שצריך, יש להגדיר את ההגדרות המתאימות בקובץ robots.txt, ליצור מפת אתר דינמית ולהגיש אותה לגוגל בסרץ קונסול.

חווית משתמש טובה

המטרה בקידום אורגני היא לשפר את חווית המשתמש ככל שניתן. חשוב לסדר את התוכן באתר באופן שיקל על הגולש לנווט בו ולאתר את מה שהוא צריך.
חשוב להבין שכאשר אדם מחפש חדר במלון, צימר או אטרקציות שונות הוא מצפה לחוויה מהנה. כל האתר צריך להעביר את החוויה הזו בכדי לעודד את הגולש לרכישת השירות.

קידום לוקאלי

חשוב מאוד להירשם באינדקס העסקים של גוגל בהתאם לתחום התיירותי שהעסק שלך נמצא בו. תוצאות מהאינדקס מופיעות גם בדף החיפושים האורגני ולכן חשוב לציין מיקום, אזורי פעילות, שעות עבודה ולעודד את הלקוחות המרוצים לדרג את הדף שלך בציון 5 כוכבים עם חוות דעת חיובית.

דגש על בידול

מצא מה מבדל אותך מהמתחרים שלך בתחום, צור מסר שמציג את הבידול הזה ודאג להבליט אותו באתר שלך.
הבידול הזה יכול להכריע אם הגולש ישכור את שירותיך או את השירותים של המתחרים.

הנעה לפעולה

מטרת האתר היא לגייס לקוחות, דאג להניע אותם לפעולה, להתקשר, למלא טופס פניה או לשלוח מייל.
דאג לשלב מסרים שמניעים לפעולה הרצויה בכל דפי האתר.

בניית קישורים חיצוניים

חשוב מאוד לבנות קישורים חיצוניים לאתר. קישורים חיצוניים מהווים הצבעות אמון באתר ויש להם חלק חשוב בדירוג האתר בגוגל. יש להשיג קישורים חיצוניים מאתרים פופולריים בתחומי נופש ותיירות שהם לא מתחרים שלך ופונים לקהל היעד שלך.

חשיפה ברשתות החברתיות

יצירת דפי פרופיל בכל הרשתות החברתיות, ייצור תוכן כמו: פוסטים, תמונות וסרטונים חווייתיים.
דאג לחשוף את העסק שלך לעולם באמצעות קידום אורגני וקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות.
החשיפה תחזק את שם המותג שלך וחיזוק שם המותג יכול לתרום לדרוג בגוגל.

מעקב, ניטור והמשך עבודה

עבודת קידום האתר לעולם לא נפסקת, יש צורך לעקוב אחר שינויים, לאתר ביטויי חיפוש חדשים, לטפל בבעיות שצצות ולהמשיך לייצר תוכן.

דוגמאות לביטויי חיפוש בתחומי נופש ותיירות שונים

להלן רשימה חלקית של ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד הפוטנציאלי שמחפש שירותי נופש ותיירות שונים.
בדוק את מיקומי האתר שלך עבור הביטויים שמתאימים לעסק שלך וראה האם האתר שלך מדורג בין עשרת האתרים הראשונים:

תחום הלינה התיירותית

  • בתי מלון: נפח חיפושים 246000 גולשים בחודש.
  • מלון: נפח חיפושים 40500 גולשים בחודש.
  • צימר: נפח חיפושים 27100 גולשים בחודש.
  • צימר עם בריכה פרטית: נפח חיפושים 6600 גולשים בחודש.
  • צימרים לזוגות: נפח חיפושים 3600 גולשים בחודש.
  • צימרים בערבה: נפח חיפושים 2900 גולשים בחודש.
  • אכסניה: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • הגושרים מלון בטבע: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • מלונות בארץ: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • יום כיף במלון: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • מלון עם בריכה פרטית: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • צימרים בחרמון: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • אכסניות: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • אכסנייה: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • מלונות דקה 90: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • צימר עם בריכה מחוממת: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • מלון עם בריכה מחוממת: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • צימר עם בריכה פרטית לזוג: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • מלונות ברגע האחרון: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • מלונות יוקרה בארץ: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • מלון עם ג קוזי בחדר: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • מלונות יוקרה: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • צימרים לזוגות עם בריכה פרטית: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • מלונות לשבת חתן: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • צימר לפי שעה: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • דירת נופש: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • בית הארחה: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • צימר עם בריכה: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • צימר עם כלבים: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.

אטרקציות ופעילויות נופש

  • אטרקציות: נפח חיפושים 27100 גולשים בחודש.
  • טרקטורונים: נפח חיפושים 14800 גולשים בחודש.
  • טיול: נפח חיפושים 12100 גולשים בחודש.
  • לייזר טאג: נפח חיפושים 12100 גולשים בחודש.
  • אטרקציות לילדים: נפח חיפושים 9900 גולשים בחודש.
  • צניחה חופשית: נפח חיפושים 9900 גולשים בחודש.
  • רייזרים: נפח חיפושים 8100 גולשים בחודש.
  • פיינטבול: נפח חיפושים 6600 גולשים בחודש.
  • סקי דילים: נפח חיפושים 6600 גולשים בחודש.
  • כדור פורח: נפח חיפושים 5400 גולשים בחודש.
  • רכיבה על סוסים: נפח חיפושים 4400 גולשים בחודש.
  • חוות סוסים: נפח חיפושים 3600 גולשים בחודש.
  • קיאקים: נפח חיפושים 3600 גולשים בחודש.
  • טיול לשבת: נפח חיפושים 2900 גולשים בחודש.
  • אבובים: נפח חיפושים 2900 גולשים בחודש.
  • סנפלינג: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • מקומות בילוי: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • אטרקציות לזוגות: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • מקומות לטיול בשבת: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • אטרקציה לפסח: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • גלישה: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • טיול טרקטורונים: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • טיולים בשבת: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • בנג י: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • אטרקציות בשבת: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • טיולים בארץ: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • מסלולי טיול: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • רפטינג: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • טיול רייזרים: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • קיאקים בירדן: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • אטרקציות לילדים בשבת: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • מסלולי אופנים: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • אטרקציות בסוכות: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • סיור קולינרי: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • אטרקציות למבוגרים: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • אטרקציות לשבת: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • טיולים למבוגרים בשבת: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • אטרקציות לנוער: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • אטרקציות למשפחה: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • אטרקציות לילדים בסוכות: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • טיול עם ילדים: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • אטרקציות לכל המשפחה: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • אטרקציות לחופש הגדול: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • כמה עולה צניחה חופשית: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • אטרקציות בגליל המערבי: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • טיול לשבת עם ילדים: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • צניחה חופשית במרכז: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • פיינטבול לילדים: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.

קידום, שיווק ובניית אתר מנצח לאתרי תיירות

אני מספק מעטפת מלאה של שיווק דיגיטלי מנצח לאתרי תיירות ונופש.
אם אין לך אתר אינטרנט, אבנה לך אתר מקצועי שיציג את שירותי התיירות ונופש שאתה מספק.
אני אדאג לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק וספציפי לתחום התיירות ואכתוב תוכן איכותי ומועיל.
אני אקדם את האתר שלך בגוגל בביטויי חיפוש רלוונטיים לתחום התיירות.
אקים לך קמפיין קידום ממומן בגוגל.
אקים לך דף לעסק בגוגל עסקים וברשתות החברתיות ואכתוב תוכן שיגדיל את המוניטין והחשיפה שלך ללקוחות פוטנציאלים.

למה אתה מחכה?

דבר איתי ואסביר לך איך שיווק מנצח יכול להפוך אותך לעסק המוביל באזורך!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן