בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרי נדל"ן

קידום אתרי נדל"ן

מתווך נדל"ן

כל מתווך נדל"ן יודע עד כמה גדולה התחרות בתחום של תיווך נדל"ן.
במיוחד כאשר מדובר בסוכנויות תיווך ומתווכי נדל"ן בערים הגדולות בישראל, כמו: תל אביב, חיפה, ירושלים, באר שבע, ראשון לציון, אשדוד ועוד.
בכדי להתחרות בהצלחה בתחום שירותי הנדל"ן, אתה צריך שיווק מנצח.
אחד מהכלים החזקים ביותר לשיווק מוצלח עבור אתרי נדל"ן הוא קידום אורגני בגוגל.
מטרת הקידום האורגני היא להתברג בתוצאות החיפוש שמתאימות לקהל היעד שמחפש שירותי נדל"ן או מתווך נדל"ן.
אם פעם אנשים חיפשו מתווך נדל"ן בדפי זהב, היום, הם יחפשו אותו בגוגל.

קידום אורגני כלי שיווקי יעיל עבור אתרי נדל"ן

במה עדיף להשקיע בכדי להשיג לקוחות בתחום הנדל"ן? פייסבוק, קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן בגוגל.
מתווכי נדל"ן לא תמיד יודעים כיצד להעריך איזה כלי שיווקי יביא להם יותר תועלת.
הדרך לבחון את הנושא היא, לראות מה סוכנויות הנדל"ן הגדולות עושות משום שלהן יש מספיק כסף בכדי לבדוק ערוצי שיווק שונים.
בדקתי 4 אתרים של סוכנויות תיווך נדל"ן ואתר נדל"ן נוסף שעוסק בנדל"ן באופן כללי יותר.
בתמונה למטה תוכלו לראות את מקורות התנועה לסוכנויות הנדל"ן השונות והמובילה מבניהן היא רימקס עם מעל 43 אלף גולשים בחודש ומעל 75% מהגולשים מגיעים דרך קידום אורגני בגוגל, קרוב ל-17% מגיעים מתנועה ישירה לאתר בגלל שם מותג חזק וכל היתר מקידום ממומן בגוגל ומהרשתות החברתיות.
גם אנגלוסקסון שהיא סוכנות לתיווך נדל"ן גדולה נוספת מקבלת את עיקר התנועה שלה (מעל 70%) מהקידום האורגני בגוגל.
למעשה התנועה העיקרית לכל אתרי הנדל"ן הגדולים מגיעה מתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

מקורות תנועה לאתרי נדל"ן גדולים

יתרונות הקידום האורגני

תוצאות ארוכות טווח:

  • קידום אורגני מספק תוצאות ארוכות טווח, התוכן שיצרת יכול לקבל חשיפה במשך חודשים ואפילו שנים.
  • ברשתות החברתיות אתה הופך לעבד שמייצר תוכן, ברגע שאתה מפסיק לייצר תוכן, החשיפה שלך נפסקת.

קידום אורגני זול יותר בטווח הארוך:

  • קידום אורגני הוא הכלי השיווקי הזול ביותר בטווח הארוך.
  • בקידום ממומן אתה כל הזמן משלם והמחיר לקליק עולה ככל שיש יותר מתחרים.

קידום אורגני מדויק יותר:

  • בקידום אורגני אתה מבצע מחקר מילות מפתח שמאפשר לך להגיע לקהל יעד מדויק יותר ולכן, ההמרה מקידום אורגני היא גבוהה יותר מרשתות חברתיות.
  • כמו כן, מנגנון הדרוג של גוגל יוצר התאמה כמעט מושלמת בין צרכי הגולש לבין התוכן שהוא צורך.
  • אם הדף שלך ראשון בגוגל, זה סימן שאתה מספק את צרכי הגולשים בצורה הטובה ביותר.

סיכום:

  • כאשר אתה נותן את המענה הטוב ביותר לגולשים, המוניטין שלך מתחזק והנטייה של הגולש לשכור את שירותיך, עולה.
  • אם תבדוק את האתרים הגדולים ביותר בתחום של נדל"ן, אתה תראה שמרבית התנועה לאתרים הללו מגיעה מקידום אורגני.

דגשים חשובים בקידום אתרים לאתרי נדל"ן

מחקר מילות מפתח

הדבר ראשון שמקדם אתרים עושה כאשר הוא מקדם אתר של אתרי נדל"ן הוא מחקר מילות מפתח.
מטרת המחקר היא לאתר כמה שיותר ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד שלך, לדוגמה, ביטויים כמו אתרי נדל"ן, מתווך נדל"ן, נדל"ן וכו'.

יצירת תוכן מתאים

לאחר איתור מילות המפתח יש לייצר תוכן מתאים ומועיל לביטויים שמצאנו. התוכן צריך להיות איכותי, מקורי, ייחודי ונותן מענה לצרכי הגולש. התוכן יכול להיות מסוגים שונים כמו סרטונים, תמונות, מודעות דירות להשכרה או למכירה, טיפים בקניית דירה או השכרה, תשובות לשאלות של לקוחות בנושאי נדל"ן ועוד.
חשוב לציין שאת התוכן צריך לכתוב בראש ובראשונה לגולש, ולאחר מכן להתאים אותו לגוגל.

אופטימיזציה לתוכן

בד בבד עם יצירת התוכן, חשוב לבצע אופטימיזציה. זאת אומרת, לשלב את מילות המפתח שמצאנו במחקר בכותרות הדפים, בתיאורים, בגוף התוכן, בתגיות אלט של תמונות ובקישורים פנימיים לדפים המתאימים. את ביטוי החיפוש יש לשלב באופן שיראה טבעי לקורא אנושי, ולא כביטויים שנשתלו בטקסט באופן מלאכותי.

אופטימיזציה לאתר

חשוב לדאוג שהאתר יהיה מאובטח, יטען בצורה מהירה, בעל תצוגה ידידותית במכשירים ניידים, ללא קישורים או דפים שכבר לא קיימים, ואם יש צורך מבצעים הפניות מתאימות.

עזרה לגוגל באינדוקס

על מנת להקל על גוגל לאנדקס את האתר כמו שצריך, יש להגדיר את ההגדרות המתאימות בקובץ robots.txt, ליצור מפת אתר דינמית ולהגיש אותה לגוגל בסרץ קונסול.

חווית משתמש טובה

המטרה בקידום אורגני היא לשפר את חווית המשתמש ככל שניתן. כדאי לסדר את התוכן באתר באופן שיקל על הגולש לנווט בו ולאתר את מה שהוא צריך. חשוב לכתוב דף אודות שמציג את שירותיך עם תמונה שלך. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים ולא עם אתרים אנונימיים.

קידום לוקאלי

חשוב מאוד להירשם באינדקס העסקים של גוגל כמתווך נדל"ן או סוכנות נדל"ן.
תוצאות מהאינדקס מופיעות גם בדף החיפושים האורגני ולכן חשוב לציין מיקום, אזורי פעילות, שעות עבודה ולעודד את הלקוחות המרוצים לדרג את הדף שלך בציון 5 כוכבים עם חוות דעת חיובית.

דגש על בידול

מצא מה מבדל אותך כמתווך נדל"ן או סוכנות מהמתחרים שלך וצור מסר שמציג את הבידול הזה ודאג להבליט אותו באתר שלך.
הבידול הזה יכול להכריע אם הגולש ישכור את שירותיך או את השירותים של המתחרים.

הנעה לפעולה

מטרת האתר היא לגייס לקוחות, דאג להניע אותם לפעולה, להתקשר, למלא טופס פניה או לשלוח מייל. דאג לשלב מסרים שמניעים לפעולה הרצויה בכל דפי האתר.

בניית קישורים חיצוניים

חשוב מאוד לבנות קישורים חיצוניים לאתר.
קישורים חיצוניים מהווים הצבעות אמון באתר ויש להם חלק חשוב בדירוג האתר בגוגל. יש להשיג קישורים חיצוניים מאתרים פופולריים שפונים לקהל היעד שלך.

חשיפה ברשתות החברתיות

יצירת דפי פרופיל בכל הרשתות החברתיות, ייצור תוכן כמו: מודעות דירות להשכרה או למכירה, פוסטים עם מידע מועיל על קנייה ומכירת דירה, תמונות, סרטונים עם הלוגו שלך, עם שם העסק שלך, דאג לחשוף את העסק שלך לעולם באמצעות קידום אורגני וקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות.
החשיפה תחזק את שם המותג שלך וחיזוק שם המותג יכול לתרום לדרוג בגוגל.

מעקב, ניטור והמשך עבודה

עבודת קידום האתר לעולם לא נפסקת, יש צורך לעקוב אחר שינויים, לאתר ביטויי חיפוש חדשים, לטפל בבעיות שצצות ולהמשיך לייצר תוכן.

דוגמאות לביטויי חיפוש בתחום הנדל"ן

להלן רשימה חלקית של ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד הפוטנציאלי שמחפש שירותי תיווך נדל"ן.
בדוק את מיקומי האתר שלך עבור הביטויים שמתאימים לשירות שאתה מציע וראה האם האתר שלך מדורג בין עשרת האתרים הראשונים:

  • דירות להשכרה: נפח חיפושים 33100 גולשים בחודש.
  • דירה להשכרה: נפח חיפושים 33100 גולשים בחודש.
  • נדל ן: נפח חיפושים 9900 גולשים בחודש.
  • דירות למכירה: נפח חיפושים 8100 גולשים בחודש.
  • דירות לקנייה: נפח חיפושים 8100 גולשים בחודש.
  • יחידות דיור להשכרה: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • בתים למכירה: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • השכרה דירה: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • יד שניה דירות למכירה: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • בתים להשכרה: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • מתווכים: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • בתים להשכרה במושבים וקיבוצים: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • מתווך נדלן: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • דירת חדר להשכרה: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • מחירי נדלן: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • דירות להשכרה לטווח קצר במרכז: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • דירת גן להשכרה: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • לוח דירות להשכרה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • נדלן להשכרה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • בתים פרטיים להשכרה במושבים במרכז: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • סוכן נדלן: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • להשכיר דירה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • דירת סטודיו להשכרה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • דירות להשכרה עד 2000 שח: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • דירת 2 חדרים למכירה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • דירות למכירה עד 600 אלף שקל: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • מתווך דירות: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • חיפוש דירות להשכרה: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • דירת גן למכירה: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • פרסום דירה להשכרה: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • דירה 3 חדרים למכירה: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • דירות להשכרה במושבים: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • דירת 2 חדרים להשכרה: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • דירות להשכרה לחודש: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • דירות למכירה עד 500 אלף שח: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • דירות למכירה עד 300.000 ש ח: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • יחידות דיור להשכרה במושבים במרכז: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • דירת 3 חדרים להשכרה: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • לוח דירות למכירה: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • דירות זולות למכירה: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • דירת חדר להשכרה ללא תיווך: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • יחידות דיור להשכרה במרכז: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • דירות להשכרה עד 1500 ש ח: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • דירות להשכרה בקיבוצים: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • דירה להשכרה 3 חדרים: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • אתר נדלן: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • דירות גן למכירה ללא תיווך: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • דירת חדר למכירה: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • דירה מרוהטת להשכרה: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • פרסום דירה למכירה: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • דירות למכירה עד 1000000: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • דירות קרקע להשכרה: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • מחיר בתים שנמכרו: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • מבצעי נדלן: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • נדלן מחירים: נפח חיפושים 40 גולשים בחודש.
  • שוק הנדלן 2022: נפח חיפושים 30 גולשים בחודש.
  • נדלן מחירי דירות: נפח חיפושים 30 גולשים בחודש.

קידום, שיווק ובניית אתר מנצח לאתרי נדל"ן

אני מספק מעטפת מלאה של שיווק דיגיטלי מנצח לסוכנויות ומתווכי נדל"ן.
אם אין לך אתר אינטרנט, אבנה לך אתר מקצועי שיציג את שירותי הנדל"ן שאתה מספק.
אני אדאג לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק וספציפי לתחום הנדל"ן ואכתוב תוכן איכותי ומועיל.
אני אקדם את האתר שלך בגוגל בביטויי חיפוש רלוונטיים לתחום הנדל"ן.
אקים לך קמפיין קידום ממומן בגוגל.
אקים לך דף לעסק בגוגל עסקים וברשתות החברתיות ואכתוב תוכן שיגדיל את המוניטין והחשיפה שלך ללקוחות פוטנציאלים.

למה אתה מחכה?

דבר איתי ואסביר לך איך שיווק מנצח יכול להפוך אותך לסוכנות הנדל"ן המובילה באזורך!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן