בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרים לשמאי מקרקעין

קידום אתרים לשמאי מקרקעין

קידום אתרים לשמאי מקרקעין

כל שמאי מקרקעין יודע עד כמה גדולה התחרות בתחום של שירותי שמאות מקרקעין.
בכדי להתחרות בהצלחה בתחום של שמאות מקרקעין, אתה צריך שיווק מנצח.
אחד מהכלים החזקים ביותר לשיווק מוצלח עבור שמאי מקרקעין הוא קידום אורגני בגוגל.
מטרת הקידום האורגני היא להתברג בתוצאות החיפוש שמתאימות לקהל היעד שמחפש שירותי שמאות מקרקעין או שמאי מקרקעין.
אם פעם אנשים חיפשו שמאי מקרקעין בדפי זהב, היום, בכדי להזמין שמאי מקרקעין, הם מחפשים ביטויים כמו: "שמאי מקרקעין", "הערכת שווי דירה" וכו' בגוגל.

קידום אורגני או פייסבוק לשמאות מקרקעין

במה עדיף להשקיע בכדי להשיג לקוחות בתחום שמאות המקרקעין?
האם כדאי להשקיע בפוסטים בפייסבוק, סרטונים ויראלים בטיקטוק, קידום ממומן או קידום אורגני בגוגל?
שמאי מקרקעין יודע להעריך את שווים של נכסי נדל"ן אך, אין להם את הכלים להעריך איזה כלי שיווקי יביא להם תועלת רבה יותר.
הדרך לבחון את הנושא היא, לראות מה עושים האתרים המצליחים בתחום.
אני בדרך כלל בודק את המשרדים המובילים בתחום, כאלה עם עשרות מועסקים, כאלה שיש להם תקציב מספיק גבוה בכדי לבחון את כל הכלים השיווקיים הקיימים ולהתמקד במה שיעיל יותר עבורם.

אתרי שמאות מקרקעין שנבחרו

במקרה הזה הופתעתי לגלות ששלושת משרדי שמאות מקרקעין הגדולים ביותר על פי רשימת Dun's 100 לא עושים עבודה טובה בשיווק השירותים שלהם בגוגל.
בדקתי את אתרי האינטרנט של שלושת המשרדים הגדולים בתחום שמאות המקרקעין שמעסיקים עשרות עובדים:

ברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות' כלכלה ושמאות מקרקעין (אתר: bfks.co.il)

  • ירון ספקטור שמאות מקרקעין (yaron-spector.co.il)
  • קמיל טרשנסקי רפאל שרותי נדל"ן (ktap.co.il)

השוויתי את נתוני התנועה שלהם לאתרים אחרים כמו לשכת שמאי המקרקעין ואתר נוסף של משרד שמאי מקרקעין שאיננו מספיק גדול בכדי להימצא ברשימת 16 המשרדים הגדולים של שמאות מקרקעין ברשימת Dun's 100.
האתרים הם:
לשכת שמאי המקרקעין (landvalue.org.il)
ומשרדו של שמאי המקרקעין הראל ורד (harel-vered.co.il)

כמות התנועה לאתרי השמאות ומקורותיה

את נתוני התנועה השוויתי בעזרת אתר שנקרא similarweb.com המספק שירותי מידע על תנועה לאתרים השונים, מדובר בפיתוח של חברה ישראלית עם כ-1,000 עובדים.
הנתונים מראים שכמעט כל אתרי השמאות, מקבלים את עיקר התנועה שלהם מתנועה אורגנית בגוגל, למעט ברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות' שרק 23% מהתנועה לאתר היא אורגנית מגוגל ועיקר התנועה מגיעה מתנועה ישירה בשל שם מותג חזק.
האתר המוביל מבחינת תנועה הוא כמובן האתר של לשכת שמאי המקרקעין עם קרוב ל-23 אלף כניסות בחודש, כאשר מעל 50% מהתנועה הזו היא תנועה אורגנית בגוגל.
אחריו מוביל האתר של הראל ורד שעוקף את אתרי משרדי השמאות הגדולים עם מעל 7 אלף כניסות בחודש שמתחלקים בין מקורות התנועה קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל באופן שווה.
התנועה ליתר האתרים של המשרדים הגדולים, לא מוצגת משום שהיא קטנה מ-5 אלף כניסות בחודש ומגיעה בעיקרה מתוצאות אורגניות בגוגל למעט האתר של ברק פרידמן קפלנר שימקביץ ושות' שמקבל "רק" 23% מהתנועה מקידום אורגני בגוגל.
הנתונים הללו מצביעים על הזדמנות למשרדי שמאות מקרקעין שיכולים בעזרת קידום אורגני מתאים, להתברג בראש תוצאות החיפוש של גוגל.
התחל היום בקידום אתרים לשמאי מקרקעין בכדי לנצל את ההזדמנות!

קידום אתרים לשמאי מקרקעין

התועלת בקידום אורגני

תוצאות ארוכות טווח:

  • קידום אורגני מספק תוצאות ארוכות טווח, התוכן שיצרת יכול לקבל חשיפה במשך חודשים ואפילו שנים.
  • ברשתות החברתיות אתה הופך לעבד שמייצר תוכן, ברגע שאתה מפסיק לייצר תוכן, החשיפה שלך נפסקת.

קידום אורגני זול יותר בטווח הארוך:

  • קידום אורגני הוא הכלי השיווקי הזול ביותר בטווח הארוך.
  • בקידום ממומן אתה כל הזמן משלם והמחיר לקליק עולה ככל שיש יותר מתחרים.

קידום אורגני מדויק יותר:

  • בקידום אורגני אתה מבצע מחקר מילות מפתח שמאפשר לך להגיע לקהל יעד מדויק יותר ולכן, ההמרה מקידום אורגני היא גבוהה יותר מרשתות חברתיות.
  • כמו כן, מנגנון הדרוג של גוגל יוצר התאמה כמעט מושלמת בין צרכי הגולש לבין התוכן שהוא צורך.
  • אם הדף שלך ראשון בגוגל, זה סימן שאתה מספק את צרכי הגולשים בצורה הטובה ביותר.

סיכום:

  • כאשר אתה נותן את המענה הטוב ביותר לגולשים, המוניטין שלך מתחזק והנטייה של הגולש לשכור את שירותיך, עולה.
  • אם תבדוק את האתרים הפופולריים בתחום של שמאות מקרקעין, אתה תראה שמרבית התנועה לאתרים הללו מגיעה מקידום אורגני.

דגשים חשובים בקידום אתרים לשמאי מקרקעין

מחקר מילות מפתח

הדבר ראשון שמקדם אתרים עושה כאשר הוא מקדם אתר של שמאי מקרקעין הוא מחקר מילות מפתח.
מטרת המחקר היא לאתר כמה שיותר ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד שלך, לדוגמה, ביטויים כמו שמאי מקרקעין, שמאי מקרקעין, שמאות מקרקעין וכו'.

יצירת תוכן מתאים

לאחר איתור מילות המפתח יש לייצר תוכן מתאים ומועיל לביטויים שמצאנו.
התוכן צריך להיות איכותי, מקורי, ייחודי ונותן מענה לצרכי הגולש.
התוכן יכול להיות מסוגים שונים כמו סרטונים, תמונות, מאמרים, טיפים, תשובות לשאלות של לקוחות בנושאי שמאות מקרקעין ועוד.
חשוב לציין שאת התוכן צריך לכתוב בראש ובראשונה לגולש, ולאחר מכן להתאים אותו לגוגל.

אופטימיזציה לתוכן

בד בבד עם יצירת התוכן, חשוב לבצע אופטימיזציה. זאת אומרת, לשלב את מילות המפתח שמצאנו במחקר בכותרות הדפים, בתיאורים, בגוף התוכן, בתגיות אלט של תמונות ובקישורים פנימיים לדפים המתאימים.
את ביטוי החיפוש יש לשלב באופן שיראה טבעי לקורא אנושי, ולא כביטויים שנשתלו בטקסט באופן מלאכותי.

אופטימיזציה לאתר

חשוב לדאוג שהאתר יהיה מאובטח, יטען בצורה מהירה, בעל תצוגה ידידותית במכשירים ניידים, ללא קישורים או דפים שכבר לא קיימים, ואם יש צורך מבצעים הפניות מתאימות.

עזרה לגוגל באינדוקס

על מנת להקל על גוגל לאנדקס את האתר כמו שצריך, יש להגדיר את ההגדרות המתאימות בקובץ robots.txt, ליצור מפת אתר דינמית ולהגיש אותה לגוגל בסרץ קונסול.

חווית משתמש טובה

המטרה בקידום אורגני היא לשפר את חווית המשתמש ככל שניתן.
כדאי לסדר את התוכן באתר באופן שיקל על הגולש לנווט בו ולאתר את מה שהוא צריך.
חשוב לכתוב דף אודות שמציג את שירותיך עם תמונה שלך. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים ולא עם אתרים אנונימיים.

קידום לוקאלי

חשוב מאוד להירשם באינדקס העסקים של גוגל כשמאי מקרקעין או משרד לשמאות מקרקעין.
תוצאות מהאינדקס מופיעות גם בדף החיפושים האורגני ולכן חשוב לציין מיקום, אזורי פעילות, שעות עבודה ולעודד את הלקוחות המרוצים לדרג את הדף שלך בציון 5 כוכבים עם חוות דעת חיובית.

דגש על בידול

מצא מה מבדל אותך כשמאי מקרקעין מהמתחרים שלך וצור מסר שמציג את הבידול הזה ודאג להבליט אותו באתר שלך.
הבידול הזה יכול להכריע אם הגולש ישכור את שירותיך או את השירותים של המתחרים.

הנעה לפעולה

מטרת האתר היא לגייס לקוחות, דאג להניע אותם לפעולה, להתקשר, למלא טופס פניה או לשלוח מייל. דאג לשלב מסרים שמניעים לפעולה הרצויה בכל דפי האתר.

בניית קישורים חיצוניים

חשוב מאוד לבנות קישורים חיצוניים לאתר.
קישורים חיצוניים מהווים הצבעות אמון באתר ויש להם חלק חשוב בדירוג האתר בגוגל.
יש להשיג קישורים חיצוניים מאתרים פופולריים שפונים לקהל היעד שלך.

חשיפה ברשתות החברתיות

יצירת דפי פרופיל בכל הרשתות החברתיות, ייצור תוכן כמו: פוסטים, תמונות, סרטונים עם הלוגו שלך, עם שם העסק שלך, דאג לחשוף את העסק שלך לעולם באמצעות קידום אורגני וקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות.
החשיפה תחזק את שם המותג שלך וחיזוק שם המותג יכול לתרום לדרוג בגוגל.

מעקב, ניטור והמשך עבודה

עבודת קידום האתר לעולם לא נפסקת, יש צורך לעקוב אחר שינויים, לאתר ביטויי חיפוש חדשים, לטפל בבעיות שצצות ולהמשיך לייצר תוכן.

דוגמאות לביטויי חיפוש בתחום השמאות מקרקעין

להלן רשימה חלקית של ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד הפוטנציאלי שמחפש שירותי שמאות מקרקעין.
בדוק את מיקומי האתר שלך עבור הביטויים שרלוונטיים לשירותים שאתה מציע וראה האם האתר שלך מדורג בין עשרת האתרים הראשונים:

  • מחיר הדירה: נפח חיפושים 5400 גולשים בחודש.
  • שמאי מקרקעין: נפח חיפושים 3600 גולשים בחודש.
  • מחיר דירה: נפח חיפושים 2400 גולשים בחודש.
  • שמאי: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • שמאי מכריע: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • שמאי רכוש: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • הערכת שווי דירה: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • מחיר דירה יד 2: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • מחשבון מחיר דירה: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • שמאי דירות: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • מחשבון הערכת שווי דירה: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • שמאים: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • שמאי מקרקעין מחירון: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • הערכת מחיר דירה: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • החלטת שמאי מכריע: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • בדיקת מחיר דירה: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • חישוב מחיר דירה: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • רשימת שמאי מקרקעין: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • מה זה שמאי: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • שמאי נזקי מים: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • כמה עולה דירה: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • הערכת שמאי לדירה: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ערך דירה: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • רשימת שמאים בנק הפועלים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • הערכת שווי דירה יד 2: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • שמאי נזקים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • שמאי נדלן: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • משרדי שמאות מקרקעין: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • דוח שמאות: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • כמה עולה בית: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • רשימת שמאים בנק מזרחי טפחות: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • רשימת שמאים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • כמה עולה שמאי דירה: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • מחיר הדירה שלי: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • הערכת שמאי נמוכה מה עושים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • דוח שמאי מקרקעין לדוגמא: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • עלות שמאי משכנתא: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • כמה עולה שמאות לדירה: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • שמאי דירות מחיר: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • משרד שמאים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • רשימת שמאים בנק לאומי: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • הערכת שמאי: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חוק שמאי מקרקעין: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • עלות שמאי מקרקעין: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • שמאות מוקדמת מחיר: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • שמאי מקרקעין מומלץ: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • שמאי מקרקעין מדרג: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • שמאי נזקי רכוש: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • בדיקת שווי נכס: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • שמאי פינוי בינוי: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • מחירון שמאי מקרקעין: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • שמאי מקרקעין במושבים: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • הערכת שווי בית פרטי: נפח חיפושים 40 גולשים בחודש.
  • שמאי פרטי: נפח חיפושים 40 גולשים בחודש.
  • שמאי משכנתא: נפח חיפושים 40 גולשים בחודש.
  • שמאי מקרקעין היטל השבחה: נפח חיפושים 40 גולשים בחודש.
  • כמה עולה שמאי: נפח חיפושים 40 גולשים בחודש.
  • שמאי מכריע היטל השבחה: נפח חיפושים 40 גולשים בחודש.
  • מחיר שמאי דירה: נפח חיפושים 40 גולשים בחודש.
  • מחיר בית: נפח חיפושים 30 גולשים בחודש.
  • מה מחיר הדירה שלי: נפח חיפושים 30 גולשים בחודש.
  • הערכת שמאי גבוהה: נפח חיפושים 30 גולשים בחודש.
  • מחיר שמאות לדירה: נפח חיפושים 30 גולשים בחודש.

קידום, שיווק ובניית אתר מנצח לשמאי מקרקעין

אני מספק מעטפת מלאה של שיווק דיגיטלי מנצח לשמאי מקרקעין.
אם אין לך אתר אינטרנט, אבנה לך אתר מקצועי שיציג את שירותי שמאות המקרקעין שאתה מספק.
אני אדאג לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק וספציפי לתחום שמאות המקרקעין ואכתוב תוכן איכותי ומועיל.
אני אקדם את האתר שלך בגוגל בביטויי חיפוש רלוונטיים לתחום שמאות המקרקעין.
אקים לך קמפיין קידום ממומן בגוגל.
אקים לך דף לעסק בגוגל עסקים וברשתות החברתיות ואכתוב תוכן שיגדיל את המוניטין והחשיפה שלך ללקוחות פוטנציאלים.

למה אתה מחכה?

דבר איתי ואסביר לך איך שיווק מנצח יכול להפוך אותך לשמאי מקרקעין מוביל באזורך!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
058-5843744 דילוג לתוכן