בית » קידום אתרים לעסקים » בנייה וקידום אתרים לקבלנים

בנייה וקידום אתרים לקבלנים

קידום אתרים לקבלנים

התחלות הבנייה למגורים צנחו ב-27% ברבעון השני של 2023 לעומת הרבעון המקביל אשתקד וגם מספר התחלות הבנייה של דירות להשכרה ירדו ב-50%.
העלייה בריבית מקשה על רוכשי הדירות לקחת משכנתאות ובכך מקטינה את הביקוש לדירות וגורמת לירידה בהתחלות בנייה.
מאורעות ה-7 לאוקטובר 2023 הוסיפו לקשיי הקבלנים, נוצר מחסור בכוח אדם והמצב קשה עוד יותר בענף הבנייה.
אז מה עושים?
היום, יותר מתמיד קבלנים צריכים שיווק מנצח.
אחד הכלים החזקים ביותר לשיווק קבלנים הוא קידום אורגני בגוגל.
אנשים מחפשים קבלני בניין ושיפוצים בגוגל ואתה חייב להיות שם אם אתה רוצה לקבל זרם קבוע של מתעניינים שיהפכו ללקוחות משלמים.

קידום אורגני כלי שיווקי יעיל עבור קבלנים

תוצאות ארוכות טווח:

  • קידום אורגני יספק לעסק שלך תוצאות ארוכות טווח, התוכן שיצרת יכול לקבל חשיפה במשך חודשים ואפילו שנים.
  • ברשתות החברתיות אתה הופך לעבד שמייצר תוכן, ברגע שאתה מפסיק לייצר תוכן, החשיפה שלך נפסקת.

קידום אורגני זול יותר בטווח הארוך:

  • קידום אורגני הוא הכלי השיווקי הזול ביותר בטווח הארוך.
  • בקידום ממומן אתה כל הזמן משלם והמחיר לקליק עולה ככל שיש יותר מתחרים.

קידום אורגני מדויק יותר:

  • בקידום אורגני אתה מבצע מחקר מילות מפתח שמאפשר לך להגיע לקהל יעד מדויק יותר ולכן, ההמרה מקידום אורגני היא גבוהה יותר מרשתות חברתיות.
  • כמו כן, מנגנון הדרוג של גוגל יוצר התאמה כמעט מושלמת בין צרכי הגולש לבין התוכן שהוא צורך.
  • אם הדף שלך ראשון בגוגל, זה סימן שאתה מספק את צרכי הגולשים בצורה הטובה ביותר.

סיכום:

  • כאשר אתה נותן את המענה הטוב ביותר לגולשים, המוניטין שלך מתחזק והנטייה של הגולש לשכור את שירותיך, עולה.
  • אם תבדוק את אתרי האינטרנט של חברות הבנייה הגדולות ביותר, אתה תראה שמרבית התנועה לאתרים הללו מגיעה מקידום אורגני.
  • קידום אתרים לקבלנים יכול להזרים לעסק שלך, זרם בלתי פוסק של לקוחות משלמים.

דגשים חשובים בקידום אתרים לקבלנים

מחקר מילות מפתח

הדבר ראשון שמקדם אתרים עושה כאשר הוא מקדם אתר של קבלן הוא מחקר מילות מפתח.
מטרת המחקר היא לאתר כמה שיותר ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד שלך, לדוגמה, קבלן בניין, קבלן שיפוצים, קבלני איטום, קבלני שלד, קבלני אינסטלציה ועוד.|

יצירת תוכן מתאים

לאחר איתור מילות המפתח יש לייצר תוכן מתאים ומועיל לביטויים שמצאנו. התוכן צריך להיות איכותי, מקורי, ייחודי ונותן מענה לצרכי הגולש. התוכן יכול להיות מסוגים שונים כמו סרטונים, תמונות, מאמרים, טיפים, תשובות לשאלות של לקוחות בנושאי בנייה, שיפוצים ועוד.
חשוב לציין שתמונות המצבות צריכות להיות באיכות מעולה ואת התוכן באתר צריך לכתוב בראש ובראשונה לגולש, ולאחר מכן להתאים אותו לגוגל.

אופטימיזציה לתוכן

בד בבד עם יצירת התוכן, חשוב לבצע אופטימיזציה. זאת אומרת, לשלב את מילות המפתח שמצאנו במחקר בכותרות הדפים, בתיאורים, בגוף התוכן, בתגיות אלט של תמונות ובקישורים פנימיים לדפים המתאימים.
את ביטוי החיפוש יש לשלב באופן שיראה טבעי לקורא אנושי, ולא כביטויים שנשתלו בטקסט באופן מלאכותי.

אופטימיזציה לאתר

חשוב לדאוג שהאתר יהיה מאובטח, יטען בצורה מהירה, בעל תצוגה ידידותית במכשירים ניידים, ללא קישורים או דפים שכבר לא קיימים, ואם יש צורך מבצעים הפניות מתאימות.

עזרה לגוגל באינדוקס

על מנת להקל על גוגל לאנדקס את האתר כמו שצריך, יש להגדיר את ההגדרות המתאימות בקובץ robots.txt, ליצור מפת אתר דינמית ולהגיש אותה לגוגל בסרץ קונסול.

חווית משתמש טובה

המטרה בקידום אורגני היא לשפר את חווית המשתמש ככל שניתן. כדאי לסדר את התוכן באתר באופן שיקל על הגולש לנווט בו ולאתר את מה שהוא צריך. חשוב לכתוב דף אודות שמציג את שירותיך עם תמונה שלך. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים ולא עם אתרים אנונימיים.

קידום לוקאלי

חשוב מאוד להירשם באינדקס העסקים של גוגל כקבלן בתחום השירות שאותו אתה מציע.
תוצאות מהאינדקס מופיעות גם בדף החיפושים האורגני ולכן חשוב לציין מיקום, אזורי פעילות, שעות עבודה ולעודד את הלקוחות המרוצים לדרג את הדף שלך בציון 5 כוכבים עם חוות דעת חיובית.

דגש על בידול

מצא מה מבדל אותך מהמתחרים שלך וצור מסר שמציג את הבידול הזה ודאג להבליט אותו באתר שלך.
הבידול הזה יכול להכריע אם הגולש ישכור את שירותיך או את השירותים של המתחרים.

הנעה לפעולה

מטרת האתר היא לגייס לקוחות, דאג להניע אותם לפעולה, להתקשר, למלא טופס פניה או לשלוח מייל. דאג לשלב מסרים שמניעים לפעולה הרצויה בכל דפי האתר.

בניית קישורים חיצוניים

חשוב מאוד לבנות קישורים חיצוניים לאתר. קישורים חיצוניים מהווים הצבעות אמון באתר ויש להם חלק חשוב בדירוג האתר בגוגל.
יש להשיג קישורים חיצוניים מאתרים פופולריים שפונים לקהל היעד שלך.

מעקב, ניטור והמשך עבודה

עבודת קידום האתר לעולם לא נפסקת, יש צורך לעקוב אחר שינויים, לאתר ביטויי חיפוש חדשים, לטפל בבעיות שצצות ולהמשיך לייצר תוכן.

דוגמאות לביטויי חיפוש לחברות בנייה וקבלנים

להלן רשימה חלקית של ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד הפוטנציאלי שמחפש שירותי קבלן בתחומים שונים.
בדוק את מיקומי האתר שלך עבור הביטויים שמתאימים לשירות שאתה מציע וראה האם האתר שלך מדורג בין עשרת האתרים הראשונים:

  • בטון מוחלק: נפח חיפושים 3600 גולשים בחודש.
  • ניסור בטון: נפח חיפושים 2900 גולשים בחודש.
  • בניה קלה: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • קבלן שיפוצים: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • בנייה קלה: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • מערבלי בטון: נפח חיפושים 1600 גולשים בחודש.
  • החלקות בטון: נפח חיפושים 1300 גולשים בחודש.
  • חברות בנייה: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • בניה קלה מחיר: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • בנייה קלה מחיר: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • חלונות ממד: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • שיפוץ דירה: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • בטון מוחלק לגינה: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • משאבות בטון: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • קבלן בניין: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • רצף: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • שיפוצים אמבטיה: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • בטון מוטבע: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • יציקות בטון: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • בטון חשוף: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • יציקה בטון: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • שיפוץ בית: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • מידרג שיפוצים: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • מחירון שיפוצים: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • מחירון דקל שיפוצים: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • הריסת מבנים: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • הריסות מבנים: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • ממד מוכן: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • קבלן גמר: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • עבודת שיפוצים: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • חברת בנייה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • עלות בניית בית פרטי 200 מ ר: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • עלות בניית בית פרטי: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • עבודות שיפוצים: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • בניה קלה בית פרטי: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • מחיר קוב בטון: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • ממד מוכן מחיר: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • חדר ממד: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • חברות בניה ויזמות: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • עלות בניית בית פרטי 100 מ ר: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • חיפוי קיר דמוי בטון: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • ממד נייד: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • מחיר ממד 12 מ ר: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • דלת ממד הזזה: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • חברת שיפוצים: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • רצפים: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • בניית בית: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • שיפוץ בית פרטי: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • בניה קלה למגורים: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • בניה קלה על הגג: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • בניית ממד: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • סט ממד מחיר: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • קבלן ריצוף: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • שיפוצניק מומלץ: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • קבלן שיפוצים מומלץ: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • קבלן שיפוצים רשום: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • קבלן בניה: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • ניסור קיר בטון: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • ממד מוכן לבית פרטי: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • רצף קרמיקה: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • כמה עולה לבנות ממד: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • עלות בניית ממד: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • קבלן בטון: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • קבלן שיפוצים יצאת צדיק: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • הסכם עבודה עם קבלן שיפוצים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • קבלן בניה קלה: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • קבלן הריסות: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • קבלן צבע: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • קבלן בנייה קלה: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • חוזה קבלן שיפוצים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • מחיר בניה קלה עד מפתח: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • בנייה קלה בית פרטי: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • בית מוכן בניה קלה: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • קבלני שיפוצים מורשים: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • רצפים מומלצים: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.

בניית אתרים לקבלנים, קידום ושיווק מנצח

אני מספק מעטפת מלאה של שיווק דיגיטלי מנצח לקבלנים בכל התחומים.
אם אין לך אתר אינטרנט, אבנה לך אתר מקצועי שיציג את השירות שאתה מספק.
אני אדאג לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק וספציפי לתחום בו אתה עוסק ואכתוב תוכן איכותי ומועיל.
אני אקדם את האתר שלך בגוגל בביטויי חיפוש רלוונטיים לתחום שלך.
אקים לך קמפיין קידום ממומן בגוגל.
אקים לך דף לעסק בגוגל עסקים ואכתוב תוכן שיגדיל את המוניטין והחשיפה שלך ללקוחות פוטנציאלים.

למה אתה מחכה?

דבר איתי ואסביר לך איך שיווק מנצח יכול להפוך אותך לקבלן מוביל באזורך!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן