בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרים לחברת ניקיון

קידום אתרים לחברת ניקיון

קידום אתרים לחברת ניקיון

כל בעל חברת ניקיון יודע עד כמה גדולה התחרות בתחום של שירותי ניקיון לבתים ודירות.
בכדי להתחרות בהצלחה בתחום שירותי הניקיון, אתה צריך שיווק מנצח.
אחד מהכלים החזקים ביותר לשיווק מוצלח עבור חברות ניקיון הוא קידום אורגני בגוגל.
מטרת הקידום האורגני היא להתברג בתוצאות החיפוש שמתאימות לקהל היעד שמחפש שירותי ניקיון שונים או חברות ניקיון.
אם פעם אנשים חיפשו חברת ניקיון בדפי זהב, היום, הם מחפשים ביטויים כמו: "ניקיון בתים", "ניקיון דירות", "חברת ניקיון במרכז" בצפון וכו' בגוגל.
בדף זה תמצא מידע שיסייע לך להבין איך מבצעים קידום אתרים לחברת ניקיון במטרה להגיע למקום הראשון בגוגל.

קידום אורגני או פייסבוק לחברת ניקיון

במה עדיף להשקיע בכדי להשיג לקוחות בתחום של שירותי הניקיון?
האם כדאי להשקיע בפוסטים בפייסבוק, סרטונים ויראלים בטיקטוק, קידום ממומן או קידום אורגני בגוגל?
לחברות ניקיון אין את היכולת והכלים להעריך איזה כלי שיווקי יביא להם תועלת רבה יותר.
הדרך לבחון את הנושא היא, לראות מה עושים האתרים של חברות הניקיון המצליחות בתחום.
בדקתי 5 אתרים של חברות ניקיון ולהלן התוצאות:

מקורות תנועה לאתרי חברות ניקיון

  • דוקטור פוליש (אתר: cln.co.il): לאתר 11,768 כניסות חודשיות, כאשר מעל 68% מהתנועה מגיעה מהתוצאות האורגניות בגוגל.
  • IsraFix (אתר: israfix.co.il): לאתר 5,856 כניסות חודשיות, כאשר מעל 23% מהתנועה מגיעה מהתוצאות האורגניות בגוגל.
  • טופ פוליש (אתר: cleaningcompany4polishing.co.il): לאתר 6,625 כניסות חודשיות, כאשר מעל 29% מהתנועה מגיעה מהתוצאות האורגניות בגוגל.
  • קלינור ישראל (אתר: cleanor.co.il): לאתר כ-2,800 כניסות חודשיות, כאשר מעל 72% מהתנועה מגיעה מהתוצאות האורגניות בגוגל.
  • ספידי קלין (אתר: speedyclean.co.il) לאתר פחות מ-2800 כניסות בחודש, כאשר 100% מהתנועה מגיעה מהתוצאות האורגניות בגוגל.

דוקטור פוליש הוא האתר עם הקידום המוצלח ביותר

אם לסכם הרי שהאתר הפופולרי ביותר הוא דוקטור פוליש שמקבל פי 2 יותר תנועת גולשים ומרביתם (72%) מגיעים מקידום אורגני.
שני האתרים האחרים IsraFix וטופ פוליש מקבלים גם כמות משמעותית של תנועה מגוגל אך, התנועה המשמעותית ביותר אצלם היא תנועה ישירה שמגיעה בשל שם מותג חזק.
ושני האתרים שסוגרים את הרשימה, מקבלים אף הם את עיקר התנועה שלהם מקידום אורגני בגוגל, אך נראה שהקידום שלהם איננו מוצלח, משום שהם לא מקבלים מספיק תנועה.
חשוב לציין כי כמות התנועה שמגיעה ממקורות אחרים כמו קידום ממומן או רשתות חברתיות כמו פייסבוק, טיקטוק וכדומה היא מאוד זניחה.
מה אתך?
כמה אנשים נכנסים לאתר שלך מגוגל?
האם יש לך מספיק לקוחות?
אם לא, הגיע הזמן לבחור באיש מקצוע שיבצע לך קידום אתרים לחברות ניקיון.

מקורות תנועה לאתרים של חברות ניקיון פופולריות בישראל

התועלת בקידום אורגני

תוצאות ארוכות טווח:

  • קידום אורגני מספק תוצאות ארוכות טווח, התוכן שיצרת יכול לקבל חשיפה במשך חודשים ואפילו שנים.
  • ברשתות החברתיות אתה הופך לעבד שמייצר תוכן, ברגע שאתה מפסיק לייצר תוכן, החשיפה שלך נפסקת.

קידום אורגני זול יותר בטווח הארוך:

  • קידום אורגני הוא הכלי השיווקי הזול ביותר בטווח הארוך.
  • בקידום ממומן אתה כל הזמן משלם והמחיר לקליק עולה ככל שיש יותר מתחרים.

קידום אורגני מדויק יותר:

  • בקידום אורגני אתה מבצע מחקר מילות מפתח שמאפשר לך להגיע לקהל יעד מדויק יותר ולכן, ההמרה מקידום אורגני היא גבוהה יותר מרשתות חברתיות.
  • כמו כן, מנגנון הדרוג של גוגל יוצר התאמה כמעט מושלמת בין צרכי הגולש לבין התוכן שהוא צורך.
  • אם הדף שלך ראשון בגוגל, זה סימן שאתה מספק את צרכי הגולשים בצורה הטובה ביותר.

סיכום:

  • כאשר אתה נותן את המענה הטוב ביותר לגולשים, המוניטין שלך מתחזק והנטייה של הגולש לשכור את שירותיך, עולה.
  • אם תבדוק את האתרים הפופולריים ביותר של חברות ניקיון, אתה תראה שמרבית התנועה לאתרים הללו מגיעה מקידום אורגני.

דגשים חשובים בקידום אתרים לחברת ניקיון

מחקר מילות מפתח

הדבר ראשון שמקדם אתרים עושה, כאשר הוא מקדם אתר של חברת ניקיון הוא מחקר מילות מפתח.
מטרת המחקר היא לאתר כמה שיותר ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד של התחום, לדוגמה, ביטויים כמו חברת ניקיון, חברות ניקיון, חברת ניקיון עם ציון שם עיר או אזור, ניקיון בתים, ניקיון דירות וכו'.

יצירת תוכן מתאים

לאחר איתור מילות המפתח יש לייצר תוכן מתאים ומועיל לביטויים שמצאנו.
התוכן צריך להיות איכותי, מקורי, ייחודי ונותן מענה לצרכי הגולש.
התוכן יכול להיות מסוגים שונים כמו סרטונים, תמונות, מאמרים, טיפים, תשובות לשאלות של לקוחות בתחום הניקיון ועוד.
חשוב לציין שאת התוכן צריך לכתוב בראש ובראשונה לגולש, ולאחר מכן להתאים אותו לגוגל.

אופטימיזציה לתוכן

בד בבד עם יצירת התוכן, חשוב לבצע אופטימיזציה. זאת אומרת, לשלב את מילות המפתח שמצאנו במחקר בכותרות הדפים, בתיאורים, בגוף התוכן, בתגיות אלט של תמונות ובקישורים פנימיים לדפים המתאימים.
את ביטוי החיפוש יש לשלב באופן שיראה טבעי לקורא אנושי, ולא כביטויים שנשתלו בטקסט באופן מלאכותי.

אופטימיזציה לאתר

חשוב לדאוג שהאתר יהיה מאובטח, יטען בצורה מהירה, בעל תצוגה ידידותית במכשירים ניידים, ללא קישורים או דפים שכבר לא קיימים, ואם יש צורך מבצעים הפניות מתאימות.

עזרה לגוגל באינדוקס

על מנת להקל על גוגל לאנדקס את האתר כמו שצריך, יש להגדיר את ההגדרות המתאימות בקובץ robots.txt, ליצור מפת אתר דינמית ולהגיש אותה לגוגל בסרץ קונסול.

חווית משתמש טובה

המטרה בקידום אורגני היא לשפר את חווית המשתמש ככל שניתן.
כדאי לסדר את התוכן באתר באופן שיקל על הגולש לנווט בו ולאתר את מה שהוא צריך.
חשוב לכתוב דף אודות שמציג את שירותיך עם תמונה שלך. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים ולא עם אתרים אנונימיים.

קידום לוקאלי

חשוב מאוד להירשם באינדקס העסקים של גוגל כחברת ניקיון.
תוצאות מהאינדקס מופיעות גם בדף החיפושים האורגני ולכן חשוב לציין מיקום, אזורי פעילות, שעות עבודה ולעודד את הלקוחות המרוצים לדרג את הדף שלך בציון 5 כוכבים עם חוות דעת חיובית.

דגש על בידול

מצא מה מבדל אותך חברת ניקיון מהחברות המתחרות וצור מסר שמציג את הבידול הזה ודאג להבליט אותו באתר שלך.
הבידול הזה יכול להכריע אם הגולש ישכור את שירותיך או את השירותים של המתחרים.

הנעה לפעולה

מטרת האתר היא לגייס לקוחות, דאג להניע אותם לפעולה, להתקשר, למלא טופס פניה או לשלוח מייל. דאג לשלב מסרים שמניעים לפעולה הרצויה בכל דפי האתר.

בניית קישורים חיצוניים

חשוב מאוד לבנות קישורים חיצוניים לאתר.
קישורים חיצוניים מהווים הצבעות אמון באתר ויש להם חלק חשוב בדירוג האתר בגוגל.
יש להשיג קישורים חיצוניים מאתרים פופולריים שפונים לקהל היעד שלך.

חשיפה ברשתות החברתיות

יצירת דפי פרופיל בכל הרשתות החברתיות, ייצור תוכן כמו: פוסטים, תמונות, סרטונים עם הלוגו שלך, עם שם העסק שלך, דאג לחשוף את העסק שלך לעולם באמצעות קידום אורגני וקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות.
החשיפה תחזק את שם המותג שלך וחיזוק שם המותג יכול לתרום לדרוג בגוגל.

מעקב, ניטור והמשך עבודה

עבודת קידום האתר לעולם לא נפסקת, יש צורך לעקוב אחר שינויים, לאתר ביטויי חיפוש חדשים, לטפל בבעיות שצצות ולהמשיך לייצר תוכן.

דוגמאות לביטויי חיפוש בתחום הניקיון

להלן רשימה חלקית של ביטויי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד הפוטנציאלי שמחפש שירותי ניקיון.
בדוק את מיקומי האתר שלך עבור הביטויים שרלוונטיים לשירותים שהחברה שלך מציעה וראה האם האתר שלך מדורג בין עשרת האתרים הראשונים:

  • ניקוי ספות: נפח חיפושים 5400 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון: נפח חיפושים 3600 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירות: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • ניקוי מרצפות: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות בד: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות מחיר: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • ניקיון לאחר שיפוץ: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים מחיר: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון משרדים: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות עור: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות בגובה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות מרפסת: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון בתים מחיר: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון לאחר שיפוץ: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • חברת פוליש: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • מכונת ניקוי ספות: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות המלצות: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • ניקוי רצפה: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים בבית: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון מומלצת: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • שירות ניקיון לבית: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • ניקיון בניינים: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון אחרי שיפוץ: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירה אחרי שיפוץ: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • פוליש לרצפה באופן עצמאי: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירות לאחר שיפוץ: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות מחיר: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות בבית הלקוח: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות בד המלצות: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות בד מחיר: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות מעור: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים מחירים: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות בסנפלינג: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות דו צדדי: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים מקצועי: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • חברות ניקיון ואחזקה: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון בתים מומלצת: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון לבית: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון למשרדים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירות חדשות: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון בתים שבועי: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • פוליש לרצפה לפני ואחרי: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • מכונות ניקוי ספות: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • מכונת ניקוי שטיחים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • מכשיר ניקוי ספות: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות ותריסים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות מבד: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ניקוי רצפה אחרי שיפוץ: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים בבית הלקוח: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ניקיון בתים לאחר שיפוץ: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון לבתים פרטיים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • פוליש וניקיון: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון מחיר: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירה לפני כניסה מחיר: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירה מקבלן מחיר: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון דירות: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • ניקיון בתים אחרי שיפוץ: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • מכונת ניקוי ספות מקצועית: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות לבתים פרטיים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות בקיטור: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים למשרדים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • רובוט ניקוי חלונות: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • המלצות לחברת עוזרות בית: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חברת עוזרות בית: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חברות ניקיון מומלצות במרכז: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון בניינים: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חברות ניקיון מומלצות: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • מדרג ניקיון אחרי שיפוץ: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חברת אחזקה וניקיון: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירה חדשה מקבלן: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • מידרג חברת ניקיון: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • פוליש לדירות: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירות לפני איכלוס: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חברת ניקוי שטיחים: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות מחירון: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים וריפוד: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.

קידום, שיווק ובניית אתר מנצח לחברות ניקיון

אני מספק מעטפת מלאה של שיווק דיגיטלי מנצח לחברות ניקיון.
אם אין לחברה שלך אתר אינטרנט, אבנה לך אתר מקצועי שיציג את שירותי הניקיון שאתה מספק.
אני אדאג לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק וספציפי לתחום שירותי הניקיון ואכתוב תוכן איכותי ומועיל.
אני אקדם את האתר שלך בגוגל בביטויי חיפוש רלוונטיים לתחום הניקיון.
אקים לך קמפיין קידום ממומן בגוגל.
אקים לך דף לעסק בגוגל עסקים וברשתות החברתיות ואכתוב תוכן שיגדיל את המוניטין והחשיפה שלך ללקוחות פוטנציאלים.

למה אתה מחכה?

דבר איתי ואסביר לך איך שיווק מנצח יכול להפוך את החברה שלך לחברת הניקיון המובילה באזורך ואפילו במדינה!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן