פעם אנשים חיפשו בעלי מקצוע בדפי זהב.
אנשים היו מאזינים לרדיו המקומי ושומעים פרסומות על עסקים מקומיים.
פעם היו מקומונים ועסקים היו רוכשים שטחי פרסום יקרים בדפי המקומון.
פעם הפרסום היה פשוט ולא ממוקד.
היום עולם הפרסום השתנה.
היום אנשים מחפשים בגוגל ואתה יכול לפנות בדיוק לאותם האנשים שמחפשים את השירות שאתה מציע.
אתה הגעת לעמוד הזה דרך חיפוש הביטוי "קידום אתרים בחולון".
באופן דומה, גולשים רבים מחפשים שירותים ובעלי מקצוע מקומיים בחולון.
אני יצרתי את הדף הזה בכדי להגיע אלייך.
רוצה שגם אנשים שמחפשים את השירות שאתה מציע יגיעו אלייך?
רוצה צינור שיזרים זרם בלתי פוסק של לקוחות תושבי חולון?
גוגל הוא הצינור ואני יכול להראות לך איך פותחים את ברז.
דבר איתי!
בחולון אוהבים מסעדות, פיצה, כלבים, וצריכים מנעולנים
החיפוש בגוגל החליף את דפי זהב והגולשים מחפשים עסקים, בעלי מקצוע ואפילו מוצרים באופן מקומי.
להלן מספר דוגמאות של חיפושים שנעשו בגוגל על ידי גולשים שמחפשים עסקים מקומיים בחולון.
עכשיו אם נניח אתה מנעולן שמספק שירות לתושבי חולון, הרי שבכל חודש יש 500 אנשים שמחפשים את השירות שלך.
מדובר בזרם בלתי פוסק של לקוחות!
- מסעדות בחולון: 5000 חיפושים בחודש.
- פיצה בחולון: 5000 חיפושים בחודש.
- מנעולן בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- פרחים בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- שווארמה בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- וטרינר בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- חנות חיות בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- סושי בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- טכנאי מחשבים בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- מספרת כלבים בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- מרפאת שיניים בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- בית דפוס בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- הובלות בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- חנויות צעצועים בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- חנות אופניים בחולון: 500 חיפושים בחודש.
- איטום גגות בחולון: 500 חיפושים בחודש.
האם בשביל לקדם בחולון, מקדם האתרים צריך להיות חולוני?
לא.
למיקום הפיזי של העסק שלך אין שום קשר למיקום הפיזי של מקדם האתרים.
מקדם אתרים מכל אזור בארץ יכול לקדם את אתר העסק שלך להצלחה.
בשונה מבעלי מקצוע כמו חשמלאים, טכנאים שמספקים שירות במקום פיזי ברור, מקדם אתרים יכול לקדם את העסק שלך מכל מקום בארץ וגם בעולם.
מה עכשיו?
אם השתכנעת שקידום אתרים יכול להזניק את העסק שלך קדימה.
אז הגיע הזמן להתחיל לקדם את העסק שלך בגוגל.
דבר איתי ונתחיל להתקדם.
קידום אורגני בגוגל להצלחה!
היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744
אני רוצה ייעוץ חינם
שאלות נפוצות
קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:
נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.
בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.
כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.
מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.
מלבד מנוע החיפוש ונכסים נוספים גוגל מתחזקת גם אינדקס לעסקים.
להלן רשימת מקדמי אתרים וחברות קידום אתרים בחולון הרשומים באינדקס העסקים של גוגל:
ManLukDigital
Move-up
אקסטרה דיגיטל
כפיר מנשה מקדם אתרים
סלקטד
עופר אטלס מקדם אתרים
קאשיו
תומאסו
תמי לב מקדמת אתרים