מדריך קידום אתרים: איך לקדם אתר בגוגל לבד

Posted by

אם אתה מעוניין לדעת איך לקדם אתר בגוגל לבד כדאי לך לקרוא את המדריך הזה שאוצר בתוכו 15 שנות ניסיון בקידום אתרים.
במדריך לקידום אתרים (SEO) אני אציג קודם כל מספר תובנות שחשוב להבין לגביי קידום אתרים, אסביר קצת על המניעים שלי למה בחרתי להראות לכם איך לקדם את האתר בחינם ולאחר מכן, אתחיל במדריך המעשי שיראה לך איך לקדם לבד אתר בגוגל?

תובנות חשובות בקידום אתרים

  • קידום זה תחרות: קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים על הדירוג הגבוה ביותר בדף תוצאות החיפוש עבור ביטויי חיפוש זהים.
  • דירוג האתר מושפע גם מגורמים חיצוניים: דירוג האתר שלך מושפע לא רק מהקידום שלך אלא, גם מהקידום שמבצעים המתחרים.
    אתה יכול להגיע ממקום שני למקום ראשון מבלי לעשות דבר וזה יקרה רק בגלל שהמתחרה במקום הראשון ביצע פעולות קידום שליליות.
  • פעולת אלגוריתם הדירוג היא סודית: אלגוריתם הדירוג של גוגל קובע איזה ציון יקבל כל דף אינטרנט ומה יהיה מיקומו בתוצאות החיפוש עבור ביטוי חיפוש מסוים.
    גוגל מסתירים את המידע לגביי הפרמטרים השונים שקובעים את הדירוג ומקצוע קידום האתרים הוא יותר סוג של ניחוש, ניסוי וטעיה וניסיון.
  • מה שעבד פעם, יכול שלא לעבוד היום: גוגל מעדכנים את פעולת אלגוריתם הדירוג באופן תדיר. לפעמים השינויים גדולים יותר ולפעמים פחות.
    טקטיקות של קידום אתרים שפעם עבדו טוב, עשויות לעבוד פחות טוב היום.
    היו מקרים בהם טקטיקות מסוימות שהביאו להצלחה, הביאו לאחר זמן גם לכישלון.
  • לך עם גוגל ולא נגד גוגל: תמיד היו שיטות אסורות לקידום אתרים (לפי הכללים של גוגל) חלקן היו מאוד מוצלחות בטווח הקצר אך, בטווח הארוך כולן כשלו.
    בחר באסטרטגיית קידום שמתמקדת בייצור תוכן בעל ערך מוסף לגולש. אסטרטגיה כזו תנחל הצלחה גם בטווח הארוך.
  • תוכן הוא המלך: חשוב להבין שגוגל הוא מנוע חיפוש שמטרתו לאתר תוכן מתאים לגולש, ככל שהתוכן באתר שלך יהיה טוב יותר מאשר אצל המתחרים שלך, כך יגדלו סיכוייך לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש.
  • בנה אתר ידידותי לגוגל: בנה אתר שקל למנוע החיפוש לסרוק ולאנדקס.
    אני ממליץ על בניית אתר בוורדפרס.
    כאשר אתה בונה אתר במערכת שהיא פחות ידידותית למנוע החיפוש, אתה בעצם בוחר לתת פור למתחרים שלך.
  • מעקב ובקרה: עקוב ונטר אחר ההתקדמות שלך בעזרת כלים כמו גוגל סרץ קונסול או גוגל אנליטיקס.
    המעקב יסייע לך להבחין במהירות גם בהזדמנויות וגם בבעיות.

המטרה בקידום אתרים אורגני נכון היא מקסימום תנועה רלוונטית במינימום השקעת משאבים: תובנה אחרונה זו היא החשובה ביותר משום שאנשים רבים וגם מקדמי אתרים נוטים לחשוב שקידום אתרים זה קידום ב-10 או 20 או מאה ביטויים מרכזיים. זה לא נכון.
בקידום אתרים המטרה היא להשיג תנועה רלוונטית זאת אומרת, קידום בביטויי חיפוש שמעידים על גולשים עם כוונת רכישה, התנועה צריכה להיות רבה ובמינימום השקעת משאבים.
זאת אומרת, לכוון למאות, אלפי ואפילו יותר ביטויי מפתח (תלוי בתחום).
רק כך קידום אורגני יכול להשתלם לכם.

למה אני מראה לך איך לקדם אתר בגוגל לבד ובחינם?

יש אנשים שישאלו את השאלה הבאה: "אתה הרי מספק שירות תמורת תשלום אז למה אתה מחלק מדריך חינמי שמראה איך לקדם אתר בגוגל לבד?"
הסיבה לכך מאוד פשוטה, נעשיתי מקדם אתרים לפני 15 שנים כאשר הסבתי את המקצוע שלי ממתכנת למאמן כושר אישי.
כמאמן כושר אישי חיפשתי דרך לקדם לשווק את עצמי ולכן הקמתי לי אתר וכתבתי בו תוכן רב עם המון טיפים והמלצות כיצד לאמץ אורח חיים בריא וכיצד להתאמן באופן עצמאי.
השירות שניסיתי למכור באותם הזמנים היה "אני אלמד אתכם איך להתאמן לבד בבית באופן יעיל ומקצועי".
להפתעתי מרבית האנשים כלל לא רצו את השירות הזה, הם רצו אותי כמאמן כושר אישי שיצור עבורם מסגרת שהם לא מסוגלים לייצר באופן עצמאי.
חלק אחר מהאנשים אימצו את הטיפים שלי והעריכו אותי בשל המידע החינמי שנתתי להם וזה גרם להם להמליץ עלי בפני החברים שלהם למרות שמעולם לא פגשו אותי פנים אל פנים.
הדבר הזה לימד אותי שכאשר אתה נותן לעולם מהידע והניסיון שלך, דברים טובים יכולים לקרות לך.
אז עכשיו בוא ונתחיל במדריך.

מדריך קידום אתרים אורגני בגוגל

פתח פרופיל בגוגל עסקים וקדם אותו

גוגל עסקים הוא שירות של גוגל שמאפשר לבעלי מקצוע ולחנויות להירשם בחינם לאינדקס.
מה שטוב ברישום לגוגל עסקים הוא, שגוגל משלבים את התוצאות מהאינדקס שלהם גם בתוצאות האורגניות.
זאת אומרת, אם תחפש בגוגל את הביטוי טכנאי מזגנים, גוגל יציגו בראש תוצאות החיפוש האורגניות, עסקים מהאינדקס שקרובים למיקום בו אתה נמצא (ראה תמונה בריבוע האדום תוצאות מגוגל עסקים).

דף תוצאות החיפוש עבור הביטוי טכנאי מזגנים כאשר תוצאות מגוגל עסקים מופיעות ראשונות

רישום וקידום בגוגל עסקים יכולים לסייע לך להתברג במהירות בתוצאות החיפוש גם ללא אתר אינטרנט ולקבל חשיפה ופניות מלקוחות פוטנציאלים.
כרגע גוגל מציגים רק 3 תוצאות הכי רלוונטיות מאינדקס העסקים.
איך הם מחליטים מה יותר רלוונטי ומה פחות?
הדבר נקבע על פי מספר גורמים כגון:

קריטריונים לדירוג בגוגל עסקים

  • מיקום העסק שלך ביחס למיקום הגולש שמחפש.
  • דירוג, כמות מדרגים וחוות דעת חיוביות (כנראה שגם איכות המדרגים חשובה).
  • כמה מוניטין יש לעסק שלך (לדוגמה אם אנשים מחפשים את שם העסק שלך בגוגל).
  • שיבוץ מילות מפתח של ביטויים מתאימים בדף הפרופיל.
  • דף פרופיל עשיר במידע.
  • דף פרופיל עדכני מעיד על עסק שעובד (הצג תמיד שעות קבלה מתאימות, גם לחגים).

רוצה להתקדם בגוגל עסקים, צור דף פרופיל עשיר במידע, שכנע לקוחות לדרג אותך בדירוג של 5 כוכבים עם חוות דעת טובה, שבץ מילות מפתח מתאימות ודאג לעדכן את הפרטים בדף כך שיהיו נכונים בכל עת.

בנה אתר אינטרנט מהיר, בטוח וידידותי למנועי חיפוש

עשה לעצמך טובה ואל תבנה אתר אינטרנט איטי ולא ידידותי למנועי חיפוש (טעות נפוצה אצל בעלי עסקים).
קידום אתרים זה תחרות בין אתרים על דירוג גבוה יותר, אם תבנה אתר לא ידידותי זה כמו לתת למתחרים שלך פור ולהתחרות בהם עם יד אחת קשורה מאחור (אתה יכול לנצח רק אם המתחרים שלך מספיק גרועים).
אני מציע לך לבנות את האתר על פלטפורמת וורדפרס וכדאי שתוודא שלא בונים לך את כל דפי האתר בעזרת אלמנטור.
אלמנטור הוא תוסף וורדפרס שמאפשר עיצוב מהיר ויפה של דפי אינטרנט אבל, הוא יוצר דפים שנטענים לאט ועם המון קוד מיותר.
אפשר להתגבר על בעיית המהירות בעזרת פתרונות אחרים אבל, אם אין לך את הרקע הטכני המתאים כדי שתציב בפני בונה האתר את הדרישה לאתר מהיר.
אתה יכול לסכם עם בונה האתר שכל דפי האתר יעברו את בדיקת PageSpeed Insights של גוגל בציון שהוא מעל 70 לפחות.
כמו כן, וודא שבונה האתר יקים את האתר עם SSL שזה פרוטוקול אינטרנט שמצפין את התקשורת בין הדפדפן לגולש ובכך שומר על פרטיות הגולש.
בכדי לדעת אם האתר שלך אכן מאובטח, בדוק אם מופיע סימן של מנעול בדפדפן כאשר אתה נמצא באתר ולחץ עליו ותראה אם רשום שהאתר מאובטח.
כמו כן, אתרים עם SSL מתחילים עם הקידומת :https ואתרים לא מאובטחים עם :http.

כיצד נראה אתר מאובטח עם SSL

מחקר מילות מפתח הוא הלב הפועם של קידום אתרים

המטרה במחקר מילות מפתח היא לאתר ביטויי חיפוש שגולשים מחפשים בגוגל ולאחר מכן לייצר תוכן מתאים עבורם באופן כזה שיספק את צרכי הגולשים שמחפשים.
כדאי קודם כל לאתר ביטויי חיפוש שמאפיינים גולשים עם כוונת רכישה.
לדוגמה ביטוי כמו: "טיפול במגע" יהיה ביטוי שמאפיין פחות כוונת רכישה של הגולש מאשר ביטוי כמו "טיפול במגע בעפולה".
בביטוי הראשון הגולש יכול להיות אחד שמעוניין במידע על טיפול במגע, אולי הוא מעוניין ללמוד את התחום וכדומה. הביטוי השני, טיפול במגע בעפולה מראה על כוונה של הגולש לאתר שירות כזה.

נסה לחשוב כמו הלקוח הפוטנציאלי שלך

בכדי לאתר את מילות המפתח הטובות אתה צריך לחשוב כמו הלקוחות הפוטנציאלים שלך.
נסה לחשוב איך הם יחפשו את השירותים שלך ואז התחל לבדוק את הביטויים הללו בגוגל.
הסברתי בכתבה קודמת איך למצוא מילות מפתח בעזרת הצעות גוגל לחיפוש (השלמה אוטומטית).
יש כלים טובים יותר לבצע מחקר מילות מפתח, הטובים ביותר בתשלום ויש גם פחות טובים בחינם.
היתרון של הכלים הללו על פני שימוש בהצעות גוגל לחיפוש, הוא שהם מספקים אומדן של נפח החיפושים פר ביטוי חיפוש וכך אתה יכול לדעת אילו ביטויי חיפוש הם יותר פופולריים.
שב ונסה צירופי מילים וביטויים שונים עד שתאסוף לך רשימה מכובדת של ביטויי חיפוש פופולריים.

ביטויי חיפוש עם כוונת רכישה וביטוי חיפוש למידע

גולשים שמחפשים בגוגל יכולים להיות בעלי הלך רוח משתנה. יש שמעוניינים לרכוש שירות ויש שמעוניינים למצוא מידע.
כנותן שירות או מוכר מוצר, אתה תרצה קודם כל לאתר את ביטויי החיפוש שמאפיינים גולשים עם כוונת רכישה ורק אחר כך ביטויים של מידע.
לדוגמה: ביטוי חיפוש כמו "וטרינר" יכול לאפיין קהל מאוד גדול של מחפשים. החל מילד שכותב עבודה לבית הספר על תחום הווטרינריה, כאלה שבודקים כיוון לקריירה וגם כאלה שאולי מחפשים וטרינר.
לעומת זאת, ביטוי כמו: "וטרינר בעפולה" הוא ביטוי שמעיד על כוונת רכישה. ביטוי כזה מאפיין גולשים עם סיכוי גבוה שיהפכו לצרכני שירות וטרינרי.
אלו מקרים פשוטים וברורים.
לפעמים אנשים מחפשים בגוגל בדרכים אחרות שהן לא דרך שם המוצר או השירות אלא, באמצעות ביטוי חיפוש שמעידים על הבעיות שלהם.
לדוגמה אם אתה וטרינר ואתה מוכר מוצר טבעי שמיועד לטיפול בתולעים בכלבים אז אם תכוון על ביטוי חיפוש כמו "טיפול טבעי לתולעים בכלב" תגיע לגולשים עם כוונת רכישה שמחפשים פתרון טבעי לתולעים עבור הכלב שלהם.
ביטויי חיפוש עם כוונת רכישה צריכים להיות בעדיפות ראשונה משום שהם בעלי סיכוי גבוה יותר להמיר את הגולשים ללקוחות.
אולם, כדאי גם לאתר ביטויי חיפוש של מידע.
ברגע שאתה מייצר תוכן שמספק מידע מועיל לגולשים, הדבר יקנה לך מוניטין והגולשים יראו בך אוטוריטה ומישהו שאפשר לסמוך עליו. וכשהם יצטרכו שירות מהסוג שאתה מספק, הם ישר יגיעו אלייך.

כלים חינמיים לאיתור מילות מפתח

  • Keyword Generator של ahrefs: כלי שמאפשר חיפוש ביטוי מפתח ומציג אומדן של כמות החיפושים החודשית פר ביטוי חיפוש.
    מתאים גם לביטויים בעברית שנעשים בישראל (חשוב לבחור בישראל אם אתם מכוונים לקהל בארץ).
  • הכלי לתכנון מילות מפתח של Google Ads: זהו כלי של גוגל שמיועד למי שמבצע קידום ממומן בגוגל אבל, אתה יכול להשתמש בו גם אם אתה לא מריץ קמפיין לקידום ממומן.
    אתה צריך לפתוח חשבון בגוגל אדס ואז ללחוץ על על כלים והגדרות >> הכלי לתכנון מילות מפתח >> רוצים לגלות מילות מפתח חדשות?
    יפתח לך חלון שבו תוכל להזין ביטוי חיפוש שמאפיינים את קהל היעד שלך.
    אתה יכול להכניס מספר ביטויים רק דאג ללחוץ על מקש ה-Enter לאחר כל ביטוי חיפוש.
    רצוי שלא תכניס קישור לאתר שלך משום שגוגל יסננו מילים רבות שיכולות להועיל לך.
    הכלי של גוגל יציג לך הצעות לביטויי חיפוש מתאימים עם הערכה של נפח החיפושים החודשי.
  • אתה יכול להוריד את רשימת המילים כקובץ CSV שאותו ניתן לפתוח באקסל או לקבל את הרשימה ב-google sheets.
  • Ubersuggest: כלי חינמי נוסף שמאפשר לך להציג הצעות לביטויי חיפוש בגוגל עם אומדן של נפח החיפושים החודשי.
    אפשר בלי הרשמה ואז תקבל מספר קטן של ביטויים ועם הרשמה (ללא תשלום) תקבל יותר ביטויים.
    הכלי הזה אפילו מציע כתיבת תוכן AI פר הצעה לביטוי חיפוש אבל, אני לא ממליץ להשתמש בזה בעברית.

צור תוכן מתאים שעונה על צרכי הגולשים

לאחר שאספת רשימה מכובדת של מילות מפתח, צור תוכן מתאים לביטויים האלה.
מה זה תוכן מתאים?
נסה לחשוב איזה סוג תוכן הגולש היה רוצה לקבל כאשר הוא מקליד ביטוי חיפוש כלשהו.
לדוגמה אם יש לך חנות חיות ואתה מוכר תכשיר טבעי לטיפול בתולעים כדאי מאוד שתשקיע ותכניס תוכן ייחודי בדף המוצר.
פעמים רבות דפי מוצרים שונים הם שכפולים של תוכן שמגיע מהיבואן ולכן אם תיצור תוכן ייחודי ומועיל, סיכויי האתר שלך יגדלו לקבל דירוג טוב.
בדף מוצר נרצה תמונת מוצר כמה שיותר איכותית, סרטון או טקסט שמסביר כיצד להשתמש במוצר, כיצד לאחסן אותו, רשימת מרכיבים, תשובות לשאלות נפוצות בנושא המוצר וגם חוות דעת רוכשים.
ככל שהתוכן בדף המוצר שלך יהיה יותר ייחודי וככל שהוא ייתן מענה טוב יותר מדפי המוצרים של אתרים מתחרים כך, הסיכוי שלך יהיה גבוה יותר לקבל דירוג טוב יותר ובעקבותיה גם תנועת גולשים וקונים.

התאם את התוכן למנועי חיפוש וגם לגולש

כאשר אתה יוצר את התוכן, אתה צריך לחשוב מה הגולש צריך ולתת לו מענה מתאים.
אך, חשוב מאוד להבין שהתוכן שאתה מייצר צריך להיות ידידותי גם למנועי חיפוש.
אם האתר שלך בנוי על מערכת וורדפרס הרי שיהיה לך קל לעשות את זה ובמיוחד אם תתקין תוסף SEO כמו Yoast שמציע גם גרסה חינמית מוגבלת אך מעולה.

  • על מנת להתאים את התוכן לגוגל כדאי להשתמש בכותרת עמוד שמכילה את ביטוי המפתח.
  • כדאי מאוד שהכותרת תהיה מושכת משום שבמרבית המקרים גוגל מציגים את הכותרת של העמוד באופן בולט בתוצאות החיפוש וכותרת מושכת יכולה להגביר את שיעור הלחיצות של הגולשים מדף החיפוש.
  • כדאי לכתוב תיאור מטא באמצעות האפשרויות שמציע התוסף של Yoast.
  • להוסיף כותרות H2 מתאימות.
  • לשבץ את ביטויי החיפוש שאליו אתם מכוונים בתוכן באופן שנראה טבעי.
  • לדוגמה: אני מכוון בדף הזה לביטוי "מדריך קידום אתרים" וגם לביטוי "איך לקדם אתר בגוגל לבד".
  • להוסיף תג אלט מתאים לתמונות.

התוסף החינמי של Yoast אפילו יציע לכם הצעות כיצד לשינויים כך שהתוכן יותאם בצורה טובה יותר למנוע החיפוש וגם נותן ציון בצורה של עיגולים בצבעי רמזור ירוק, כתום ואדום כאשר ירוק מציין ציון טוב.
אל תשתגעו עם הציונים הללו, נסו לראות מה אתם כן יכולים לשנות מבלי להפוך את התוכן באתר שלך לתוכן רובוטי ולא אנושי.

בניית קישורים חיצוניים מאתרים סמכותיים

עוד בתחילת הדרך של גוגל כמנוע חיפוש, אלגוריתם הדירוג החשיב קישורים חיצוניים לאתר כגורם מאוד משמעותי בדירוג.
פעם לקישורים חיצוניים היה משקל רב, היום פחות.
פעם הגישה היתה לבנות כמה שיותר קישורים לאתר, לגישה הזו היתה הצלחה רבה אך, ההצלחה היתה זמנית ואתרים רבים נפלו בדירוגים ברגע שאלגוריתם הדירוג של גוגל נעשה יותר ברירני.
בעבר התפקיד העיקרי של מקדמי אתרים היה לשלוח הצעות למקדמים או בעלי אתרים אחר בסיגנון של "קשר לאתר הזה ואני אתן לך קישור לאתר שלך".
גוגל מזהירים מפני מניפולציות קישורים כאלה ואכן, לאורך השנים גוגל הצליחו לזהות את המניפלציות האלה, מה שהוביל לנפילה בדירוג של האתרים שהשתמשו בטקטיקות האלה.
אתה כבעל עסק שמשווק את האתר שלו בעצמו, לא יכול להרשות לעצמך שהאתר שלך יפול ותאבד את כל המוניטין שצברת, כדאי לך לבנות קישורים חיצוניים בצורה טבעית ואמיתית שלא תעלה ברדאר של גוגל כשיטה חשודה.
להלן כמה טיפים שיסייעו לך להשיג קישורים מאתרים סמכותיים:

  • הפץ תוכן מועיל באתרים אחרים: הצע לאתרים אחרים לפרסם תוכן מקורי שלך בתמורה לקישור לאתר.
    את התוכן המקורי כדאי לך להפיץ באתרי עיתונות, מקומונים שונים, אתרי נישה שקרובים לתחום שלך כמו לדוגמה וטרינר יפרסם באתר של מגזין חיות מחמד, אתרים של בתי ספר וכדומה.
    כדאי לך להפיץ את התוכן שלך באתרים שלא ממהרים לתת קישורים לאתרים אחרים ומאוד מקפידים על איכות התוכן שהם מפרסמים.
  • רשתות אתרי PBN: יש לא מעט שירותים שמציעים מכירת קישורים לקידום. מדובר ברשתות אתרים שנקראים PBN אשר נבנו על דומיינים פגי תוקף עם עבר טוב שהחליפו בעלים והפכו לחוות למכירת קישורים.
    קישורים מחלק מהאתרים הללו יכולים להועיל בטווח הקצר אולם, זה רק עניין של זמן עד שגוגל יעלו עליהם. וותרו עליהם.
    קל מאוד לזהות אתרים כאלה. כל דף באתר כזה יכיל כתבה עם קישור אחד עד שלושה לדפי אתרי אינטרנט שונים ובמרבית המקרים שם הדומיין כלל לא קשור לנושא האתר.
  • קישור מאתרים של משפיענים בתחום: צור קשר עם משפיענים בתחום שיש להם אתר אינטרנט פופולרי (לא דף פייסבוק או משהו כזה) ובקש מהם תמורת תשלום הוגן לכתוב דף שמציע את השירות שלך עם קישור לאתר שלך.
    למרות שפרקטיקה זו של קניית קישורים מאתרים היא פסולה מבחינת גוגל הרי, שלגוגל זה יהיה קשה לעלות לעלות על כך שהפרסום בוצע ללא תמורה כספית.
  • סייע לעמותות וארגונים בתחומך: פעמים רבות אתרי עמותות וארגונים הם מאוד סמכותיים כי הם מקבלים קישורים באופן טבעי מאתרים סמכותיים כמו אתרי ממשלה, אוניברסיטאות ואתרים אחרים שלא מהססים לקשר לארגונים שהם לא מסחריים.
    צור עם הארגונים הללו קשר, סייע להם ובקש בתמורה שיפרסמו אותך.

פעילות ברשתות חברתית

לטעמי פעילות ברשתות חברתיות מוערכת בקרב בעלי מקצוע רבים בערכת יתר.
זאת אומרת, אנשים משקיעים המון זמן ומאמץ ליצור תוכן ולשלם על החשיפה שלו וההשקעה הזו איננה מתגלמת באופן זהה לתגמול שתקבל אם תשקיע את המאמצים הללו בקידום אורגני בגוגל.
מצד שני, פעילות ברשתות חברתיות אם היא נעשית נכון יכולה לתרום לך באופן עקיף גם לקידום האתר בגוגל ללא השקעת זמן ומאמץ רב.
מה אני מציע?
פתח דף פרופיל או דף עסקי בכמה שיותר רשתות חברתיות (יוטיוב, פייסבוק, טוויטר, טיקטוק, אינסטגרם, טרדס, לינקדאין וכדומה).
הכן רשימה של טיפים מועילים הקשורים לתחום בו אתה עוסק.
הכן רשימה של קבוצות רלוונטיות של גולשים שישמחו להיעזר בטיפים שלך.
וכל מה שאתה צריך לאחר מכן, זה לפרסם את הטיפים המועילים שלך בכל הקבוצות ובכל דפי הפרופיל והעסק שפתחת.
אתה לא צריך לפרסם טיפים שונים, את אותו הטיפ, פרסם ברשתות חברתיות שונות.
אתה גם לא צריך כל הזמן להמציא טיפים חדשים, הכן רשימה של כמה עשרות טיפים ועצות, פרסם אותם אחד בכל יום או בתדירות אחרת ולאחר שסיימת סבב אחד של פרסום, אתה יכול להתחיל לפרסם אותם שוב (תאמין לי שהגולשים לא יבחינו).
אם הטיפים והעצות שלך יהיו טובים, הגולשים יתעניינו בך, יגיעו לאתר שלך דרך קישור שתכניס בדף הפרופיל ואפילו יחפשו את השם שלך או שם החברה בגוגל והדבר הזה יכול באופן עקיף לאותת לגוגל על המוניטין החברתי של העסק שלך.

בצע מעקב ובקרה

כמו בכל תהליך שאתה מבצע בכדי לראות שיפור, אתה צריך כלי שייתן לך פידבק אם אתה מתקדם או לא.
איך תדע שהאתר שלך מתקדם בגוגל? איך תדע שמה שאתה עושה אכן עובד?
לגוגל יש שירות חינמי שמאפשר לך לעקוב אחר ביצועי האתר בדף תוצאות החיפוש.
לכלי הזה קוראים גוגל סרץ' קונסול והוא יכול לסייע לך לקדם את האתר.
גוגל סרץ' קונסול יציג לך באיזה ביטויים האתר שלך מדורג, כמה חשיפה האתר מקבל, כמות קליקים (תנועה לאתר) ומיקום ממוצע בדף תוצאות החיפוש.
את הנתונים הללו הוא מציג גם פר ביטוי וגם פר דף באתר.
הסרץ' קונסול יצביע לך על בעיות באתר, בעיות אבטחה או בעיות של קידום אסור עוד.
גוגל סרצ' קונסול יציג לך ציונים הקשורים למדדים של חווית המשתמש וזה יעזור לך לראות כיצד גוגל מעריך את האתר שלך.
אם אתה רוצה לקדם את האתר שלך בגוגל לבד, כדאי שתלמד כיצד לעבוד עם הסרץ' קונסול. זה אולי הכלי החשוב ביותר בקידום אתרים.
אתה יכול להתחיל ללמוד על הסרץ' קונסול במדריך הבסיסי לקידום בעזרת סרץ' קונסול שבקישור הזה.

לסיכום

בזאת מסתיים מדריך קידום אתרים אורגני בגוגל אך, חשוב לדעת כי הנושאים שהוצגו כאן הם אומנם העקרונות הבסיסיים וחשובים ביותר בקידום אתרים אך, יש לא מעט טקטיקות וכלים שונים אשר מסייעים בקידום אתרים.
קידום אתרים זה תהליך מתמשך של למידה.
גוגל לא מפסיקים, לחדש, לעדכן ולשנות את אלגוריתם הדירוג שלהם ולכן גם אתה צריך בכל פעם לבצע הערכה מחודשת אם מה שפעם עבד לך, עדיין עובד גם היום.
אני מקווה שהמדריך הזה לקידום אתרים, יסייע לך להתקדם בדירוג ואם לא, אתה מוזמן לשכור את שירותי הקידום שלי 😉.

המלצת קריאה

לאחר שתסיים לקרוא ולהפנים את מה שכתבתי במדריך קידום אתרים, אני ממליץ לך לקרוא את המדריך של גוגל שנקרא יסודות החיפוש בגוגל Google Search Essentials.
בעזרת המדריך של גוגל תוכל להבין את הרוח שמאחורי מפתחי אלגוריתם הדירוג.
במדריך תלמד מהו קידום טוב ומהם טקטיקות קידום פסולות בעיני גוגל, כיצד עובד מנוע החיפוש, כיצד הוא מוצא דפים באינטרנט, כיצד לפתור בעיות באתר ומידע מועיל נוסף.
בהצלחה!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן