בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרים לחברת ניקיון

קידום אתרים לחברת ניקיון

קידום אתרים לחברת ניקיון

נסה לדמיין לעצמך מצב שהטלפון לא מפסיק לצלצל, אנשים מצלצלים ומתעניינים בשירותי הניקיון שאתה מציע בחברה שלך.
כרגע זה אולי חלום אך עם שיווק נכון, החלום הזה יכול להפוך למציאות.
המחסום העיקרי להצלחת עסקים קטנים ובינוניים הוא גיוס לקוחות חדשים והמפתח לגיוס לקוחות חדשים הוא שיווק מוצלח.
פעם שיווק מוצלח לעסקים קטנים ובינוניים, היה מורכב מכלים מאוד פשוטים כמו: פליירים, ג'ינגלים ברדיו, רישום העסק בדפי זהב והלקוחות היו מתאמצים, מחפשים, מוצאים ומגיעים.
היום בעידן של כלים ושירותים חדשים כמו: גוגל, פייסבוק, טיקטוק, ווטצאפ, יוטיוב וכדומה, שיווק לעסקים הפך למתוחכם יותר ויעיל יותר.

באיזה כלי שיווקי כדאי לך לבחור

לתחכום וליעילות של עולם השיווק החדש יש מחיר.
לא כולם מבינים כיצד לשווק את העסק שלהם לקהל הלקוחות הפוטנציאלים בעולם השיווק החדש.
בעלי עסקים רבים מתקשים לבחור בין הכלים השונים, כיצד נכון יותר לשווק חברת ניקיון? האם קידום אורגני בגוגל או אולי קידום ממומן או שבכלל כדאי לשלם למישהו שיעשה לך סרטונים ויראלים בטיקטוק?
אני עוסק בתחום השיווק האינטרנטי מעל 10 שנים ואני יכול לומר לך שהכלי השיווקי החזק ביותר עבור עסק כמו חברת ניקיון הוא: קידום אתרים אורגני בגוגל!


חיפוש בגוגל אחר חברת ניקיון

קידום אתרים אורגני הוא תהליך של שיפור האתר באופן כזה שדפי האתר של העסק יופיעו, כאשר גולשים מחפשים ביטויים שמאפיינים את קהל היעד שמחפש את שירותי העסק.
זאת אומרת, אתר של עסק כמו חברת ניקיון צריך למשוך אליו אנשים שמחפשים ביטויים כמו: חברת ניקיון בתל אביב או חברת ניקיון בירושלים או כל צירוף אחר של הביטוי "חברת ניקיון" עם ביטוי שמציין מיקום כמו: במרכז, בצפון, בדרום וכדומה.
לעיתים הגולשים יחפשו שירותים כמו: ניקיון בתים, ניקיון דירות, ניקיון בניינים משותפים וכדומה.
אם פעם אנשים חיפשו חברות ניקיון בדפי זהב, היום הם מחפשים אותן בגוגל.
קידום אתרים לחברת ניקיון הוא אמצעי להגיע לאנשים הללו שיכולים להפוך ללקוחות משלמים בחברת הניקיונות שלך.

קידום בגוגל או פרסום בטיקטוק ופייסבוק?

פעמים רבות, בעלי עסקים אומרים לי "נראה לי שעדיף לי לקחת מישהו שיעשה לי סרטונים ויראלים בטיקטוק ובפיייסבוק וזה יקדם בצורה טובה יותר את העסק שלי".
בשלב הזה אני מתחיל להסביר להם למה קידום אורגני בגוגל עדיף על פני קמפיינים ברשתות המדיה ואלו הם שלושת ההבדלים החשובים ביותר:

  • לקידום אורגני יש השפעה ארוכת טווח: בקידום אורגני אתה מייצר תוכן פעם אחת ואם הצלחת לקדם אותו בצורה טובה, הגולשים יגיעו אליו שוב ושוב במשך חודשים ואפילו שנים. הרשתות החברתיות בנויות באופן כזה שאתה כל הזמן צריך לייצר תוכן חדש בכדי לקבל חשיפה, אתה הופך ליצרן תוכן חינמי של הרשת החברתית וסף הגירוי של הגולשים רק עולה ואתה צריך בכל פעם להמציא את עצמך מחדש בכדי לעשות סרטונים או פוסטים שיהיו ויראלים.
  • קידום אורגני הוא זול יותר בטווח הארוך: אם מודדים את העלות מול תועלת של קידום אורגני לעומת קידום ברשתות המדיה, קידום אורגני הוא קידום זול יותר. בקידום אורגני אנו מקדמים תוכן שהוא בעיקר טקסטואלי ואם ביצענו קידום אורגני יעיל, הגולשים יגיעו לתוכן הזה שוב ושוב ללא שום עבודה נוספת.
    קידום ברשתות חברתיות נעשה בעיקר באמצעות סרטונים שעלות הפקתם יקרה יותר או באמצעות פוסטים שדורשים תחכום רב בכדי למשוך את תשומת לב הגולשים.
  • בקידום אורגני אתה פונה לגולשים עם היד על הארנק: כאשר גולש מגיע לאתר שלך כי הוא חיפש ביטוי כמו: "חברת ניקיון בתל אביב" זה גולש עם כוונת רכישה.
    אם התוכן באתר שלך מבוסס על מחקר מילות מפתח שבוצע באופן מקצועי, קהל הגולשים שיזרום לאתר העסק שלך יהיה כזה שמעוניין בשירותים שאתה מציע.
    לעומת זאת, ברשתות חברתיות אתה פונה לגולשים משועממים שמחפשים עניין ואקשן והם אולי התעניינו בתוכן שלך אם תשקיע בו המון תחכום וכסף והם אולי יפיצו אותו גם לחבריהם ואולי החברים שלהם במקרה צריכים שירותי ניקיון למשרד או לבית.
    קידום אורגני הוא קידום שממיר טוב יותר!

כיצד כיצד אני מבצע קידום אתרים לחברת ניקיון?

קידום אתרים לחברת ניקיון מתבצע על פי 4 שלבים חשובים:

  • מחקר מילות מפתח: במחקר זה אני מאתר את ביטויי החיפוש שמאפיינים את הלקוחות שלך.
  • יצירת תוכן מתאים: בשלב זה אני מייצר תוכן איכותי, ייחודי שמספק את המענה הטוב ביותר לביטויי החיפוש המתאימים שמצאתי במחקר מילות המפתח.
  • שיפור חווית המשתמש באתר: שלב בו אני משפר ומטייב את האתר כך שיהיה ידידותי יותר לטלפונים ניידים, שדפי האתר יטענו בצורה מהירה יותר, שהאתר יהיה מאובטח ושהתוכן יותאם גם למנוע החיפוש.
  • בניית קישורים: בשלב זה אני דואג לקישורים חיצוניים לאתר שמטרתם להביא לאתר חשיפה נוספת לקהל יעד מתאים והקישורים הללו מסייעים באופן ישיר ועקיף לדירוג טוב יותר בגוגל.

באיזה מקום העסק שלך בגוגל?

יצרתי עבורך מחקר מילות מפתח קטנטן וחלקי של ביטויי חיפוש שמאפיינים גולשים שיכולים להיות קהל יעד לחברות ניקיון.
בדוק את ביצועי האתר שלך וראה באיזה מקום דפי האתר שלך מדורגים עבור רשימת הביטויים הבאים:
הדרך הטובה ביותר לבדוק את מיקומי האתר שלך היא בעזרת גוגל סרץ קונסול.
אם האתר שלך לא מופיע בעשרת התוצאות הראשונות במרבית הביטויים שמייצגים את השירותים שאתה מציע, זה סימן שאתה צריך לקידום אתרים לחברת ניקיון.

מילות מפתח חשובות בתחום הניקיון ופוליש:

  • ניקוי ספות: נפח חיפושים 5400 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון: נפח חיפושים 3600 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים: נפח חיפושים 1900 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות: נפח חיפושים 1000 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירות: נפח חיפושים 880 גולשים בחודש.
  • ניקוי מרצפות: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות בד: נפח חיפושים 720 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות מחיר: נפח חיפושים 590 גולשים בחודש.
  • ניקיון לאחר שיפוץ: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים מחיר: נפח חיפושים 480 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון משרדים: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות עור: נפח חיפושים 390 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות בגובה: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות מרפסת: נפח חיפושים 320 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון בתים מחיר: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון לאחר שיפוץ: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • חברת פוליש: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • מכונת ניקוי ספות: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות המלצות: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • ניקוי רצפה: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים בבית: נפח חיפושים 260 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון מומלצת: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • שירות ניקיון לבית: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר: נפח חיפושים 210 גולשים בחודש.
  • ניקיון בניינים: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון אחרי שיפוץ: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירה אחרי שיפוץ: נפח חיפושים 170 גולשים בחודש.
  • פוליש לרצפה באופן עצמאי: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירות לאחר שיפוץ: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות מחיר: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות בבית הלקוח: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות בד המלצות: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות בד מחיר: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות מעור: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים מחירים: נפח חיפושים 140 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות בסנפלינג: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות דו צדדי: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים מקצועי: נפח חיפושים 110 גולשים בחודש.
  • חברות ניקיון ואחזקה: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון בתים מומלצת: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון לבית: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון למשרדים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירות חדשות: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון בתים שבועי: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • פוליש לרצפה לפני ואחרי: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • מכונות ניקוי ספות: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • מכונת ניקוי שטיחים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • מכשיר ניקוי ספות: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות ותריסים: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות מבד: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ניקוי רצפה אחרי שיפוץ: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים בבית הלקוח: נפח חיפושים 90 גולשים בחודש.
  • ניקיון בתים לאחר שיפוץ: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון לבתים פרטיים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • פוליש וניקיון: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון מחיר: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירה לפני כניסה מחיר: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירה מקבלן מחיר: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון דירות: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • ניקיון בתים אחרי שיפוץ: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • מכונת ניקוי ספות מקצועית: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • ניקוי חלונות לבתים פרטיים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות בקיטור: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים למשרדים: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • רובוט ניקוי חלונות: נפח חיפושים 70 גולשים בחודש.
  • המלצות לחברת עוזרות בית: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חברת עוזרות בית: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חברות ניקיון מומלצות במרכז: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חברת ניקיון בניינים: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חברות ניקיון מומלצות: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • מדרג ניקיון אחרי שיפוץ: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חברת אחזקה וניקיון: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירה חדשה מקבלן: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • מידרג חברת ניקיון: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • פוליש לדירות: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • ניקיון דירות לפני איכלוס: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • חברת ניקוי שטיחים: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • ניקוי ספות מחירון: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.
  • ניקוי שטיחים וריפוד: נפח חיפושים 50 גולשים בחודש.

בניית אתר, קידום ושיווק לחברות ניקיון

אני מספק מעטפת מלאה של שיווק דיגיטלי מנצח לחברות ניקיון.
אם אין לעסק שלך אתר אינטרנט, אני אבנה לך אתר מקצועי שמתאים לחברת ניקיון.
אני אקדם את האתר שלך בגוגל בביטויי חיפוש הקישורים לתחום הניקיון והפוליש.
אבנה לך קמפיין קידום ממומן בגוגל.
אפתח לך דף לעסק בגוגל עסקים וברשתות החברתיות בכדי להגדיל את המוניטין והחשיפה שלך ללקוחות פוטנציאלים.

למה אתה מחכה?

דבר איתי ואסביר לך איך שיווק מנצח יכול להפוך את העסק שלך לחברת הניקיון המובילה באזורך!

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם.

יורם בן אבו מקדם אתרים
058-5843744 דילוג לתוכן