בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרי רואי חשבון

קידום אתרי רואי חשבון

מיסים איש קשור למשקולת שעליה כתוב מס

תחום ראיית החשבון הוא בין תחומי העסקים שקשה מאוד לגייס בהם לקוחות חדשים.
לקוחות חדשים יכולים להגיע מעסקים חדשים שנפתחו או עסקים וותיקים שמחליטים להחליף את רואה החשבון שלהם.
בשונה מספקי שירותים אחרים, בעלי עסקים לא ממהרים לעבור מרואה חשבון אחד לשני.
הסיבה לכך היא כנראה בשל החשש מקשיים ותקלות אפשריים בהעברת נתוני הפעילות העסקית מרואה חשבון אחד לשני.
מה שמוסיף לקושי הוא החוק שקובע כי יש לקבל את הסכמת הרואה החשבון המוחלף למעבר של הלקוח לרואה חשבון חדש.
נוסף על הקשיים הללו, לבעל עסק אין דרך טובה לדעת שאם הוא עובר לרואה חשבון אחר, הוא אכן יקבל שירות טוב יותר.
קשיים אלו מקבלים ביטוי חזק עוד יותר בקרב רואי חשבון שרק מתחילים את דרכם המקצועית העצמאית.
אם כך, כיצד בכל זאת רואה חשבון יכול להשיג לקוחות חדשים?
עולם השיווק הדיגיטלי מציע מספר כלים שיסייעו לך להשיג לקוחות חדשים.
הכלי השיווקי היעיל ביותר לרואי חשבון הוא קידום אתרים לרואי חשבון בגוגל.
קידום אתרי רואי חשבון בגוגל יאפשר לך לקבל זרם כמעט קבוע של מתעניינים שיכולים להמיר ללקוחות משלמים.

קידום אתרים בגוגל הוא הכלי היעיל ביותר

בעבר, אנשים היו מחפשים בעלי מקצועות ונותני שירותים במן ספר עב כרס שקראו לו דפי זהב ואז הגיעו גוגל.
גוגל הוא מנוע חיפוש שתכליתו לאחזר תוצאות מתאימות מאתרים שונים עבור ביטויי חיפוש שונים.
כ-53.3% מתנועת הגולשים העולמית לאתרים השונים מגיעה מתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.
התנועה מכל הרשתות החברתיות גם יחד, מגיעה רק ל-5% מסה"כ התנועה באינטרנט.
קידום ממומן בגוגל (PPC) אחראי ל-15% מסה"כ התנועה באינטרנט.
קרוב ל-46% מהחיפושים בגוגל הם חיפושים עבור עסקים מקומיים.
הגולשים מחפשים את השירותים שלך בגוגל אך, הבעיה היא שלא כולם שווים בגוגל.
יש שיקבלו חשיפה רבה יותר בגוגל ויש שיקבלו פחות ואחרים בכלל לא.
כרואה חשבון, אתה תירצה לקבל חשיפה רבה יותר ככל שניתן עבור ביטויי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שלך.

דף תוצאות החיפוש בגוגל

לפני שנעמיק בנושא של קידום אתרים כדאי להבין במה בדיוק מדובר, מהו דף תוצאות החיפוש? מהן תוצאות אורגניות ממומנות וגוגל עסקים?
גוגל פיתחו אלגוריתם דירוג שמבחין בין דפי האינטרנט השונים ומדרג אותם על פי מידת הרלוונטיות שלהם לביטוי החיפוש שהקיש הגולש.
כאשר גולש מחפש ביטוי כלשהו בגוגל, הוא מקבל דף תוצאות חיפוש המכיל תוצאות אורגניות ותוצאות ממומנות ובמקרה של בעלי מקצוע נראה גם תוצאות מגוגל עסקים.

  • תוצאות ממומנות: אלו תוצאות המגיעות מפלטפורמת הפרסום של גוגל שנקראת Google Ads שמוכרת למפרסמים חשיפה תמורת תשלום.
    החשיפה היא במודל שנקרא PPC שפירושו תשלום פר לחיצה. זאת אומרת, בכל פעם שגולש לחץ על תוצאה ממומנת הוא נשלח אל דף נחיתה או אתר של המפרסם.
    היתרון בפרסום ממומן הוא שאתה יכול לקבל חשיפה מיידית ובמיקום טוב בדף תוצאות החיפוש של גוגל אולם, החיסרון הוא שברגע שאתה מפסיק לשלם, החשיפה נפסקת.
  • תוצאות אורגניות: דף תוצאות החיפוש של גוגל מכיל בברירת מחדל 10 תוצאות אורגניות המסודרות על פי מידת הרלוונטיות שלהם לביטוי החיפוש כפי שנקבע על ידי אלגוריתם הדירוג של גוגל. התוצאה הראשונה היא הרלוונטית ביותר, אחרי זו שפחות וכך הלאה. תוצאות עוד פחות רלוונטיות ידורגו בעמודים נוספים על פי מידת הרלוונטיות שלהן לביטוי החיפוש שנשאל בגוגל.
    תוצאות אורגניות יכולות להופיע במשך שבועות, חודשים וגם שנים במיקום זהה או קרוב, כל עוד אלגוריתם הדירוג מדרג את הדף כרלוונטי יותר מדפי אתרים אחרים, הדף יופיע לפניהם בדף תוצאות החיפוש.
  • תוצאות מגוגל עסקים: לגוגל יש אינדקס עסקים ובו כל בעל עסק יכול לפתוח דף חינמי ולהציג את שירותיו לקהל הגולשים. חשיבותו של אינדקס העסקים היא בכך שגוגל מציגים בדף תוצאות החיפוש בגוגל גם עסקים מהאינדקס שלהם. תוצאות מגוגל עסקים זוכות לחשיפה בולטת שיכולה להניב מתעניינים רבים. גם בגוגל עסקים יש דירוג של העסקים על פי פרמטרים שונים כמו: מיקום בעל המקצוע ביחס לגולש, וותק, חוות דעת לקוחות, מילות מפתח מתאימות ועוד.

כמה קשה להופיע בדף תוצאות החיפוש של גוגל?

נתוני תעבורת גולשים בגוגל מראים כי כ-90.63% מדפי התוכן באינטרנט לא מקבלים שום תנועה מגוגל.
5.29% מהדפים באינטרנט יקבלו רק 1 עד 10 כניסות בחודש זאת אומרת, שרק כ-4% מהדפים יקבלו יותר מ-10 כניסות לאתר בחודש מגוגל.
זה אומר שקומץ מאוד קטן של אתרים מקבל נתח אדיר של תנועה מגוגל.
מרבית אתרי האינטרנט הם לא יותר מאשר כרטיסי ביקור דיגיטליים יפים ומרביתם לא ימצו את האפשרויות האדירות שיש לקידום אתרים בגוגל בגיוס לקוחות חדשים.
בכדי לקבל חשיפה בגוגל אתה צריך לבצע קידום אתרים שמתאים לרואי חשבון.
מה זה קידום אתרים?
קידום אתרים אורגני או אופטימיזציה למנועי חיפוש (שם קיצור באנגלית: SEO) הוא תהליך שבו משפרים את האתר באופן כזה שיגרום לדירוג דפי האתר במיקומים העליונים בדף תוצאות החיפוש.

קידום אתרים לרואי חשבון הלכה למעשה

מחקר מילות מפתח לרואי חשבון

בקידום אתרי רואי חשבון, אני מתחיל במחקר מילות מפתח שמטרתו לאתר כיצד קהל היעד הפוטנציאלי מחפש את שירותי ראיית החשבון בגוגל.
מילות המפתח יכולות להצביע על כוונה לרכוש שירות באופן מידי כמו לדוגמה הביטוי "רואה חשבון באזור רעננה" מעיד על גולש שהוא כנראה בעל עסק שמחפש רואה חשבון בקרבת מגוריו או מיקום העסק שלו.
יש גם מילות מפתח עם כוונה עקיפה כמו לדוגמה "איך ממלאים טופס 1301" שמעיד על בעל עסק שמנסה להגיש את הדוח השנתי למס הכנסה באופן עצמאי. עבור בעלי עסקים רבים מילוי דוחות לרשויות המס הוא כאב ראש שהם ישמחו להיפטר ממנו.
בעל עסק שנמצא בשלב של איתור מידע שיסייע לו למלא את הדוח השנתי, יכול בקלות לעבור למצב שבו הוא יחפש רואה חשבון שיעשה זאת עבורו. ולמי הוא יפנה אם לא לרואה חשבון שסייע לו להבין כיצד למלא את הדוח?
במחקר מילות מפתח עבור קידום אתר רואה חשבון, אני אחפש ביטויי החיפוש שמאפיינים גולשים שמחפשים שירות, מידע ופתרונות לבעיות שאתה מציע.

יצירת תוכן מתאים למילות המפתח

מחקר מילות המפתח משמש אותנו בכדי לאתר את קהל היעד הפוטנציאלי אך, קהל היעד הזה מחפש בגוגל מידע ואנו צריכים לספק לו את המידע הטוב ביותר.
קידום אתרים זה תחרות בין אתרים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש ולכן, על מנת להגיע לקהל היעד שחיפש ביטוי מסוים, נצטרך לספק לו את התוכן הטוב והמתאים ביותר לביטוי החיפוש ששאל.
יצירת תכנים יכולה להיעשות בכל מיני דרכים וצורות כמו: תוכן טקסטואלי, סרטונים, פודקאסטים, מחשבונים, תמונות ועוד.
מאחר וגוגל הוא מנוע חיפוש שבעיקר מחפש תוכן טקסטואלי, כדאי לשלב טקסט מתאים גם בתכנים שהם לא טקסטואלים בכדי לסייע לגוגל להבין במה עוסקים התמונה, הסרטון או הפודקאסט.
התוכן באתר שלך צריך להיות תוכן איכותי המספק מידע איכותי שלא קיים באתרים אחרים. תוכן כזה לא חייב להיות תוכן חדש, זה יכול להיות גם תוכן שמספק מידע בשפה פשוטה ובגובה העיניים לגולש.
רואי חשבון מרבים להשתמש בז'רגון מקצועי שאינו ברור לבעלי עסקים פשוטים ומי שישכיל להסביר לגולש באופן ברור וידידותי את המידע הלא ברור של רשויות המס, יצליח לייצר תוכן שהגולש יאהב ותוכן כזה גם גוגל אוהב.

אתר ידידותי למשתמש ולגוגל

אתר ידידותי למשתמש הוא אתר שקל לנווט בין דפיו ולמצוא את התוכן שמתאים לכם, דפי האתר נטענים במהירות במיוחד במכשירים ניידים, עיצוב מזמין, ללא שגיאות או קישורים שבורים ותוכן רלוונטי.
גוגל אוהב אתרים שידידותיים למשתמש והוא ידרג אותם במיקומים גבוהים על פני אתרים לא ידידותיים.
מלבד שיפור חווית המשתמש, חשוב גם להתאים את דפי האתר למנוע החיפוש גוגל.
התאמת דפי האתר לגוגל מתבצעת באמצעות שימוש בכותרות דפים ותיאורים שמתאימים למילות המפתח אליהם הם מכוונים, מבנה אתר ברור ורצוי שטוח לאינדוקס מהיר, שימוש בקישורים פנימיים, בניית מפת אתר לאינדוקס מהיר ומתן מענה לבעיות שעולות בכלי הסרץ קונסול של גוגל שמסייע לבעלי אתרים להתאים את האתר שלהם לגוגל בצורה טובה.
בקידום אתרים לרואי חשבון אני מקפיד על שיפור האתר באופן כזה שיהיה ידידותי גם למשתמש וגם לגוגל.

קידום לוקאלי

בעלי עסקים בדרך כלל נוטים לרכוש שירותי ראיית חשבון מרואי חשבון המצויים בקרבת מקום מגוריהם או מיקום העסק שלהם.
לכן, יש חשיבות רבה בבחירת מילות מפתח מתאימות שמאפיינות את האזור בו אתה נותן שירות.
לדוגמה: אם המשרד שלך ברעננה, כדאי שתדאג להתקדם בביטויים כמו: "רואה חשבון ברעננה", "משרד רואה חשבון ברעננה", "רו"ח ברעננה" וכדומה.
כלי חשוב נוסף בקידום אתרים לוקאלי הוא דף עסק בגוגל עסקים.
גוגל עסקים הוא אינדקס חינמי המיועד לבעלי עסקים וחנויות והחשיבות הרבה שלו נובעת מכך שכאשר הגולש מחפש ביטוי כמו: "רואה חשבון ברעננה", גוגל יציגו בדף תוצאות החיפוש, גם תוצאות מאינדקס העסקים שלהם במקום בולט וברור בדף התוצאות.
מיקום טוב בגוגל עסקים עבור ביטוי שרלוונטי לשירות שאתה מציע, יכול להביא לך תנועת גולשים רבה.
דירוג עסקים באינדקס מתבצע לפי פרמטרים כמו: מיקום גיאוגרפי של נותן השירות ביחס לגולש, דירוג וחוות דעת של לקוחות, הימצאותן של מילות מפתח מתאימות, עדכניות הדף ועוד.
לכן, כחלק מקידום אתרים לרואי חשבון, אני משלב גם קידום לוקאלי של בניית דף עסק בגוגל עסקים וקידומו.

בניית קישורים חיצוניים

אחד מהפרמטרים לקידום אתרים בגוגל הוא קישורים מאתרים חיצוניים.
גוגל מתייחסים לקישורים מאתרים אחרים כאל המלצות על האתר והשירות שלך.
בעבר הפרמטר של קישורים חיצוניים היה הפרמטר החשוב ביותר בקידום אתרים, כיום פחות אך, עדיין מאוד חשוב.
בבניית קישורים לקידום אתר של רואה חשבון אני אקפיד על קישורים מאתרים סמכותיים, אתרים שעוסקים בתחומים רלוונטיים כמו כלכלה, עסקים, השקעות ועוד.
אני אשתדל לבנות קישורים באופן כזה שהקישורים יהיו אמצעי להגדלת תנועת הגולשים לאתר שלך.
בניית קישורים בגישה זו, תבטיח קידום בר קיימא של האתר שלך.

בניית מוניטין מקצועי איכותי

גוגל מייחסים חשיבות למוניטין בעל המקצוע ובמיוחד כאשר מדובר באתרים שעוסקים בכספים.
לכן, כחלק מקידום אתרי רואי חשבון אני אפתח לך פרופילים ברשתות חברתיות שונות ואתפעל אותם באופן שיציג אותך באופן מקצועי כך שיגרום לאנשים לחפש את שמך או את שם המשרד שלך בגוגל.
חיפוש שמך או שם משרדך, יגרום לגוגל להבין שמדובר ברואה חשבון בעל מוניטין.
מלבד זאת, המוניטין שלך יתחזק ככל שהאתר שלך ישמש יותר ויותר כאבן שואבת לכל מי שמעוניין במידע הקשור לראיית חשבון ועסקים.
המטרה בבניית מוניטין לרואה חשבון היא לגרום לבעלי עסקים להכיר אותך משום שברגע שהם יצטרכו לשכור את שירותיו של רואה חשבון, הם יפנו קודם כל אליך, כי הם ירגישו שהם מכירים אותך.

בניית אתרים לרואי חשבון

אם אין לך אתר אינטרנט, דע כי אני מציע גם שירות בניית אתרים לרואי חשבון.
היתרון שבבניית אתרים דרכי ולא דרך בונה אתרים הוא שאני אדע לבנות לך אתר שהגולשים וגוגל יאהבו.
בעלי עסקים רבים נוטים לטעות בבניית אתר לעסק והם משקיעים סכומים גבוהים בבניית אתר אינטרנט בעל עיצוב ייחודי ופיצ'רים מיותרים.
הגישה שלי היא כזו, כדאי קודם לבנות אתר תדמיתי בתקציב נמוך, שיהיה ידידותי לגולש ולגוגל ורק כאשר האתר יוכיח את עצמו כמקור יעיל לגיוס לקוחות חדשים, להשקיע יותר בעיצוב ייחודי.

לסיכום

קידום אורגני בגוגל הוא מקור התנועה הטוב ביותר לגיוס לקוחות חדשים.
קידום בגוגל זה תחרות בין אתרים על מיקומים בדף תוצאות החיפוש בביטויים מתאימים.
על מנת לנצח בתחרות ולקבל זרם בלתי פוסק של לקוחות פוטנציאלים מגוגל, יש צורך במחקר מילות מפתח שיאתר את קהל היעד המתאים, תוכן רלוונטי ייחודי ואיכותי, אתר ידידותי לגולש ולגוגל, קישורים חיצוניים מאתרים סמכותיים שמזרימים תנועת גולשים רלוונטית, קידום לוקאלי וחיזוק המוניטין בגוגל.
פעילות ברשתות חברתיות יכולה לגזול זמן רב אך, אם עושים אותה נכון היא יכולה לחזק את המוניטין ולהזרים לעסק לקוחות חדשים.
אם אתה מעוניין בקידום אתר בגוגל, דבר איתי…

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

שאלות נפוצות

מה עלות קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:

נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.

כיצד ניתן לדעת מה עוצמת התחרות?

בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בגוגל לבד בחינם?

כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.

כיצד לבחור מקדם אתרים מקצועי?

מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.

Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן