בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרים לחנות חיות

קידום אתרים לחנות חיות

שוק המזון והציוד לחיות מחמד בארץ מגלגל קרוב ל־2 מיליארד שקל בשנה.
בישראל פועלות כ־500 חנויות לחיות שחלקן עצמאיות וחלק פועלות כסניפים של רשתות גדולות.
חלק גדול מהמכירות מתבצע בחנויות פיזיות אך, על פי הנתונים שפורסמו בכתבה בכלכליסט נראה כי רשת חנויות המחמד "זו ארץ זו" מוכרת במאה מיליון ש"ח בשנה וכ-15% מהמכירות שלה נעשות באמצעות אתר האינטרנט.
זאת אומרת, מכירות מקוונות בסכום של 15 מיליון ש"ח רק עבור רשת זו ארץ.
מדובר בשוק מאוד תחרותי והתחרות הזו באה לידי ביטוי גם בקידום אתרים.
עם זאת, אם בבעלותך חנות לחיות אתה לא יכול לוותר מראש על קידום אתרים לחנות חיות.
קידום אורגני לחנות חיות הוא מקור התנועה העיקרי לעסקים בתחום.
לא מאמין לי, בוא נבחן את הנתונים.

סקירת חנויות לציוד מחמד

להלן רשימה של 16 חנויות חיות מחמד מהמובילות בישראל ולצד כל אתר מצוין אומדן של כמות הכניסות החודשיות.
הנתונים נלקחו מהאתר similarweb.com שעוקב אחר מקורות התנועה לאתרים שונים בארץ ובעולם.

תנועה גולשים לחנויות מקוונות בתחום חיות המחמד

  • animalshop.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 107,043
  • petnet.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 59,668
  • anipet.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 52,243
  • purina.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 48,992
  • biopet.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 46,985
  • petbest.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 46,383
  • gag-lachayot.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 29,280
  • petway.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 27,674
  • zooeretz.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 24,836
  • jungle-club.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 22,908
  • eranpets.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 21,771
  • petbuy.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 10,450
  • buldog.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 10,308
  • petpoint.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 9,204
  • speedog.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 8,563
  • olamahay.co.il: כמות ביקורים בחודש לאתר – 5,045

באופן מפתיע נראה שהרשתות לא מצליחות לכבוש את השוק המקוון למוצרי חיות מחמד ואם נסתכל על הרשתות הגדולות ביותר נראה את הנתונים הבאים:

  • אניפט הרשת הגדולה ביותר בישראל (מספר סניפים) של חנויות לחיות נמצאת רק במקום השלישי מבחינת תנועה.
  • "זו ארץ זו" הרשת השנייה בגודלה נמצאת רק במקום – 9.
  • ספידוג הרשת השלישית בגודלה נמצאת במקום – 15.
  • ואילו החנויות פט ביי וג'ונגל נמצאות במקומות: 12 ו-10 בהתאמה.

הנתונים הללו מפתיעים משום שקידום אתרים זה תחרות ובדרך כלל מי שמנצח הוא זה שיש לו את המשאבים הכספיים הגדולים ביותר בכדי לנצח את המתחרים.
נראה שהרשתות הגדולת לחנויות מחמד לא מצליחות להביס את מתחריהן למרות גודלן וכמות המשאבים שלהם.

קידום אורגני לחנות חיות הוא מקור התנועה העיקרי

עד כה רק ראינו הערכות לגבי גודל התנועה שמגיעה לחנויות המובילות לחיות מחמד אך, מהו מקור התנועה העיקרי לאתרים הללו?
התשובה היא מאוד פשוטה – תנועה אורגנית מגוגל!
עבור כל החנויות המובילות התנועה האורגנית מגוגל מהווה את מקור התנועה העיקרי.

  • animalshop.co.il: התנועה האורגנית מגוגל מהווה 77.15% מסה"כ התנועה לאתר.
  • petnet.co.il: התנועה האורגנית מגוגל מהווה 86.14% מסה"כ התנועה לאתר.
  • anipet.co.il: התנועה האורגנית מגוגל מהווה 44.73% מסה"כ התנועה לאתר.
  • purina.co.il: התנועה האורגנית מגוגל מהווה 82.35% מסה"כ התנועה לאתר.
  • biopet.co.il: התנועה האורגנית מגוגל מהווה 80.51% מסה"כ התנועה לאתר.

רשת החנויות אניפט עם החלק היחסי הנמוך ביותר של תנועה אורגנית ולכן אין זה מפתיע שאניפט משקיעה המון כסף בקידום ממומן בגוגל, 31.82% מהתנועה לאתר אניפט מגיעה מקידום ממומן בגוגל.
אניפט משקיעה כסף רב בתנועה ממומנת בכדי להיות בשלושת החנויות המובילות בארץ.

מקורות התנועה לחמשת החנויות הגדולות ביותר מבחינת תנועה לאתר

במה קידום אתרים לחנות חיות שונה מקידום לאתרים אחרים?

באופן כללי עקרונות קידום אתרים לחנות חיות לא שונה מקידום אתרים לעסקים אחרים.
אולם, כן כדאי לתת דגש למאפיינים מסוימים של קידום אורגני לחנות חיות כגון:

  • תיאור ייחודי למוצרים: פעמים רבות חנויות חיות מוכרות מוצרים זהים מאותם המותגים ותיאור המוצרים נלקח מתיאור שמספק היבואן על מוצריו.
    בקידום חנות חיות דפי המוצרים הם הדפים החשובים ביותר ולכן כדאי להשקיע בהם בתיאור ייחודי, לתאר את החומר ממנו עשוי המוצר, להבהיר מה יתרונות המוצר ולענות על שאלות אפשריות שהגולשים מתחבטים בהם לפני הרכישה. כל אלה ישפרו את אחוזי ההמרה של דפי המוצרים.
  • קידום לוקאלי: אם החנות שלכם מציע גם מקום פיזי ממנו ניתן לרכוש או לאסוף את המוצרים כדאי להשקיע גם בקידום מקומי כמו רישום בגוגל עסקים ועידוד הלקוחות להוסיף חוות דעת חיוביות על המוצרים שרכשו ועל החנות. דף עסק של חנות חיות עם דירוג גבוה וחוות דעת רבות מחזק את מהימנות החנות בעיני הלקוח הפוטנציאלי ומעודד לרכישה.
  • בחירת מילות מפתח: בקידום אתרים לחנות חיות חשוב לשים דגש על בחירת מילות מפתח מתאימה. מילות המפתח החשובות ביותר הם שמות המוצרים שאתם מוכרים. מילות מפתח שמכילות גם ביטוי רכישה ביחד עם שם מוצר, הן חשובות יותר כמו לדוגמה: "צעצוע לעיסה לכלב לקנייה" או "חטיפים לכלבים מחיר".
    תוכן אינפורמטיבי: חשוב מאוד שהאתר שלכם יכיל גם מידע מועיל לבעלי חיות מחמד, מידע על חיות מחמד שונות, תחזוקה, טיפול ועוד.
    בעלי חיות מחמד מחפשים מידע אינפורמטיבי על חיות המחמד ואם אתם תופיעו בתוצאות האורגניות, אתם תחשבו כמקור מידע מהימן, מה שיקל לאחר מכן על קבלת החלטת קנייה.
  • חוות דעת ודירוג לקוחות: חלק חשוב בקידום כל בעל מקצוע, הוא הצגת חוות דעת חיוביות של לקוחות, ביקורות חיוביות באתר או בגוגל עסקים תורמים לבניית אמון בקרב לקוחות פוטנציאלים חדשים.

כמובן שגם בקידום חנויות לחיות חשוב לשים דגש על חווית משתמש טובה, טעינת דפי האתר באופן מהיר, מבנה שמקל על התמצאות הגולש באתר, התאמה לניידים ועוד פרמטרים שונים לאופטימיזציה של אתרי חנויות לחיות.

קידום חנויות חיות

אם אתה מרגיש שהשיווק שלך חלש ושהגיע הזמן להשקיע קצת יותר בפרסום באינטרנט, כדאי שתעשה זאת בדרך הנכונה.
יש לי ניסיון רב בקידום בתחום חיות המחמד, אני מכיר את התחום בצורה מאוד טובה ולכן, אני יכול לבצע עבורך קידום אתרים יעיל ומועיל.
דבר איתי…

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

שאלות נפוצות

מה עלות קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:

נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.

כיצד ניתן לדעת מה עוצמת התחרות?

בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בגוגל לבד בחינם?

כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.

כיצד לבחור מקדם אתרים מקצועי?

מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.

Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן