בית » קידום אתרים בגוגל » קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסקים קטנים

עסק קטן

על פי נתוני הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים לשנת 2020, בישראל יש מעל לחצי מיליון עסקים (היום בשנת 2023 יש יותר) .
הרוב המוחץ של העסקים הללו מורכב מעסקים עצמאיים שלא מעסיקים אף שכיר, עסק שבו אדם אחד נותן שירות או מוכר מוצר ללא עזרת שכירים אחרים.
מדובר בעסקים קטנים כמו: מאמני כושר, עורכי דין, רופאים, אינסטלטורים, מטפלים, פסיכולוגים, רואי חשבון וסוגים רבים נוספים של עסקים קטנים.
רק 50% מהעסקים הקטנים ישרדו לאחר 5 שנות פעילות.
ואם אתם בעלי עסק קטן, אתם בטח יודעים מה המכשול העיקרי שעומד בפני עסקים קטנים.
המכשול העיקרי להצלחה עסקית של עסק קטן הוא שיווק ומציאת לקוחות.
דף מידע זה מיועד לך בעל עסק קטן ומטרתו לתאר את ערוצי השיווק דיגיטליים הפופולרים, מה מתאים לעסק שלך ומבצעים מיוחדים של קידום אתרים לעסקים קטנים בלבד.

הבעיה: מציאת לקוחות חדשים

בדרך כלל עסקים קטנים של עצמאים מוכרים שירות כלשהו כמו: תיקונים, שיפוצים, בניית ציפורנים, טיפול, אימונים ועוד.
בעל העסק הוא בעל המקצוע שמספק את השירות ותחום מומחיותו היא בתחום המקצוע שבו הוא נותן שירות.
תחום השיווק הוא תחום שונה לגמריי מתחומים כמו: ראיית חשבון, אימון, טיפול וכדומה ולכן, זה לא דבר פשוט עבור בעל מקצוע כלשהו להתחיל להיות מומחה בשיווק.
העולם שאנו חיים בו הפך לעולם דיגיטלי יותר וגם תחום השיווק השתנה מפרסום של פליירים וג'ינגלים ברדיו המקומי, לפרסום באינטרנט.
אם פעם אנשים היו מחפשים בעל מקצוע בדפי זהב, היום הם מחפשים אותו בגוגל.
אם פעם אנשים היו יוצאים לקניות, היום הם מחפשים מוצרים באמאזון או בגוגל אם הם רוצים מוצר מחנות בישראל שיגיע אליהם מהר וללא עיכובים מיותרים.
היום כל בעל עסק קטן יודע שבכדי למצוא לקוחות הוא צריך לשווק את עצמו באינטרנט.
עולם השיווק באינטרנט הוא מאוד מורכב, מלא בפרטים וטכנולוגיות חדשות ולא קל לבעל מקצוע בתחום אחר לשלוט גם בתחום כה מורכב כמו פרסום באינטרנט.
הקושי הטכנולוגי והמורכבות של עולם הפרסום האינטרנטי הם אלה שמקשים על בעל עסק קטן למצוא לקוחות חדשים.

הפתרון: קידום אתרים שמתאים לעסקים קטנים

החסם העיקרי של עסק קטן הוא תקציב.
בכדי להשיג לקוחות עסק קטן צריך תקציב פרסום אך, בגלל שעדיין אין לו מספיק לקוחות, אין לו תקציב פרסום.
זה בעיה מהסוג של "הביצה והתרנגולת" ומה הפתרון?
הפתרון הוא בקבלת החלטה להשקיע.
אתה צריך קודם להשקיע כסף בפרסום, ההשקעה תניב לך לקוחות שיכניסו לך כסף שחלק ממנו ישמש לך תקציב פרסום.
כל עסק קטן צריך לשנן לעצמו את הדבר הבא:

השקעה בפרסום עבור עסק קטן היא לא הוצאה אלא, השקעה בצמיחה, שגשוג וגדילה של העסק.

מהו ערוץ הפרסום הטוב ביותר באינטרנט?

ישנם המון ערוצי פרסום שונים באינטרנט כגון:

  • פרסום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר ועוד. הפרסום ברשתות חברתיות אלו יכול להיות אורגני או ממומן.
    פרסום אורגני ברשת חברתית היא בעצם אינטראקציה עם גולשים אחרים ויצירת תוכן באמצעות תגובות, סרטונים, פוסטים, הודעות בקבוצות, הודעות פרטיות וכדומה.
    פרסום ממומן ברשתות חברתיות הוא העלאה של תוכן וקידומו באמצעות פלטפורמת הפרסום שהרשתות הללו מאפשרות.
    דרך נוספת לפרסום ממומן ברשת החברתית היא באמצעות תשלום למשפיעני רשת שלדעתכם הם בעלי השפעה על קהל היעד שמתאים לעסק שלכם.
  • פרסום ממומן בגוגל הוא פרסום בו אתם משלמים לגוגל עבור שטח פרסום בדף תוצאות החיפוש או בשירותים אחרים של גוגל כמו: ג'מייל, יוטיוב ורשת שותפי התוכן של גוגל שמונה מיליוני אתרים אחרים שמציגים את הפרסומות של גוגל.
  • קידום אתרים אורגני הוא תהליך של שיפור האתר באופן כזה שהאלגוריתם של גוגל ידרג את דפי האתר במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בתוצאות האורגניות.
    בקידום כזה מקדם האתרים דואג למקם את האתר שלכם בביטויים מתאימים שמתאימים לקהל היעד של העסק שלכם והוא גם ידאג לדרג את דפי האתר במיקומים טובים כך שהמיקומים הללו ישיגו לכם הכי הרבה תנועה.

אלה שלושת ערוצי הפרסום העיקריים, יש ערוצי פרסום נוספים כמו שיווק במייל, ניוזלטרים, ווטצאפ ועוד אך, אלה דורשים מאגר קיים גדול של לקוחות קיימים.

באיזה סוג של פרסום כדאי לך לשים את הכסף?

במצב אידיאלי של העסק

בעלי עסקים רבים מתחבטים בשאלה "איפה לשים את הכסף?" בפייסבוק, טיקטוק, גוגל ממומן או קידום אורגני?
במצב אידיאלי אם אין לך מגבלת תקציב היה כדאי לך לפרסם בכל שלושת ערוצי הפרסום העיקריים בתקציב זהה לתקופת זמן זהה ולראות מה החזר ההשקעה שלך (ROI) זאת אומרת, מה היחס בין הכסף שהשקעת בפרסום בערוץ מסוים לעומת כמה כסף הרווחת ממנו.
לאחר תקופה מסוימת תוכל לדעת איזה ערוץ פרסום נותן לך את החזר ההשקעה הטוב ביותר מבין יתר הערוצים ותוכל להפנות אליו את רוב רובו של התקציב או את כולו.
את החזר ההשקעה אתה מוצא באמצעות החישוב הבא: אתה צריך להפחית את הוצאות הפרסום מההכנסה שקיבלת מערוץ פרסום מסויים ואת התוצאה לחלק בהוצאה.
ככל שתוצאת ה-ROI גבוהה יותר, כך זה אומר שההשקעה משתלמת יותר.

אם נהיה יותר מציאותיים

במצב מציאותי של עסק קטן אין תקציב מספק בכדי לפעול בשלושת ערוצי הפרסום אני מציע את הדבר הבא:

קידום אורגני בגוגל הוא ערוץ הפרסום הטוב ביותר והמשתלם ביותר לעסקים קטנים וגדולים.
קידום אורגני בגוגל הוא מקור התנועה של האתרים המובילים כמעט בכל תחום שהוא.
הבעיה בקידום אורגני היא שהוא דורש השקעה התחלתית גבוהה יותר וגם השקעה שוטפת.
בשביל לקדם אורגני בגוגל, אתה צריך לבנות אתר אינטרנט, לקנות דומיין, לשלם בכל חודש על אחסון האתר ולשלם בכל חודש עבור קידום אורגני.
התשלום עבור קידום אורגני לעסק קטן מתחיל מ-2,000 ש"ח לחודש והוא אף עולה כאשר מדובר בעסקים קטנים תחרותיים כמו: עורך דין, רופא, רואה חשבון וכדומה.
קידום אתרים אורגני בגוגל הוא האופציה הטובה ביותר לעסק שנמצא בכדי להישאר, להרוויח ולשגשג.
אבל, לא תמיד האופציה המתאימה ביותר לכל עסק קטן היא קידום אורגני.
עסק קטן שאין לו מספיק כסף להשקיע בקידום האורגני, יצטרך להשיג לקוחות בדרך אחרת וברגע שהוא יגדיל את ההכנסה שלו, כדאי לו להפנות חלק מההכנסה להשקעה בקידום אורגני בגוגל.

פרסום ממומן בגוגל הנקרא גם PPC, הוא ערוץ הפרסום המתאים ביותר לעסקים קטנים דלי תקציב.
בכדי להתחיל לפרסם בגוגל אתה אפילו לא צריך אתר אינטרנט.
כל מה שאתה צריך זה דף נחיתה שיתאר את שירותי העסק, אמצעי ליצירת קשר, העלאת קמפיין ממומן לגוגל וזהו.
עסקים עם תקציב גדול יותר מעסיקים מומחה לקידום ממומן בגוגל שתפקידו לטייב את הקמפיין כל הזמן באופן כזה שעלות הפרסום תפחת, יותר אנשים יכנסו לדף הנחיתה ושהחזר ההשקעה יעלה.
עסק קטן דל תקציב יכול לוותר על תשלום שוטף לאיש מקצוע. לשלם חד פעמי לאיש מקצוע שיבנה לו את דף הנחיתה, יתחיל את הקמפיין הממומן והתשלום החודשי השוטף יהיה רק לגוגל עבור הפרסום.
זו דלת כניסה בתקציב הזול ביותר לעולם הפרסום הדיגיטלי שמתאימה לעסקים קטנים מאוד חסרי תקציב לחלוטין.

פרסום אורגני ברשתות חברתיות הוא סוג פרסום שאתה יכול לעשות גם לבד ברמה מסוימת ולהעביר את התקציב שלך לערוצי פרסום שאתה לא יכול לעשות לבד.
זאת משום שזה סוג פרסום הכי אינטואיטיבי לאנשים, מדובר באינטראקציות עם אנשים באופן מקוון.
סוג פרסום זה אתה אתה יכול לעשות את זה לבד, להעלות סרטונים או תמונות של עבודות שאתה מבצע.
לפרסם פוסטים, סיפורי מקרה, להציע לאנשים שנראים לך קהל יעד מתאים לעסק שלך, להצטרף לדף העסקי שלך ועוד.
אתה יכול לעשות את כל זה לבד אבל, חשוב שתגביל את הזמן שאתה מבלה ברשת החברתית רק לזמן שאתה מעוניין להקדיש לנושא. כי אחרת, הרשת החברתית עלולה להיות בזבוז זמן אדיר.
הקדש לפרסום ברשת החברתית שעה שעתיים בשבוע לא יותר מזה. אם אתה רואה שהערוץ הזה מספק לך הכנסות יפות, הגדל את הפעילות שלך או שכור איש מקצוע שיעשה זאת עבורך.

מבצעי קידום אתרים לעסקים קטנים

מבצע לעסק קטן דל תקציב ללא אתר

בעלות חד פעמית של 1,500 ש"ח אני אבנה לך דף נחיתה בגוגל עסקים, אבצע מחקר מילות מפתח שתואם לקהל היעד שלך, אצור חשבון גוגל ייחודי לפרסום ואקים קמפיין ממומן בגוגל בתקציב שמתאים לך.
מאותו רגע הקמפיין יכול לרוץ על טייס אוטומטי כל זמן שמתאים לך. ברגע שלא מתאים לך, אתה יכול להפסיק את הפרסום.
כל מה שהשירות הזה דורש ממך זה השקעה חד פעמית של 1,500 ש"ח עבור ההקמה ותשלום שוטף לגוגל.
על המחיר הזה יש להוסיף מע"מ כחוק.

מבצע לעסק קטן ללא אתר אינטרנט שרוצה לצמוח ולשגשג

בעלות של 3,000 ש"ח לחודש עבור תקופה של 3 חודשים (סה"כ 9 אלף ש"ח), אתה מקבל בניית אתר אינטרנט + אחסון האתר + תשלום עבור שם דומיין לשנה + תוכן עשיר המתאר את שירותיך + קידום אורגני בגוגל.
לאחר 3 חודשים אם תראה שהקידום האורגני משתלם, תוכל להמשיך בעלות של 3,000 ש"ח לקידום אורגני.
אם תחליט שלא להמשיך, האתר נשאר שלך, אתה יכול להמשיך לקבל שירות של אחסון האתר ממני בעלות של 50 ש"ח לחודש או להעביר את האתר לכל ספק אחסון אחר.
המבצע הזה הוא מיועד אך ורק לבעלי מקצוע עצמאיים שצריכים אתר תדמיתי.
המחיר עבור חנות מסחר מקוונה הוא 4,000 ש"ח לחודש לתקופה של 3 חודשים (סה"כ 12 אלף ש"ח)
על המחירים הללו יש להוסיף מע"מ כחוק.

מבצע לעסק קטן עם אתר אינטרנט קיים

קידום אתרים לעסקים קטנים במחיר של החל מ-2,000 ש"ח לחודש.
המחיר הסופי יקבע לאחר אבחון רמת התחרותיות בתחום בו אתה עוסק.
תחומים תחרותיים כמו: עריכת דין, תחומי רפואה שונים, יעוץ עסקי, הובלות וכדומה דורשים תקציב גבוה יותר.
תחומים פחות תחרותיים כמו: מאמני כושר, חשמלאים, אינסטלטורים וכדומה יוכלו להצליח גם בתקציב של 2,000 ש"ח לחודש.
על המחיר הזה יש להוסיף מע"מ כחוק.

קידום אורגני מקצועי בגוגל

עכשיו כשהבנת מה זה קידום מקצועי, אתה מוזמן ליצור איתי קשר.

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

שאלות נפוצות

מה עלות קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:

נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.

כיצד ניתן לדעת מה עוצמת התחרות?

בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בגוגל לבד בחינם?

כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.

כיצד לבחור מקדם אתרים מקצועי?

מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.

Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן