מצא מילות מפתח בעזרת הצעות גוגל לחיפוש

Posted by

הבסיס של קידום אתרים בגוגל זה מחקר מילות מפתח טוב.
באמצעות מחקר מילות מפתח טוב, אתה תוכל לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שלך.
קהל היעד שאתה צריך לכוון אליו הוא סוג האנשים שירכשו את המוצר או השירות שאתה מציע בעסק שלך.
לאחר שתאתר את מילות המפתח המתאימות, תוכל ליצור תוכן שמתאים להם.
במידה ותצליח ליצור תוכן מתאים לביטויי המתאימים, אתה תוכל לקבל תנועה רבה של לקוחות.
יש מספר שיטות, דרכים וכלים למציאת מילות מפתח בגוגל.
אחת השיטות למציאת מילות מפתח בגוגל היא השימוש בהצעות גוגל לחיפוש.

מה זה הצעות גוגל לחיפוש?

הצעות גוגל לחיפוש (Google Suggest) או השלמה אוטומטית של ביטויי חיפוש (Google autocomplete predictions) הוא כלי של גוגל שמציע לגולש מספר ביטויי חיפוש פופולריים על סמך חלק מהתווים או המילים שהקליד.
מטרת הכלי היא לספק לגולש השלמה אוטומטית של הביטוי שהוא מחפש.
לדוגמה אם אני אקליד בתיבת החיפוש של גוגל את מילה חנות ואעצור את ההקלדה, גוגל יספק לי מספר הצעות כמו בתמונה שלפניכם.

דוגמה להשלמה אוטומטית של גוגל עבור המילה חנות

השלמה אוטומטית של גוגל עבור המילה חנות

ההשלמות האוטומטיות הן חיפושים פופולריים אבל..

ההשלמות האוטומטיות שגוגל מציג בפני הגולש הן למעשה חיפושים פופולריים שבוצעו בגוגל והם כוללים את הביטוי החלקי שהקליד הגולש.
אולם, בהשלמות הללו גוגל לא מציגים רק את החיפושים הפופולריים ביותר אלא, גוגל לוקח בחשבון גם פרמטרים כמו:

  • שפת הגולש
  • מיקום הגולש
  • אופנתיות או טריות של חיפושים
  • חיפושים אישיים קודמים
  • תוכן מהימן
  • שפת הגולש: לדוגמה אם אתה רגיל לחפש בעברית לא תשים לב שהמקלדת שלך על אנגלית ותקליד את המילה סרט כאשר שפת המקלדת על אנגלית, אתה תקבל השלמות אוטומטיות שיכילו את המילה סרט בעברית.
  • מיקום הגולש: גוגל גם לוקח בחשבון את מיקומך, אם תחפש בעל מקצוע ותרשמו לדוגמה "מרפאת שיניים ב", תקבלו הצעות לחיפוש מרפאת שיניים באזורים שונים שקרובים למיקום שלכם.
  • אופנתיות: גוגל לעיתים יציגו השלמות אוטומטיות פחות פופולריות במידה ומדובר בנושא טרי כמו לדוגמה תחרות ספורט שהתקיימה. נניח שקבוצת כדורגל ניצחה יריבה שלה במשחק חשוב, לעיתים ההשלמות האוטומטיות יהיו אפילו לפני חיפושים וותיקים ופופולריים יותר.
  • תוכן מהימן: במקרים מסוימים כמו לדוגמה אם לאחר אירוע מסוים נפוצות שמועות לא מבוססות. גוגל עשויים שלא להציג השלמות אוטומטיות למרות שמדובר בחיפושים מאוד פופולריים וזאת במידה וגוגל מזהה כי אין תוכן מהימן בנושא.
  • חיפושים קודמים: במידה והפיצ'ר של התאמה אישית מופעל, גוגל יבחרו להציג השלמות פחות פופולריות מחיפושי עבר של הגולש למרות שהשלמות אלו יהיו פחות פופולריות מהשלמות אחרות.
    כאשר אתם מבצעים מחקר מילות מפתח, כדאי לכבות את האפשרות הזו באמצעות כיבוי הצגת תוצאות אישיות בקישור הזה (ראו תמונה).
    הסיבה לכך שאתם צריכים לכבות את הצגת התוצאות האישיות היא משום שאתם רוצים שגוגל יציג לכם ככל שניתן את ההשלמות הפופולריות ביותר ולא את ההשלמות שהן ייצוג של חיפושים אישיים שלכם מחיפושי עבר.

כיבוי הצגת תוצאות אישיות

כיבוי הצגת תוצאות אישיות בחיפוש בגוגל

השלמות אוטומטיות הן לא כלי אידיאלי למחקר מילות מפתח

חשוב לזכור שבהצגת ההשלמות האוטומטיות גוגל מערבים שיקולים נוספים מלבד הצגת ההשלמות הפופולריות ביותר ולכן, צריך לקחת בערבון מוגבל מחקר מילות מפתח באמצעות הצעות גוגל.
עם זאת, עדיין מדובר בכלי יעיל, מאוד זמין כי אתם לא צריכים לפתוח שום אתר או אפליקציה ובאופן מידי אתם יכולים ללמוד על ביטויי חיפוש פופולריים בתחום מסוים.

כיצד תעתיק את ההשלמות האוטומטיות בקלות?

כאשר אתה מבצע מחקר מילות מפתח באמצעות ההשלמות האוטומטיות של גוגל, אתה מקליד ביטוי חיפוש מסוים נניח עורך דין ואז גוגל מציג לך מקסימום של 10 השלמות אוטומטיות שאותן אתה רוצה לרשום במאגר מחקר מילות המפתח שאתה מבצע.
אתה לא יכול להעתיק את הביטויים באופן רגיל של העתק והדבק ולכן כדאי להכיר את הדרך הבאה להעתקת הביטויים בצורה קלה:

  • אתה מתחיל להקליד את ביטוי החיפוש ועוצר כאשר אתה רוצה לקבל את ההשלמות האוטומטיות
  • כאשר גוגל מציג לך את ההשלמות האוטומטיות, בחלק השמאלי התחתון של ריבוע ההשלמות האוטומטיות אתה תראה קישור עם כיתוב שאומר "דיווח על חיזויים בלתי הולמים", לחץ על הקישור הזה.
  • גוגל יציג בפנייך דף עם כל ההשלמות וצ'ק בוקס לסימון ליד כל השלמה. אתה כמובן לא רוצה לדווח רק לבחור עם העכבר את כל הביטויים ולהעתיק אותם לפנקס הרשימות.

קישור דיווח על חיזויים בלתי הולמים

חלון דיווח חיזויים בלתי הולמים שמאפשר לך להעתיק את ההשלמות

צפו בסרטון הסבר על העתקת ההשלמות האוטומטיות בקלות מגוגל

מצא מילות מפתח באמצעות כלי שמספק נתוני השלמות אוטומטיות

למרות שהראיתי לך כיצד להעתיק בקלות את ההשלמות האוטומטיות עבור ביטוי חיפוש מסוים, עדיין אם תרצה לאסוף את כל האפשרויות הקיימות, תצטרך לעבוד מאוד קשה.
מה זאת אומרת כל האפשרויות הקיימות?
לדוגמה אם חיפשת עורך דין וקיבלת 10 השלמות מתאימות, עכשיו תרצה לבדוק את כל אחת מההשלמות ולבדוק אילו השלמות הן יניבו לך.
אתה גם יכול לנסות לבדוק את הביטוי עורך דין ולאחר מכן רווח ואות מהאלף בית לדוגמה:

  • עורך דין א
  • עורך דין ב
  • עורך דין ג
  • ….. וכך הלאה לכל האלף בית

אפשר גם לבדוק באופן יותר מקיף ולקבל יותר ביטויי חיפוש כמו לדוגמה:

  • עורך דין א
  • עורך דין אב
  • עורך דין אג
  • וכך הלאה כאשר עבור כל אות אנו מוספים את כל אותיות האלף בית לפי הסדר.

מדובר בעבודה מאוד קשה שאין צורך לעשות אותה באופן ידני.
אפשר להשתמש בכלים שעושים זאת.
אחד הכלים הידועים שאפשר להשתמש בו בכדי לבצע מחקר מילות מפתח לפי השלמות גוגל לחיפוש הוא לוגו של keyword tool

מצא מילות מפתח בעזרת Keyword Tool

הכלי Keyword Tool הוא כלי שחוסך לך את כל העבודה הסיזיפית של הקלדת ביטוי והעתקה של ההשלמות האוטומטיות.
הגרסה החינמית של הכלי מציגה לך מאות רבות של השלמות שנובעות מביטוי חיפוש יחיד.

לכלי יש גם גרסה בתשלום שבה אתה מקבל אפילו יותר ביטויים וכמו כן, הכלי מציג לך טווח תנועה חזוי עבור הביטויים השונים וכך אתה יכול לדעת איזה ביטוי שווה לך יותר מביטויים אחרים.
נכון להיום גרסת התשלום מגיעה ב-3 חבילות שונות במחירים שונים 69 דולר לחודש, 79 דולר לחודש ו-159 דולר לחודש בהתאם לכמות הביטויים שאתה מקבל ביום.
אגב, הכלי מאפשר לך למצוא מילות מפתח לא רק בגוגל אלא גם באתרים אחרים שמספקים השלמות אוטומטיות כדוגמת: מנוע החיפוש בינג, יוטיוב, טוויטר ועוד.

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

מחקר מילות מפתח לדוגמה עבור המילה עורך דין

להלן 100 מילים וביטויים שנאספו באמצעות הכלי Keyword Tool רק עבור הביטוי עורך דין על צורותיו השונות.
אגב, 100 מילים אלו הן רק רשימה חלקית מרשימה גדולה יותר של מעל 2,800 ביטויים עם נפח חיפושים חודשי משוער כולל של 160,460 חיפושים.
אם אתה מעוניין ברשימה המלאה, שלח לי את המייל שלך ואני אשלח לך קישור לרשימה המלאה.
אגב, חשוב לזכור כי לא מדובר במחקר מילות מפתח מלא עבור קידום אתרים עורך דין, מדובר רק בביטויים שנמצאו עבור הביטוי עורך דין. במחקר מילות מפתח מלא, אנו נחפש ביטויים רבים נוספים שלא רק כוללים את הביטוי עורך דין אלא גם שמות וכינויים עבור שירותים ופתרונות שעורכי הדין מספקים.

הסבר על עמודות הטבלה

  • Keywords: ביטוי המפתח.
  • Search Volume (Average) : מציג כמה אנשים בממוצע חיפשו את הביטוי בכל חודש.
  • Trend: מראה את אחוז השינוי בכמות החיפושים החודשית הממוצעת במהלך 12 החודשים האחרונים.
  • Average CPC: מציג עלות משוערת בשקלים פר קליק (cost per click) שהמפרסמים צריכים בכדי לפרסם בביטוי הזה בגוגל אדוורדס (קידום מומן).
  • Competition: כמה מפרסמים מתחרים בפרסום על הביטוי הזה בקידום ממומן. כאשר מעל 70 מדובר בביטוי עם תחרותיות גבוהה, 35 עד 69 זו תחרותיות בינונית ומתחת ל-34 זו תחרותיות נמוכה.

אומנם המדדים CPC ו-Competition מתייחסים לקידום ממומן בגוגל ולא לקידום אורגני אולם, יש להם השלכה גם על קידום אורגני.
זאת משום שסביר להניח שיש קשר בין תחרותיות גבוהה או נמוכה בקידום ממומן לתחרותיות גבוהה או נמוכה בקידום אורגני.

Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן