בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרים לרופאי שיניים

קידום אתרים לרופאי שיניים

רופא שיניים

מספר רופאי השיניים בישראל מגיע ל-14,327 רופאים בעלי רישיון ממשרד הבריאות (נתוני אוגוסט 2023).
מדובר בתחרות רבה בין כל כך הרבה רופאי שיניים והרפורמה בתחום בריאות השן שקבעה טיפולי שיניים חינם לילדים עד גיל 18, רק החריפה את התחרות.
למרות טיפולי חינם לילדים ההוצאה למשקי בית על בריאות השיניים מגיעה ל-21% מסה"כ הוצאות משקי הבית על בריאות (מקור בלמ"ס).
מדובר בכסף רב ומספר גדול של רופאי שיניים שמתחרים על המשאבים הכספיים הללו.
כרופא שיניים אתה בטח יודע שעלות הקמת מרפאת שיניים זה לא דבר זול, רכישת ציוד, שכירות למבנה, העסקת פקידה, כל אלה הם הוצאות התחלתיות שאתה נדרש לשלם עוד לפני שיש לך הכנסות.
כל החסמים הללו מעידים על הצורך המיידי של רופאי שיניים שעושים את דרכם בגיוס לקוחות לעסק.
הדרך הנכונה לגייס לקוחות במהירות, היא באמצעות שימוש בכלי הפרסום המתאימים לרופאי שיניים.
אחד מכלי הפרסום החשובים והיעילים ביותר הוא קידום אתרים לרופאי שיניים בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.
בדף זה תמצאו מידע לגביי מה זה קידום אתרים? כיצד מבצעים קידום אתרים לרופאי שיניים וכמו כן, נסקור את תחום קידום אתרים למרפאת שיניים במרכז כדוגמה ליעילותו של הקידום האורגני בגוגל עבור רופאי השיניים.

מה זה קידום אתרים אורגני בגוגל?

גוגל הוא מנוע חיפוש שייעודו לספק תוצאות רלוונטיות לביטויי החיפוש שהגולשים מחפשים.
דף תוצאות החיפוש של גוגל כולל 10 תוצאות אורגניות שמדורגות לפי מידת הרלוונטיות שלהן כאשר התוצאה הרלוונטית יותר נמצאת במיקום הגבוה ביותר והתוצאה הכי פחות רלוונטית תמצא בתחתית הדף.
דף התוצאות מכיל גם תוצאות ממומנות שעל מנת להופיע בהן יש לשלם לגוגל תשלום במודל PPC שזה אומר התשלום מתבצע במקרה והגולש לחץ על מודעת הפרסום.
על מנת להופיע בתוצאות האורגניות אין צורך בתשלום ודירוג התוצאות נקבע על ידי אלגוריתם הדירוג של גוגל.
דירוג גבוה בתוצאות אורגניות של ביטויי חיפוש פופולרים יכול להזרים תנועת גולשים רבה לאתר.
גוגל מסתירים את הפרמטרים שמשמשים לדירוג דפי האינטרנט השונים בתוצאות החיפוש ולכן לבעלי אתרים קשה לדעת מהם הם צריכים לעשות בכדי לקבל דירוג טוב.
מסיבה זו נוצר התפקיד החשוב של אופטימיזציה למנועי חיפוש שמטרתו לשפר את האתר והתוכן באופן כזה שדפי האתר יזכו לדירוג גבוה בתוצאות מנועי החיפוש.
אופטימיזציה למנועי חיפוש או בשם הקיצור באנגלית SEO היא תחום מומחיות שמכונה גם בשם קידום אתרים אורגני.
מאחר וגוגל מחזיק בנתח של 97% משוק מנועי החיפוש בישראל, כאשר נדבר על קידום אורגני, נדבר בעיקר על קידום אורגני בגוגל.

מה עדיף קידום בגוגל או ברשתות חברתיות?

רופאי שיניים רבים מתלבטים בין שני כלי פרסום פופולריים: קידום אורגני בגוגל וקידום ברשתות חברתיות.
חשוב להבין את השוני בין שני כלי הפרסום הללו:

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל הוא קידום של תוכן באתר ואת התוכן מתאימים לביטויי חיפוש שמייצגים את קהל היעד שאליו אנו מעוניינים לפנות.
לדוגמה: אם יהיה לנו דף מתאים באתר שמדורג בגוגל במקום גבוה עבור הביטוי "מרפאת שיניים במרכז" נוכל להגיע לקהל יעד שמחפש כרגע מרפאת שיניים באזור המרכז.
כמו כן, גם דף תוכן מתאים לביטוי "גשר בשיניים תהליך" יפנה לגולשים ששוקלים טיפול של התקנת גשר בשיניים והם מחפשים מידע על כך.
קידום אורגני משמש אותנו בכדי להגיע לקהל בעל סבירות גבוהה להפוך למטופלים שמשלמים.
חשוב להבין כי אם דפי התוכן ידורגו במקום גבוה, גולשים רבים יזרמו לאתר שלנו במשך חודשים ואפילו שנים, כל עוד התוכן מדורג במיקום גבוה

קידום ברשתות חברתיות

קידום ברשת חברתית הוא קידום המבוסס על אינטראקציות עם אנשים.
לרשתות חברתיות יש אינטרס ברור להשאיר את הגולש ברשת החברתית בכדי לחשוף אותו כמה שיותר לפרסומות בתשלום שהן מקור הרווח של הרשת החברתית.
לכן, קידום אורגני של אתר המרפאה שלך ברשת חברתית נדון לכישלון, הקידום היחיד שהוא האפקטיבי ברשתות חברתיות הוא פרסום ממומן. זאת אומרת, תשלום לפייסבוק, או כל רשת חברתית אחרת עבור חשיפת האתר.
החשיפה שמקבלים ברשת חברתית גם בתשלום וגם אורגני, היא חשיפה זמנית המוגבלת לתקופה של ימים קצרים מרגע יצירת התוכן ופרסומו.
ברגע שמפסיקים לשלם לרשת החברתית, החשיפה נפסקת.
מסקרים שבדקו את נתוני הגלישה לאתרים שונים נמצא כי כ-53.3% מתנועת הגולשים העולמית מגיעה מתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.
לעומת זאת, התנועה מכל הרשתות החברתיות מגיעה רק ל-5% מסה"כ התנועה באינטרנט.
לכן, אין ספק שהכלי הטוב ביותר עבור קידום אתרים לרופא שיניים הוא קידום אורגני בגוגל.

יתרונות הקידום האורגני למרפאת שיניים

אם לסכם את יתרונות הקידום האורגני עבור מרפאות שיניים הרי שאלו הם היתרונות העיקריים:

קידום בגוגל יכול להביא תנועת גולשים רבה
קידום אורגני מאפשר פניה לקהל יעד שמחפש ביטויים ספציפיים מאפשרת לנו להגיע לקהל יעד מפולח עם סיכוי גבוה להמיר כלקוח.
תוצאות הקידום האורגני נמשכות לזמן רב, חודשים ולעיתים אף שנים (תלוי בתחרות).
קידום אורגני מאפשר להגיע לקהל לקוחות בעלות הזולה ביותר.
גולשים מייחסים ערך רב יותר למידע שמופיע בראש תוצאות החיפוש האורגניות, אם המידע באתר שלך ידורג במקומות הראשונים, הדבר יתרום לחיזוק המוניטין שלך.
עד כדי כך שלקוחות פוטנציאלים עשויים להגיע מהמלצות של חברים שמעולם לא היו במרפאה שלך, הם רק התרשמו מהתוכן באתר שלך.

קידום אתרים למרפאת שיניים זו תחרות עם מרפאות אחרות

נתונים מכלים שבודקים את תעבורת הגולשים באינטרנט, מראים כי כ-90.63% מדפי התוכן באינטרנט לא מקבלים שום תנועה מגוגל.
5.29% מדפי האינטרנט יקבלו רק 1 עד 10 כניסות בחודש זאת אומרת שרק כ-4% מהדפים יקבלו יותר מ-10 כניסות לאתר בחודש מגוגל.
לכן, לא משנה אם השקעת באתר שלך עשרות אלפי שקלים בכדי שיהיה בעל עיצוב יפה וייחודי, אם האתר שלך לא יופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, הגולשים לא יגיעו אליו.
בכדי שהגולשים יגיעו לאתר המרפאה שלך, אתה צריך קידום ספציפי בגוגל לרופא שיניים.
מאחר ויש כמה אלפי מרפאות שיניים שמתחרות על דירוג גבוה אבל, רק 10 תוצאות בעמוד הראשון שמקבלות תנועה, לקידום יש אופי מאוד תחרותי.
האתר שיהיה ראשון בגוגל , יהיה זה ששוכר את המקדם הטוב ביותר ונותן לו את התקציב הגבוה ביותר להצלחה בתחרות.
מסיבה זו, קידום אתרים זול עלול לעלות לך ביוקר.

קידום אתרים למרפאת שיניים במרכז

אני רוצה להציג לך בקצרה כיצד מתבצעת חשיבה בתחום של קידום אתרים ואקח כדוגמה את הביטוי מרפאת שיניים במרכז.
אם נחפש את הביטוי מרפאת שיניים במרכז בגוגל נראה שהתוצאות הראשונות הן תוצאות של גוגל עסקים (לפני זה יש מספר תוצאות ממומנות).

תוצאות חיפוש בגוגל של מרפאת שיניים במרכז

כל רופא שיניים יכול לרשום את מרפאתו בגוגל עסקים והוא יוכל להופיע בגוגל עסקים גם ללא אתר אינטרנט משלו.
אולם, חשוב להבין שיש לא מעט מרפאות שרשומות בגוגל עסקים וגם כאן יש צורך לבצע עבודת קידום בכדי להיות מדורג ראשון.
על מנת להיות מדורג בצורה טובה בגוגל עסקים כדאי לשים דגש על פרמטרים כמו: איכות התוכן בדף הפרופיל, כמות ביקורות וציון דירוג גבוה, מיקום העסק ביחס למיקומו של הגולש, עסקים שמעדכנים את דף העסק וכמובן שמילות המפתח צריכות להיות בדף הפרופיל.
אם נסתכל על התוצאות האורגניות, נראה שבמקום הראשון והשני מופעים דפים מאתר חוות דעת רפואיות ודפים אלו מכילים חוות דעת על רופאי שיניים שונים.
גם במקומות 3, 5, 6 נמצאים אינדקסים לעסקים שמכילים דפים עם דירוגים וחוות דעת גולשים.
ההיגיון לכך הוא מאוד פשוט. אלגוריתם הדירוג של גוגל מנסה לזהות את צרכי הגולשים שמחפשים ביטוי חיפוש כלשהו.
דמיין את עצמך מחפש מרפאת שיניים במרכז, מה תראה כתוצאה טובה?
דף שמרכז לך חוות דעת על רופאי שיניים רבים או דף ממרפאת שיניים אחת?
ברור שהגולש ירצה למצוא דף שמרכז חוות דעת על מספר רופאי שיניים ולכן, דף התוצאות האורגניות בגוגל נראה כפי שהוא נראה.
לכן, מי שמבצע קידום אתרים לרופאי שיניים במרכז יצטרך להיות יצירתי וליצור דף עם תוכן שיהיה יותר אטרקטיבי לגולשים מאשר הדפים הקיימים.

קידום אתרים לרופאי שיניים יעיל ומקצועי

שמי יורם בן אבו ואני בעל ניסיון עתיר שנים בקידום אורגני בגוגל, התחלתי לקדם בשנה שגוגל הקימה את שירות המייל האלקטרוני ג'ימייל.
קידמתי אתרים רבים בנושאים בריאות ורפואה ואני בקיא מאוד בתחום.
אני מקדם אתרים של רופאי שיניים על פי כללי האתיקה ומגבלות הפרסום שמוטלות על רופאים.
אני יודע להשיג תוצאות וכמעט בכל תחום שבו עסקתי, הצלחתי להגיע לדירוגים עליונים בתוצאות החיפוש.
אתה יכול להשתמש בי בכדי לקדם את האתר שלך למקומות הראשונים בגוגל, דבר איתי…

בניית אתרים לרופאי שיניים

רופאי שיניים רבים חושבים באופן כזה "קודם אני אבנה אתר ואחר כך אפנה למקדם אתרים".
חשיבה הגיונית אך, לא נכונה באופן מעשי.
קיימת חשיבות רבה לאופן בניית האתר והצלחתו להתברג במיקומים עליונים בתוצאות החיפוש.
קידום אתרים עם אתר שבנוי בצורה פחות טובה למנועי חיפוש (כמו לדוגמה אתרים על מערכת wix) משול לשחק משחק כדורסל עם יד קשורה מאחור.
בתחרות אנחנו צריכים תנאים אופטימליים בכדי לנצח את המתחרים.
אני יודע לבנות אתרים יעילים, מהירים ויפים שגוגל אוהב.
אם אין לך אתר אינטרנט, אבנה לך אתר לשביעות רצונך ונתחיל לקדם אותו בגוגל.

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744

יורם בן אבו מקדם אתרים

אני רוצה ייעוץ חינם

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

שאלות נפוצות

מה עלות קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:

נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.

כיצד ניתן לדעת מה עוצמת התחרות?

בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בגוגל לבד בחינם?

כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.

כיצד לבחור מקדם אתרים מקצועי?

מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.

Call Now Button058-5843744 דילוג לתוכן