במאגר הפסיכולוגים בעלי רישיון של משרד הבריאות רשומים 17,073 פסיכולוגים.
חלק מהפסיכולוגים עובדים בשירות הציבורי, חלקם מועסקים בחברות שונות ואחרים בעלי קליניקה פרטית.
פסיכולוג בעל קליניקה פרטית עם כ-30 עד 35 מטופלים קבועים, יראה הכנסה סבירה של כ-15 אלף שקל נטו בחודש.
אולם, זה לא דבר פשוט להקים קליניקה פרטית עם כמות כזו של מטופלים.
בכדי להגיע לשם ואף ליותר מזה, יש צורך בשיווק ופרסום מקצועי.
זה לא דבר פשוט לפסיכולוג לפרסם ולשווק את עצמו ופסיכולוגים רבים חווים קשיים כאשר הם מתחילים את דרכם במגזר הפרטי.
פסיכולוגים מחויבים לקוד אתי שמטיל עליהם מגבלות פרסום.
כמו כן פסיכולוגים רבים חווים קונפליקט, מצד אחד, הפסיכולוג מעוניין בפרסום ולקוחות ומצד שני, הוא מרגיש שפרסום כזה פוגם ברצון שלו ליצור רושם מקצועי.
חלק מהפסיכולוגים יתקשו בשיווק עצמי משום שיחששו להראות כיהירים וכמי שמנסים למכור את עצמם.
לכן, אם אתה מעוניין בקליניקה פרטית משגשגת, כדאי לך לפנות לאיש מקצוע שיקדם אותך.
עולם השיווק הדיגיטלי מציע כלים רבים לשיווק עסקים כמו: פרסום ברשתות חברתיות, קידום בגוגל, קידום ממומן, קידום בעזרת תוכן ועוד.
מבין הכלים השונים אין ספק שמקור התנועה העיקרי הוא תנועה אורגנית מגוגל ולכן, כדאי לך לבחור באיש מקצוע שעוסק בקידום אתרים לפסיכולוגים.
להלן הסבר על קידום אתרים, קידום ממומן, תנועה אורגנית והצעה לקידום ובניית אתרים לפסיכולוגים.
קבל יותר מטופלים
דבר איתי ואסביר לך איך קידום בגוגל יכול להפוך אותך לפסיכולוג המבוקש ביותר באזורך!
תוצאות אורגניות מול תוצאות ממומנות
תנועה אורגנית היא תנועה שמגיעה מתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.
תוצאות חיפוש אורגניות הן תוצאות שגוגל מציג כמקורות מידע רלוונטיים לביטוי החיפוש שחיפש הגולש.
דף תוצאות החיפוש מציג גם תוצאות ממומנות (ליד תוצאות אלו קיים כיתוב "ממומן") שמיקומן נקבע לפי תשלום לגוגל.
על מנת להופיע בתוצאות האורגניות לא נדרש שום תשלום מגוגל, הדרישה היחידה היא שתוכן הדף באתר יהיה הטוב ביותר והרלוונטי ביותר לביטוי החיפוש.
תנועה אורגנית בגוגל היא מקור התנועה העיקרי לאתרים
גוגל מהווה כיום את מקור התנועה העיקרי לאתרים אחרים למעשה גוגל תופס 97.86% משוק מנועי החיפוש בישראל.
כ-53.3% מתנועת הגולשים העולמית באינטרנט, מגיעה מתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.
התנועה לאתרי אינטרנט מכל הרשתות החברתיות מגיעה רק ל-5% מסה"כ התנועה.
קידום ממומן בגוגל (PPC) אחראי ל-15% מסה"כ התנועה.
רשתות חברתיות מעוניינות שהגולשים יבלו כמה שיותר בפלטפורמות שלהן בכדי לחשוף אותו לפרסומות בתשלום.
לרשתות חברתיות אין שום אינטרס להפנות גולשים לאתרים אחרים.
לעומת זאת, יעודו של כל מנוע חיפוש וגם של גוגל, הוא להפנות גולשים למידע רלוונטי באתר אחר.
מסיבה זו, גוגל הוא מקור התנועה העיקרי לאתרים אחרים כמעט בכל תחום.
תחרות אופטימיזציה למנועי חיפוש
אופטימיזציה למנועי חיפוש הנקרא בשם הקיצור SEO, הוא תהליך של שיפור האתר באופן כזה שגוגל יחליטו לדרג את האתר במיקומים עליונים עבור ביטויי מפתח מתאימים.
למה צריך אופטימיזציה?
נתונים מראים כי כ-90.63% מדפי התוכן באינטרנט לא מקבלים שום תנועה מגוגל.
5.29% מדפי האינטרנט יקבלו רק 1 עד 10 כניסות בחודש זאת אומרת שרק כ-4% מהדפים יקבלו יותר מ-10 כניסות לאתר בחודש מגוגל.
דפי האינטרנט שיקבלו תנועה מגוגל יהיו אלה שאלגוריתם הדירוג של גוגל החליט שהם הרלוונטים ביותר לביטויי החיפוש.
לכן, בקידום אתרים האתרים השונים מתחרים על דירוג גבוה יותר בגוגל בכמה שיותר ביטויי חיפוש ובביטוי חיפוש שרלוונטים לתחום העסק.
יתרונות הקידום האורגני בגוגל
- קידום אורגני בגוגל מביא לאתרים תנועה מאוד גדולה.
- מדובר לא רק בתנועה גדולה אלא, גם בתנועה איכותית. בקידום אורגני מקדם האתרים יחפש את ביטויי החיפוש בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר להמיר את הגולש שחיפש ללקוח או מטופל במקרה של פסיכולוג.
- בשונה מפעילות ברשתות חברתיות, בקידום אורגני התוצאות נשארות למשך שנים. גולשים יגיעו לתוכן באתר זמן רב לאחר פרסומו. ברשתות חברתיות ברגע שאתה מפסיק לייצר תוכן או לפרסם בתשלום, אתה לא תחשף לגולשים.
- אם תייצר תוכן מועיל לגולשים שמחפשים מידע בנושאי הטיפול השונים או טיפים ועצות מועילות, אתה תמצב את עצמך כאוטוריטה בתחום ואנשים שמעולם לא נפגשו איתך ימליצו עליך לחבריהם.
קידום אתרים לפסיכולוגים
קידום אתרים לפסיכולוגים דורש איש מקצוע מנוסה ובקיא שידע לתמרן בצורה מקצועית ומהימנה בין מגבלות הפרסום שחלות על פסיכולוגים.
שיווק פסיכולוג אינו דומה לשיווק שיפוצניק או טכנאי מזגנים, שיווק פסיכולוג דורש אחריות והבנה מעמיקה יותר.
הבנה רבה נדרשת במיוחד במחקר מילות המפתח שהוא הלב הפועם של קידום אתרים.
מחקר מילות מפתח מיועד בכדי לאתר את ביטויי החיפוש שהגולשים שואלים והביטויים הללו הם הביטויים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר להמרת גולש למטופל שירכוש את שירותך.
לדוגמה ביטוי כמו "פסיכולוג בתל אביב" הוא ביטוי בעל פוטנציאל המרה גבוה כנ"ל גם ביטוי כמו "טיפול רגשי לילדים מחיר" מעיד על כוונה וצורך מיידים לשירותי פסיכולוג מתאים.
איתור מילות מפתח נעשה בהתאם למומחיות הפסיכולוג ולמאפייני הטיפול שלו.
לאחר איתור מילות המפתח המתאימות, אני אתאים את התוכן באתר שלך לביטוי החיפוש באופן כזה שהתוכן צריך להתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי המחפש.
אני אדאג לשיפור מבנה האתר ומהירות טעינת הדפים שזה פרמטר חשוב שמשפיע גם על חווית הגולשים וגם על דירוג האתר בגוגל.
המטרה בקידום האתר היא לבצע אופטימיזציה ברמה כזו שגוגל יתעדף את התוכן באתר שלך על פני תכנים באתרים אחרים.
אני עושה את זה כבר 15 שנה ואני יודע לעשות את זה מצוין.
בניית אתר לפסיכולוג
אם אין לך עדיין אתר אינטרנט, אני אבנה לך.
אחד הדברים החשובים בקידום אתרים הוא שהאתר יהיה ידידותי לגולשים ולמנועי חיפוש.
ראיתי לא מעט אתרים מעוצבים ומושכים את העין אך, רבים מהם לא היו ידידותיים מספיק למשתמשים ולגוגל.
אתר לא ידידותי למשתמשים ולגוגל הוא אתר שדפיו נטענים לאט, למהירות טעינת הדפים בעיקר במכשירים ניידים יש חשיבות רבה.
הגולשים לא אוהבים לחכות זמן ארוך מידי לטעינת הדף והם יינטשו את האתר עוד לפני שנחשפו אליו. גוגל מודעים לכך ולכן, מהירות טעינת הדפים היא פקטור חשוב בדירוג דפי אינטרנט בתוצאות החיפוש.
אני יודע לבנות אתרים ידידותיים ומהירים גם לגולשים וגם לגוגל.
את האתרים אני בונה על תבנית עיצוב מקצועית שהוכנה מראש, לא מדובר בעיצוב אישי, מה שיפחית לך את עלויות בניית האתר.
כמקדם אתרים אני יודע לבנות אתרים שגוגל אוהב.
אם אין לך אתר, דבר איתי
קידום אורגני בגוגל להצלחה!
היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם. טלפון: 058-5843744
אני רוצה ייעוץ חינם
שאלות נפוצות
קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:
נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.
בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.
כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.
מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.