בית » קידום אתרים לעסקים » קידום אתרים לווטרינרים

קידום אתרים לווטרינרים

שלום לך,
שמי יורם בן אבו ואחד מתחומי הקידום החשובים שלי הוא קידום אתרים לווטרינרים.
קידום באינטרנט לווטרינרים שונה מקידום בעלי מקצוע אחרים.
מצד אחד, על וטרינרים חלות מגבלות פרסום שונות כפי שפורסמו בתקנות הרופאים הווטרינרים ומצד שני, הקידום באינטרנט צריך להיות אפקטיבי ולגייס לקוחות חדשים לעסק.
אני מתמחה בעיקר בקידום אורגני בגוגל שהוא מקור התנועה הטוב ביותר לאתרים בתחומים שונים.
בדף זה תמצא מידע שיציג בפניך את יתרונות הקידום האורגני לווטרינרים ומידע על המאפיינים הייחודיים של קידום באינטרנט לווטרינרים.

מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך של שיפור האתר באופן כזה שדפי האתר יופיעו במיקום גבוה בתוצאות החיפוש האורגניות. תהליך זה מכונה גם בשם SEO.
כאשר גולש מחפש ביטוי כלשהו הוא מקבל דף עם 10 תוצאות חיפוש המדורגים לפי מידת הרלוונטיות שלהם לביטוי החיפוש.
כל תוצאת חיפוש מפנה לדף אינטרנט וככל שדף האינטרנט במקום גבוה יותר, הוא רלוונטי יותר ויקבל יותר תנועה.
הערכות הן שתוצאות החיפוש האורגניות אחראיות ל-53% מהתנועה באינטרנט והן מהוות את מקור התנועה העיקרי לאתרי אינטרנט אחרים.
התנועה האורגנית משמעותית עוד יותר כאשר מדובר באתרים קטנים.

מה קידום אורגני יכול לעשות עבור העסק שלך?

  • חשיפה רבה: קידום אורגני חושף אותך ומזרים לאתר שלך תנועת גולשים רבה ורלוונטית.
  • לקוחות פוטנציאלים: התנועה המגיעה מקידום אורגני היא תנועה איכותית של קהל גולשים המפולח על פי ביטויי החיפוש שחיפשו בגוגל.
  • קידום בר קיימא: תוצאות הקידום האורגני נשארות לזמן רב ותנועת הגולשים תמשיך להגיע כל עוד המתחרים שלך לא יעקפו אותך.
    לעומת זאת, התנועה ממקורות כמו PPC (קידום ממומן) או קידום ברשתות חברתיות, תיפסק ברגע שאתה תפסיק לשלם או לייצר תוכן.
  • מוניטין: כאשר אתר נמצא במקומות הראשונים בגוגל, הדבר יוצר רושם על הגולשים והם יעריכו את בעלי האתר כאוטוריטות בתחום.

נקודות חשובות בקידום אתרים לווטרינרים

וטרינר בודק כלב

באופן כללי עקרונות קידום האתרים הבסיסים אינם שונים בין אתרים של וטרינרים לעומת אתרים אחרים.
אולם, קידום באינטרנט לווטרינרים דורש דגשים מסוימים שהם שונים מאלה של בעלי מקצוע אחרים.

  • פרסום בהתאם לתקנות הרופאים הווטרינרים: על רופאים ווטרינרים חלות מגבלות בפרסום כפי שנקבעו בתקנות הרופאים הווטרינרים (פרסומת אסורה), מקדם אתרים צריך להיות מספיק מקצועי לדעת לקדם באופן יעיל את האתר בהתחשב במגבלות הללו.
  • קידום לוקאלי: וטרינרים מציעים שירות מקומי ולקוחות נוטים להגיע למרפאות וטרינריות הממוקמות בקרבת מקום מגוריהם.
    לכן קיימת חשיבות רבה לקידום מקומי באינדקסים לעסקים כדוגמת גוגל עסקים.
    בדף העסק יש לעשות שימוש נכון במילות המפתח המתאימות, לדייק בפרטים ומאוד חשוב לדרבן את הלקוחות המרוצים לדרג ולכתוב חוות דעת חיובית באינדקס העסקים של גוגל.
  • בחירת מילות מפתח: בקידום אורגני לאתרים של וטרינרים חשוב לבחור ביטויי המציינים שירותים וטרינרים מתאימים, שמות של בעלי החיים שונים שיכולים לקבל טיפול ושאלות על תסמינים שונים. לקוחות רבים מגיעים לווטרינרים לאחר שחיפשו מידע על תסמין מסוים שהופיע בכלבם האהוב.
  • תוכן אינפורמטיבי: חשוב מאוד שבאתר של וטרינר יהיו לא רק דפים שיווקיים המקדמים את שירותי המרפאה אלא, גם תוכן אינפורמטיבי מועיל.
    תוכן שמספק מידע על חיות המחמד מבחינת תחזוקה, בריאות, מניעת מחלות ועוד.
    תוכן כזה לא רק יתרום לקידום האתר אלא, גם ימצב את הווטרינר כאוטוריטה ומקור מהימן בתחום.
  • חוות דעת ודירוג לקוחות: חלק חשוב בקידום כל בעל מקצוע, הוא הצגת חוות דעת חיוביות של לקוחות, ביקורות חיוביות באתר או בגוגל עסקים תורמים לבניית אמון בקרב לקוחות פוטנציאלים חדשים.
  • פרסום תוכן עדכני מעניין בנושא: חשוב לייחד חלק באתר שיהיה מיועד לתוכן חדש הכולל טיפים בנושאי בריאות חיות המחמד וכל מידע אחר מעניין בנושא וטרינריה.
    הפצת תוכן עדכני ומעניין תתרום לשימור לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים.
  • סיפורי הצלחה: לווטרינרים אסור לפרסם נתונים מספריים או אחרים על הצלחה של טיפול רפואי או להבטיח תוצאות חיוביות אבל, אפשר לתאר סיפורי מקרה חיובים שקרו על כלבים שנרפאו לאחר טיפול במרפאה.
    סיפורי מקרה מוצלחים עם תמונות של חיית המחמד מעוררים רגשות וגורמים לבעלי חיות המחמד ליצור קשר אישי.

קידום באינטרנט לווטרינרים שמעוניינים בלקוחות נוספים

אם אתה מרגיש שהשיווק שלך חלש ושהגיע הזמן להשקיע קצת יותר בפרסום באינטרנט, כדאי שתעשה זאת בדרך הנכונה.
יש לי ניסיון רב בקידום בתחום חיות המחמד, אני מכיר את התחום בצורה מאוד טובה ולכן, אני יכול לבצע עבורך קידום אתרים יעיל ומועיל.
דבר איתי…

קידום אורגני בגוגל להצלחה!

היי, שמי יורם בן אבו.
המתחרים שלך מצליחים ואתה מקבל פירורים מגוגל?
אין לך עדיין אתר לעסק?
דבר איתי וקבל יעוץ חינם.

יורם בן אבו מקדם אתרים

שאלות נפוצות

מה עלות קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים בגוגל זה תחרות בין אתרים שונים על דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ככל שתוצאות החיפוש פופולריות יותר בקרב הגולשים, כך הן מזרימות יותר תנועה לאתרים ולכן הן תחרותיות יותר.
ככל שתוצאות החיפוש תחרותיות יותר כך, נדרשת יותר עבודה להצלחה.
זאת אומרת, אתר שמקדים לקדם, שהתקציב שלו גבוה יותר ושהמקדם שלו מקצועי יותר – יצליח יותר.
לכן, עלות הקידום תלויה במידת ההצלחה שאתה רוצה להשיג ובמידת התחרותיות בתחום שלך.
להלן מחירי קידום אתרים אורגני לפי מידת התחרותיות:

נמוכה: 2,000 ש"ח עד 3,000 ש"ח לחודש.
בינונית: 3,000 עד 5,000 ש"ח לחודש.
גבוהה: מינימום 5,000 ש"ח בחודש.

כיצד ניתן לדעת מה עוצמת התחרות?

בתחרותיות נמוכה נמצאים לדוגמה אתרים של עוסקים המוגבלים לתחום גיאוגרפי מסוים כמו: מאמני כושר, מטפלים, מדריכים לסדנאות שונות ועוד.
במידת תחרותיות בינונית נמצאים אתרים של עוסקים המספקים שירות לכל הארץ, חנויות מקוונות בתחומים מסוימים ועוד.
בעוצמת תחרות גבוהה נמצאים אתרים של שירותים או מוצרים פופולריים כמו: חנויות מקוונו למחשבים, עורכי דין, מנתחים פלסטיים, אתרי צימרים ועוד.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בגוגל לבד בחינם?

כמובן שאתה יכול לקדם לבד את האתר שלך בגוגל.
אבל, זה לא יהיה בחינם כי גם הזמן שלך שווה כסף.
הדרך לקדם אתר אינטרנט בגוגל היא לאתר את ביטוי החיפוש שמתאימים לקהל היעד שאתה רוצה.
לספק לביטוי החיפוש הללו את התוכן הטוב ביותר מבין יתר האתרים הקיימים (זכור כי קידום אתרים הוא תחרות נגד אתרים מתחרים).
לאחר מכן, אתה צריך שהגולשים יחשבו שהתוכן באתר שלך טוב מספיק בכדי שהם יספרו לחבריהם ברשתות חברתיות, מייל, ווטצאפ ואתרים אחרים.
אם תצליח לעשות את כל הדברים הללו, האתר שלך יתקדם בגוגל במעלה התוצאות ויביא לך תנועה של גולשים ולקוחות.

כיצד לבחור מקדם אתרים מקצועי?

מאחר וההצלחה בקידום אתרים בגוגל היא ביחס ליתר האתרים בתחום, הצלחתו של מקדם האתרים תלויה בתקציב שתתנו לו.
אין דרך לדעת איזה מקדם אתרים מקצועי יותר ואיזה פחות.
אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות בכדי להתרשם מחוות דעתם על ההישגים של מקדם האתרים שלהם.
אבל, חשוב להבין שמקדם אתרים יכול להצליח בתחום מסוים ולהיכשל בתחום אחר.
לכן, הדרך לדעת אם מקדם האתרים שבחרתם הוא מקצועי וטוב, היא לנסות אותו מבלי להתחייב לתקופת זמן ארוכה.
נסו אותו לחודש אחד ובדקו אילו תוצאות הוא משיג לכם.
במידה וראיתם שינוי חיובי בתנועה לאתר, המשיכו אתו שוב לחודש נוסף ובדקו אם יש שינויים חיוביים נוספים.
לעולם אל תפסיקו לבדוק את נתוני האתר ולוודא שמקדם האתרים מצליח להשיג לכם שינויים חיוביים.

058-5843744 דילוג לתוכן